כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
לאה אתגר על: אחרי המלחמה משתדלים לחזור לחיים נורמלים. חביב שמעוני מארח את מפרסמי מעריב בקמארי. מי הגיעו להצגה ולארוחה. חברת "קום איל פו" משיקה ענף חדש של נעליים. בבית בנמל. מקום למען נשים

לאה אתגר על: אחרי המלחמה משתדלים לחזור לחיים נורמלים. חביב שמעוני מארח את מפרסמי מעריב בקמארי. מי הגיעו להצגה ולארוחה. חברת "קום איל פו" משיקה ענף חדש של נעליים. בבית בנמל. מקום למען נשים
תאריך הכתבה: 26/08/2006



חביב שמעוני מארח:
מאת לאה אתגר:
הפסקת האש והמלחמה שהסתיימה, הוציאו את ה"סוסיאטי" התל אביבית מהבית.
אם לשפוט על פי ההצלחה של ערב הגאלה, הצגה וסעודה, שערך חביב שמעוני למפרסמי מעריב, אנשים התגעגו לראות זה את זה, לצאת ולבלות.
ברביעי האחרון, בפואייה של "הקמארי" היה מלא מפה לפה. בתכנית הערב הייתה ההצגה "יתוש בראש", קומדיה קלילה, ולאחריה ארוחת ערב חגיגית, בר אלכוהולים חופשי, בחסות משפחת טבעוני.משווקת תרופות הרגעה טבעוניות.
כבר זמן רב שלא היו אירועי חברה בתל אביב. כשהתותחים רעמו, הסוסיאטי נאלמה.
פתאום הם נקבצו. מתי לאחרונה ראיתם את אבא יעקב נמרודי עם אמא רבקה נמרודי, רוני וייסברג ועוד מיקירי העיתון?
בין המצטופפים עמי ומיכל פדרמן מרשת דן, אילן גרינבוים מיורוקום שאפילו שמרו לו ולפמליתו כסא עם שמו, ברונו ויהודית מסנו, אליאורה שוורץ מרשת סטימצקי, הלל וברוריה מררי מתנועת המושבים, אמנון פאר מקול ישראל, הפלסטיקאי רוני מוסקונה, ועוד ועוד: תעשיינים, בעלי רשתות, הרבה זמן לא התכנסו כך.
אנשים התלבשו יפה, צחקו, התחככו. הייתה הרגשה שאפילו אם הפסקת האש היא לא מי יודע מה, אפילו שטונה של דאגות ועננים עוד רובצים עלינו. צריך לשוב לחיים הנורמלים. ואנחנו שבים. הלוואי.


על נעלי נוחות: סיביל, אשה שעושה הכל כמו שצריך:
סיביל הוא שמה, והיא הבעלים של חברת אופנה לנשים ששמה "קום איל פו" שפירושו מצרפתית "כמו שצריך".
בנמל תל אביב יש לה בניין או האנגר שלם שעומד בסימן האשה המודרנית. ההאנגר מעוצב, נוטה לצבעים בהירים, נעים לעיין ושובה לב.
יש בקומפלקס: חנות אופנה לבגדי נשים, תכשיטים, מסעדה מעניינת שפונה היישר לנמל, ספא ומרכז טיפולים שנקרא: "כולה" כי בלהמציא שמות, הן חזקות שם.
יש גם תערוכה משתנה יוצאת דופן בטעמה.
עכשיו נכנסה "קום איל פו" גם לענף הנעליים. בקומפלקס שבנמל נפתחה חנות נעליים. המדובר בנעליים אופנתיות, במספרים גדולים לרגליים גדולות. המדובר בנעליים נוחות שיוצרו באטליה או בספרד על ידי חברות נעליים שחזקות בייצור נעלי נוחות רחבות לגברים. פה עברו הנעליים פמיניזציה. נחמד.
על מדפי החנות החדשה, מוכרים מנעלי הליכה יומיומיות עד למגפיים, בקשת מחירים של מאלף ומשהו שקלים לסתם זוג, עד ששת אלפים שקלים למגף.
הנעליים, כמו הבגדים, כמו התכשיטים, כמו המסעדה, כמו שאר הפריטים - לא זולים, אבל נוחים ומתאימים ואיכותיים לאשה המודרנית. במדינה שמלאה בעקבי גפרור דקים דקים ובבגדים נוצצים והדוקים להתעלף, יש מקום ענק לבגדי נוחות ואיכות. עניין של טעם אישי. זה מה שהמקום מקרין.
טעם נשיי של נוחות.
לאה אתגר.



    | כתבה הקודמת  | כתבה הבאה   | חזרה לעמוד הראשי