כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
לקט רכילות מן התיקשורת: תמיר פישמן. ליאון רקנאטי. עידן עופר. המכונית והדייל הפרטי של שרי אריסון. יוסי ביילין. רוני פורר. רני רהב. דליה מזור. משפחת שוקן. רוני בירם. מוני פנאן.

לקט רכילות מן התיקשורת: תמיר פישמן. ליאון רקנאטי. עידן עופר. המכונית והדייל הפרטי של שרי אריסון. יוסי ביילין. רוני פורר. רני רהב. דליה מזור. משפחת שוקן. רוני בירם. מוני פנאן.
תאריך הכתבה: 19/12/2004



ליקטה: פנינה סלע.

בכנס השנתי של תמיר פישמן שנערך השבוע, הוזמנו האורחים לקנות שירים מהזמרת שעל הבמה, עינת שרוף. כל ההכנסות הועברו כתרומה לעמותת צעירים בונים עתיד. קומטק שילמה עבור הלהיט "אתה תותח" ג'נסיס שילמה עבור "לכל אחד יש", ומלון הילטון היוקרתי הפציץ ב "הפרח בגני" העממי. (שליחות כלכלית, כלכלה, ידיעות אחרונות)

ליאון רקנאטי, שמכהן בזמנו הפנוי כיו"ר משותף של המוזיאון למדע בחיפה, הגיע לשם השבוע כדי לחנוך את הסינמטריקס, קולנוע מדעי רב חושי. (שם)

החברה לישראל חגגה את החנוכה בכפר עופרים, בו מתגוררים אוטיסטים. יו"ר החברה, עידן עופר, הדליק את הנרות יחד עם אחד החניכים במקום. (שם)

לשרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים, יש צעצוע חדש: ב-מ-וו מודל 2005 דגם 760, 6,000 סמ"ק, שמחירו כ-1.2 מיליון שקל. היגואר הישנה שלה, מודל 2002, מוצעת כעת למכירה ב"מחיר מציאה" של 195,000 שקל. (נווית זומר, ידיעות אחרונות)

שרי אריסון שכרה דייל פרטי למטוס הפרטי של המשפחה וגרורותיה והתעקשה שלא ישלחו לה דיילת. אולי כי בפעם האחרונה שלחו לה אחות. (ליאורה, מעריב סופשבוע, מעריב)

להלנה ויוסי ביילין נולדה נכדה ראשונה, העונה לשם לי. ההשראה: מזכירת מיזם יוזמת ז'נבה, לי גת. (שם)

בנימין פורר, הבן של רוני, המיליונר המתגאה בקשריו הבינלאומיים עם כל מיני חצרות מלכות, אוטוטו בן 14 ומסיבת הבר מצווה שלו נדחית ונדחית כי משפחת המלוכה ממונקו לא מוכנה להגיע לאזור עד שיהיה פה שקט. (שם)

סביון רוטטת מהתרגשות. רני והילה רהב צבעו את כל ביתם בכחול. רהב נגד עין הרע? "לא שנינו אוהבים את הצבע הכחול". (אריק מילמן, שליחות קטלנית, 7 ימים, ידיעות אחרונות)

דליה מזור סיימה את ענייני הגירושים שלה ועברה לפנטאהוז רחב ידיים בהרצליה פיתוח. לעומתה בטי רוקאווי הצפינה עם הרוחניות שהשתלטה עליה עד לזכרון יעקב והתמקמה שם בווילה מפוארת. (רון גרנות, סתם, עיתון תל-אביב, ידיעות אחרונות)

בנתב"ג 2000 ארזה את עצמה משפחת שוקן ועזבה את "הארץ" לחופשה. (הסיירת, זמן תל-אביב, מעריב)


רוני בירם, מבעלי "אקסלנס נשואה" (נכדו של ד"ר ארתור בירם ז"ל, מייסד הריאלי והפנימיה הצבאית בחיפה ובנו של בנימין בירם הי"ד) ורעייתו תמר (בתו של התעשיין משה שמיר ז"ל) מהוד השרון ערכו לבנם אייל בר מצווה נהדרת בירושלים. העלייה לתורה הייתה בבית הכנסת הגדול, המסיבה הייתה ב"בית שמואל" מול חומות ירושלים. (לאה אתגר, נוצץ)


ביום רביעי חיתן מוני פנאן את האחיין שלו עזר עם בחירת לבו אימבר. עזר שנתייתם בגיל צעיר אומץ על ידי מוני ורעייתו שרון ונחשב כבן לכל דבר. החתונה נערכה בהילטון ועל ההפקה הגרנדיוזית הייתה אחראית שרון שידועה בטעמה המעודן. האולם קושט בסגנון המאה ה-18. אלפי נרות האירו את האולם ונתנו אווירה רומנטית וקסומה. בכניסה קידמה את האורחים נבלנית שהתאימה את המוזיקה לאווירה..
לחתונה הגיעו שחקני "מכבי" בכדורסל כמו: אנתוני פארקר, גור שלף, טל בורשטיין ועוד. פיני גרשון ואחותו רזיאלה, שמעון מזרחי, רוני שאטן, ברנוביץ', משה ואילנה זינגל, שמלוק, דורון ג'מצי ורעייתו מירב, מירי והרצל חבס, טל ברודי ובת זוגו תרצה. מוטי ארואסטי הגיע במיוחד מקנדה. דויד פדרמן, עודד קטש, שפיזז כל הערב על רחבת הריקודים, רוב אוהדי "מכבי" הרבה עורכי דין מן השורה הראשונה ועוד.
האוכל שהוגש בשפע היה ערב לחיך, והבר היה עשיר במיוחד.
בחלק האמנותי נטלו חלק תזמורת קאמרית בניצוחה של שרה מלצר, הזמר היווני סטאלוס ואורן. כל הערב רקדו ושמחו עד השעות הקטנות של הלילה.
המתנה היפה ביותר שקיבלו מוני ושרון פנאן היה הניצחון המדהים של שחקני "מכבי" תל-אביב על הקבוצה הספרדית "ברצלונה". למחרת יום חמישי. (פנינה סלע, נוצץ)



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי