כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
מן התיקשורת: ישראל הקטנה: אהוד ברק עם נילי וגם נאוה עם שלום זינגר, הוזמנו לאותה מסיבה בבית אבי ברגר בסביון. נוחי דנקנר חוגג חמישים. גליה אלבין נישארת ואיה עזריאלנט חוזרת. קשה לעופר רסלס. לבני גאון מגיע פרס. עדן הראל.

מן התיקשורת: ישראל הקטנה: אהוד ברק עם נילי וגם נאוה עם שלום זינגר, הוזמנו לאותה מסיבה בבית אבי ברגר בסביון. נוחי דנקנר חוגג חמישים. גליה אלבין נישארת ואיה עזריאלנט חוזרת. קשה לעופר רסלס. לבני גאון מגיע פרס. עדן הראל.
תאריך הכתבה: 14/11/2004



פנינה סלע ליקטה רכילות מן התיקשורת הכתובה:

מנכ"ל קסלמן וקסלמן, אבי ברגר, ערך ביום שישי מסיבת הפתעה לאשתו, דבורה, שהגיעה לגיל 50. המסיבה נערכה בחצר ביתם בסביון, כשבתכנית האומנתית להקת ריקודי עם והופעה של אילנית. מסמר הערב: בני הזוג אהוד ברק ונילי פריאל בצד אחד של החצר, בני הזוג נאווה ברק ושלום זינגר בצד השני. לא נרשם כל מגע בין שני הזוגות. צפו ושתקו: לוני הרציקוביץ, דב לאוטמן וארנון ברודנר. (שליחות כלכלית, מוסף כלכלה, ידיעות אחרונות)

קמור רכב השיקה את סדרה 1 החדשה של ב.מ.ו בסוף השבוע שעבר, בארוע שנערך בגן השקמים בבני ציון. האורחים הוזמנו לנסיעות מבחן על מגוון דגמי 2005. (שם)

ביום שישי הקרוב יחגוג יו"ר אי.די.בי, נוחי דנקנר, יום הולדת 50 בארוחת ערב שתיערך בביתו בהרצליה-פיתוח. בנוכחות המשפחה וחוג מצומצם מאוד של חברים קרובים. בעתיד מתכננים החברים לחגוג לדנקנר במסיבה גדולה יותר. (שם)

מבזק טרמינלי: איה עזריאלנט ממריאה לניו-יורק כדי לעבוד על פטנט חדש שקשור לתחום התכשיטים. נחיתת חזרה: שבוע הבא, סופי. גליה אלבין, שרק לפני שבועיים נשנשה בלונדון קבלה עם מדונה, ממריאה לאל-איי כדי לעבוד על עוד סמסטר בבי"ס של לי שטרסברג. נחיתת חזרה: עוד שבעה חודשים, לא סופי. ליאון רוזנברג טס להתחזק בניו-יורק. תאריך חזרה: עוד שבועיים, סופי. (אריק מילמן, שליחות קטלנית, 7 ימים, ידיעות אחרונות)

קרוביו של בני גאון הגישו השבוע את מועמדותו לפרס ישראל בקטגוריית מפעל חיים. ממשרדו של גאון סירבו להגיב על המחווה. (ליאורה, מעריב סופשבוע, מעריב)

לא ברור ממה עופר רסלס, הבעל של מיכל ינאי, סובל יותר, מפריצת הדיסק בגב או מהתביעה שהגישה נגדו חברת פועלים השקעות או בשמה המסחרי: פולאר, על סך 30 מיליון דולר. רסלס לא השיב להודעות. (שם)

הזמו: מוצאי שבת שעברה. המקום: מסעדת "לויקו מושיקו", האיוונט: דודו טופז שהתנתק מהבלונד מתלחשש על הבר עם הדוגמנית טויה. טופז, יש מצב? "שום דבר, אפילו לא על קצה המזלג. היא יכולה להיות הבת שלי". ממתי זה מפריע לך? "מפריע לי שאת מתקשרת אליי, ביי". ביי ביי. (ציפורה, העיר, הוצאת שוקן)

עדן הראל מלקקת את השפתיים עם איזה שף. עדן, פרוייקט חדש? "זה עדיין טרי ואני לא רוצה לדבר על זה". (שם)



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי