כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
רונלדו מבקר. חיים סבן ובזק. הדוגמנית המונגולית. אסתי גינזבורג. זכרון יעקב לאיתי בחור.שלושה מינויים בשרתון. לאוריאל פאריז: עיניים מהפנטות. קמפיין חדש ליוטבתה. מכבי חוגגת. בושם האהבה של קשארל. אורית פוקס.

רונלדו מבקר. חיים סבן ובזק. הדוגמנית המונגולית. אסתי גינזבורג. זכרון יעקב לאיתי בחור.שלושה מינויים בשרתון. לאוריאל פאריז: עיניים מהפנטות. קמפיין חדש ליוטבתה. מכבי חוגגת. בושם האהבה של קשארל. אורית פוקס.
תאריך הכתבה: 17/05/2005



רונאלדו מבקר:
רונאלדו, המשמש כשגריר לרצון טוב של האו"ם, סייר ברשות הפלסטינית בהזמנת האו"ם ובישראל כאורח מרכז פרס לשלום, המקיים את פרוייקט "בתי ספר תאומים לכדורגל ושלום", בו לוקחים חלק כ- 1,200 ילדים, ישראלים ופלסטינים. היתה מעט מהומה ודוחק לא קטן.
הסיור החל הבוקר ברמאללה, בביקור בפרוייקטים של האו"ם המוקדשים ללחימה בעוני. שם חנך רונאלדו מרכז חדש, "מרכז רונאלדו לנוער במצוקה". אחר הצהרים הגיע רונאלדו לאיצטדיון הכדורגל בהרצליה יחד עם המשנה לראש הממשלה וחתן פרס נובל לשלום, שמעון פרס. פרס ורונאלדו, יחד עם ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן, צפו ב- 800 ילדים, ישראלים ופלסטינים, הלוקחים חלק בפרוייקט "בתי ספר תאומים לכדורגל ושלום של מרכז פרס", אשר ישחקו כדורגל במקום.
צילום ג'קי רבינוביץ' בתמונות : רונאלדו, שמעון פרס ויעל גרמן יחד עם ילדים מבית הספר לכדורגל בטול כרם..


חיים סבן חגג זכייתו ברכישת בזק:
תאגיד סבן-אפקס-ארקין זכה בסוף השבוע בגרעין השליטה ב"בזק", לאחר ששילם למדינה 4.237 מיליארד ש"ח עבור חלקה בחברה (30 אחוז). חיים סבן(מימין) העומד בראש התאגיד חגג את הזכייה בהילטון תל-אביב, המלון בו הוא מתארח שנים ארוכות. ברכו אותו חברי הנהלה ואחרוני חברי הצוות , בהם לידיה פושטר, מנהלת קומות היוקרה במלון.


טויה הדוגמנית המונגולית מרגישה בבית:
"על ישראל אני לא מתכוונת לוותר" כך הצהירה בפטריוטיות הדוגמנית טויה שהגיע אלינו ממונגוליה ונמצאת בארץ מזה כשנה וחצי.
על סט הצילומים כשמסביב שני שומרי ראש הסתובבה טויה ענודה בתכשיטים בעיצובו של התכשיטן עודד קאשי מכיכר המדינה. התכשיטים בשווי של כחצי מליון ₪ הורכבו מענק יהלומים בצבעי כחול לבן לצד טבעת, ועגילים תואמים.
טויה שלא מפחדת להצטלם חשוף נצמדה לתכשיטים והרגישה כמו מלכה ליום אחד . עדין אין לה חבר והיא מחפשת רק גבר ישראלי כי "הגברים הישראלים הם יותר פתוחים, מחייכים וקל מאוד לדבר איתם".

אהרון מסג:
האמן שמוכר יצירות בכל העולם- אהרון מסג , יליד הישוב כליל, התקשה להגיע למעמד פתיחת תערוכתו המרשימה בתפן, בו נכחו אושיות רבות מתחום האמנות. יותר משעה חיכו לבואו והוא בושש.. והחליט להגיע רק לגלריה לאחר הנאומים.
נראו באירוע פתיחת תערוכתו של אהרון מסג במוזיאון הפתוח בתפן- מני פאר, הלית ישורון בעלה- שעיה יריב (בעל גלריה גורדון ) ובנה אמון יריב – שגם אצר את התערוכה עם רותי אופק. ד"ר גדעון עפרת ,שחקן התיאטרון יהודה עפרוני ועוד. את התערוכה פתח התעשיין סטף ורטהימר .
בתערוכה מוצגים 140 ציורי שמן על בד ואקורלים של האמן אהרון מסג החושף בציוריו עולם פנימי עשיר ומגוון שהוא עיקר השראתו. מסג הוא אוטו דידקט , יליד בגדד.


אסתי גינזבורג, ילדה יפה, פורשת כנפיה מעלה. השבוע צולמה לקמפיין הבינלאומי של "פרנצ' קונקשן". בחודש שעבר צולמה לקמפיין העולמי של "ברברי" לצידה של קית' מוס, ופניה התנוססו במגזין האופנה "בריטיש
גלמור



פעמון סדוק. לקורות זכרון עקב. ספר חדש של איתי בחור:
הכניסה לאתר הספרים של איתי בחור היא לפי הכתובת:
www.bahurbooks.com

ב-1884, לקח הבארון רוטשילד את המושבה זכרון-יעקב תחת חסותו. פקידו, וורמסר, התקין פעמון שצילצלו בו שלוש פעמים ביום: בבוקר – להשכמת האיכרים לעבודה, בצהריים – למנוחה, ובערב – לסיום יום העבודה. בדומה לפעמון החירות בפילדלפיה, גם פעמון האריסות נסדק. הפעמון אומנם תוקן, אך צלילו המקורי לא הושב לו...
פעמון סדוק פורשׂ את סיפורה של קבוצת יהודים שעזבה בשנת 1881 את רומניה והיגרה לארץ-ישראל. מהגרים אלה שאפו לחיים בלי הקרבה עצמית ועם מידה רבה של חירות אישית, כלכלית, ותרבותית. בבואם ארצה, התוכניות שלהם השתבשו; הם הגיעו לסף רעב ומוות, נאבקו במשך עשרות שנים, ולבסוף השׂיגו חלק מרצונותיהם.
פעמון סדוק עוקב אחרי האנשים האלה תוך נאמנות לעובדות ההיסטוריות, ומחיה את רוח תקופת "העליה הראשונה". המציאות העולה מתוך הסיפור מרגשת, מרתקת, ומעוררת הסתכלות חדשה על ראשית ההתיישבות ועל ראשוני המתיישבים.
פעמון סדוק הוא ביטוי לתובנות אנושיות, ספרותיות, והיסטוריות, שהתגבשו במהלך חמש-עשׂרה שנות חקירה וכתיבה. מופיעים בו אנשי התקופה - איכרים, משוררים, פוליטיקאים, רבנים, ספסרים, פקידים, עסקנים, עיתונאים והרפתקנים; סיפורם הוא סיפור ראשיתה של החברה הישראלית, ונוגע לכל מי שהחיים בארץ הזאת מעניינים אותו.
זהו ספרו הרביעי של איתי בחור.


יוסי סודרי, אלי מאור, דובי רקיע
שלושה מינויי מנכ"לים חדשים ברשת שרתון ישראל:
יוסי סודרי מונה להיות מנכ"ל קומפלקס הרודס אילת
אלי מאור יחליף את סודרי כמנכ"ל שרתון אילת
דובי רקיע חזר לנהל את שרתון ים-המלח
יוסי סודרי
לסודרי נסיון של כ-15 שנה בענף המלונאות וב-7 השנים האחרונות בשרתון ישראל. תפקידו האחרון היה מנכ"ל שרתון אילת וכאמור מונה לנהל את קומפלקס הרודס. סודרי בוגר מינהל בכיר במלונאות, עבר השתלמות באוניברסיטת קורנל בארה"ב וסיים לימודי כלכלה באוניברסיטה הפתוחה באילת.
אלי מאור
היה סגן מנכ"ל בשרתון אילת, עבר לנהל את מלון אמבסדור וחוזר ב-22.5 לנהל את מלון שרתון אילת.


דובי רקיע
לרקיע ניסיון עשיר בענף המלונאות, כ-21 שנה. רקיע כיהן בתפקידים רבים ומגוונים. בוגר האוניברסיטה העברית במדעי החברה וכן בוגר הטכניון, במינהל מלונאי בכיר.


עיניים זוהרות ומהפנטות.
מאת לאה אתגר:
L'ORÉAL PARIS מרחיבה את קטגוריית איפור העיניים ומשיקה צלליות חדשות זוהרות ומהפנטות במיוחד:
TRIO COLOR APPEAL- שלישיית צלליות
COLOR APPEAL PLATINUM – צלליות עמידות במבחר גווני פלטיניום זוהרים.
לוריאל פריז מרחיבה את קטגוריית איפור העיניים ומשיקה 2 סוגים של צלליות חדשות, במרקם עדין ומשיי ובמגוון צבעים מרהיבים:
קולור אפיל טריו - לראשונה מלוריאל פריז: שלישיית צלליות באריזה אחת ב- 8 גוונים אופנתיים, המתמזגים זה לזה בהרמוניה מושלמת, לאיפור מתוחכם וזוהר במיוחד.
השלישייה מורכבת משתי צלליות אבקה במרקם משיי, רך וצללית הדגשה במרקם קרמי, המועשרת בפנינים ומעניקה זוהר לעיניים, באמצעות חלקיקים זעירים מחזירי אור. צללית הקרם מדגישה את העין ומגדילה אותה.
מחיר לצרכן: 49.99 ₪


קמפיין חדש ליוטבתה:
תמיר מלמוד, מנהל השיווק של יטבתה, דיווח כי מחלבת יטבתה ממשיכה לחזק את מעמדה כמותג המוביל בתחום משקאות החלב בכלל ושוקו בפרט. מחלבת יטבתה מעלה קמפיין פרסומי חדש התומך במסר "טעם יטבתה" בהשקעה של כמליון דולר.


מכבי חוגגת את גביע אירופה:
אחרי החגיגות בפארק הירקון, השמחות בכיכר רבין וההופעות הטלויזיוניות חגגה מכבי את ניצחונה על עוגה במלון הילטון תל אביב.


בושם האהבה של קשארל בגירסה קייצית:
AMOR AMOR – בושם האהבה והתשוקה, בגרסה קייצית.
CACHAREL משיקה בישראל את AMOR AMOR EAU FRAICHE – אהבה ממבט ראשון, ניחוח רענן, תוסס וחושני.
בקבוק הבושם אמור אמור בצורת פרש מעוגל ומעוטר בסלילי מתכת כסופים בעיצוב המזכיר ניצרת רימון. הבקבוק אוצר בתוכו את התשוקה, שמגיעה לכלל התפרצות עם משיכת הנצרה והתפרצות ניחוח האהבה.
הלוגו של אמור אמור פרש הוא דמוי כתב יד המזכיר את הכתב בו חורטים הנאהבים את שמותיהם על שפת הים.
אמור אמור פרש מעוצב בצבעי ה"תותי פרוטי" מהורוד ועד הצהוב, מהעונג ועד הפיתוי, הגוונים מעוררים תחושה אנרגטית ורעננה.
בגב הבקבוק מופיע קעקוע של ורד דמוית שמש המזכירה קעקוע על גבה של אישה – סוג של קריצה, וקמע בר מזל!
תכולה: 50 מ"ל
מחיר לצרכן: 330 ₪

אורית פוקס:
אורית פוקס לא מסתפקת רק בקפיצה מאירוע לאירוע.
ביום שלישי האחרון היא נצפתה משחקת ביליארד ב"לינקולן" ברעננה.
"אורית תחביב חדש?"
"כן, התחלתי להשתפשף קצת בביליארד ונראה לי שתפסתי את העניין, זה לא כזה מסובך כמו שזה נראה..."



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי