כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
לקט רכילות מן התקשורת: עופר גלזר, אגם רודברג, ניר חכלילי, יעל ואבישי ברוורמן, גיל שוויד, בני שטיינמץ, ציפי שביט, משה אזולאי, שרון אילון, דין ארנולד וקלאודיה קריסטין ועוד.

לקט רכילות מן התקשורת: עופר גלזר, אגם רודברג, ניר חכלילי, יעל ואבישי ברוורמן, גיל שוויד, בני שטיינמץ, ציפי שביט, משה אזולאי, שרון אילון, דין ארנולד וקלאודיה קריסטין ועוד.
תאריך הכתבה: 07/05/2006



ליקטה: פנינה סלע

פראג היא לא רק פיינאל פור, הגולם והתיאטרון השחור. לישראלים רבים בירת צ'כיה היא גם קזינו משגשג, שעבריינים מתקוטטים בו מידי פעם על הזכות להתייצב בצד הנכון של הרולטה. בין חצי הגמר לגמר גביע אירופה נראו מסביב לשולחן הירוק האוהד הכבד עופר גלזר, שמאי המחירונים לוי יצחק וגם העוה"דים קרן נהרי ותמיר גילת. (זוהר בלומנקרץ, דה מרקר, הארץ)

אגם רודברג התמקמה אחרי הפרידה מיוני בדירה שכורה בצפון תל-אביב. בסופ"ש היא מצאה זמן להיפגש על כוס קפה עם אקס אחר שלה, תום אבני. (מלחשים ש..., לאשה, ידיעות אחרונות)

ניר חכלילי, שעזב אותנו לטובת לוס אנג'לס, קפץ לביקור בישראל כדי לדון עם "רשת" על תוכנית לקיץ. בהזדמנות זו שמענו ממנו שיש לו תוכנית ברשת סי.בי.אס על:גולף.(שם)

יעל ואבישי ברוורמן מסיימים לבנות בשיכון דן בית בעל גוון סוציאליסטי סביוניסטי. (ליאורה, מעריבסופשבוע, מעריב)

במזל צ'ק (פוינט) נולד בשישי האחרון בבית החולים ליס בן בכור לגיל שוויד וחמוטל איינהורן. (שם)

איש העסקים בני שטיינמץ יחגוג בראשון בר מצווה לבן הזקונים נדב בהאנגר 11. באמנותי: תזמורתו של עמירן דביר, ואחר כך גם עידן רייכל. הכי טייפקאסט של מוטי זיסר. (שם)

ציפי שביט הולכת להיות סבתא. (שם)

משה אזולאי המליונר מטקסס, עושה לעצמו יום הולדת 60 בארץ. הלוקיישן שנבחר משום מה: הבר של ננסי ברנדס. (שם)

שרון איילון התמנתה להיות מנכ"לית עמותת "לב אוהב" למען ילדים נזקקים. ועוד תרשמו: בן זוגה, ארז אלוביץ', הוא אחד מחברי העמותה. טוב, הרי טובים השניים מן האחד. (אדוה מלמד, סתם, עיתון תל-אביב, ידיעות אחרונות)

שבוע שעבר, מסעדת אג'נדה בנמל תל-אביב. דין ארנולד (ל"תיקים באפלה") וקלאודיה קריסטין (ל"בבילון 5") פותחים שולחן של חומוסצ'יפסלט. ברגע השיא קריסטין מתוודה: "בחיים שלי לא ניגבתי חומוס" איטס אבאוט טיים, אור וואט? (שם)


 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי