כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
סלבריטאים בפתיחת "פומה" בשיינקין. שירי מיימון וירון ליכטנשטיין. מירי בוהדנה ועוד מצטלמות בבגדי ים. נטויז'ן יוצאת לבורסה. הדוגמנית רותם סלע מדגמנת למעצב השיער. רצים לדירה בהנחיית עומר מי-דן. חגיגת מסקרות של לאוריאל פאריז.

סלבריטאים בפתיחת "פומה" בשיינקין. שירי מיימון וירון ליכטנשטיין. מירי בוהדנה ועוד מצטלמות בבגדי ים. נטויז'ן יוצאת לבורסה. הדוגמנית רותם סלע מדגמנת למעצב השיער. רצים לדירה בהנחיית עומר מי-דן. חגיגת מסקרות של לאוריאל פאריז.
תאריך הכתבה: 29/05/2005



סלבריטאים בפתיחת חנות הקונספט "פומה" ברחוב שיינקין בתל אביב.
מאת: מיכל נדל וזאביק דרור
רחוב שינקין האופנתי בתל אביב, התחפש לערב אחד לסוהו שבניו יורק, וכל זאת בזכות "פומה", מותג הספורט הנחשק בעולם, שהשיק חנות חדשה וטרנדית במתחם החדש בשינקין באירוע עטור סלבריטאים.
פותחים את הרשימה המכובדת נציגי עולם הכדורגל: יוסי אבוקסיס ודוד אמסלם מבית"ר ירושלים, שוקי נגר ממכבי תל אביב, דוד רביבו מאשדוד ושיר אדרי מהפועל תל אביב. נציגות עולם היופי והדוגמנות: ויקה פינקלשטיין, שחזרה מלאס וגאס שזופה מתחרות מיס הוואין טרופיק. הבלונדינית עשתה לנו כבוד ולקחה מקום 10 מבין 80 מועמדות. אליה הצטרפו קטיה גאלי, וסיגל כהן. שרון פרנס הגיע עם ארוסתו מיטל, שמתחתנים ממש אוטוטו, ביולי הקרוב.
פגישה קרירה התרחשה בין קובי מחט ודנה מרמור, אקסים שחלקו בעבר במה משותפת בערוץ הילדים, מחט הגיע עם דדי זוהר, אליל ילדים בהווה שרק רכש נעליים לאישתו הטרייה מיה בן נון. דוהרת האודישנים והאירועים שירלי גליק התבלבלה ממבחר הנעליים הגדול, והעמיסה שקיות, עד שכבר לא נשאר לה מקום בידים, מזל שהיא הביאה איתה את הידיים הנוספות של אימא, וההוכחה שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ.
נציגי הריאליטי מהעבר הרחוק והקרוב, ממשיכים לחפש אייטמים ולחייך למצלמות. הרחיקו לכת ליבי ורוני עמר, מפרוייקט 2Y שהתלבשו בחולצות "פומה" זהות והסתובבו כתאומות סיאמיות. אוהד מנדלבאום, שחלק איתן וילה אחת, הסתובב והתעלם מהבנות. מיכל רשף ושירה חן, מהעונה הראשונה של כוכב נולד ייעצו למיכאל עינב, כוכב נולד בהתהוות, כיצד לקטוף קולות מצביעים נוספים.
גנבו את ההצגה איתי אטיאס, זוגתו דנה לוי והזמר שלומי סרנגה. השלושה הגיעו בליווי כלב בולדוג אנגלי שכמה מביך, הטיל מימיו במרכז החנות. אטיאס ודנה נישאים בספטמבר הקרוב וכבר סגרו את כל הסידורים של החתונה. מתרגש במיוחד סרנגה, שנבחר לאחר כבוד להיות השושבין של אטיאס, והבטיח להפתיע בחליפת שושבין לא סטנדרטית.
על המסך הן חולקות עמדת שיפוט בריאלטי "הדוגמניות", אבל כשהן נפגשות ברחוב מסתבר הן לא מחליפות מילה. מדובר בשתי אושייות אופנה: האחת בטי רוקוואי, סוכנת מיתולוגית, והשנייה מלכת הסטייל אלימור זילברמן. השתיים חלפו זו על פני זו במהלך האירוע והפגינו התעלמות מוחלטת.
את הרשימה סוגר השחקן/דוגמן/מגיש/סטייליסט משה גלאמין אשר בניחוח הוליוודי הסתובב כל האירוע עם אזניות באוזניו ומי שהאזין מקרוב יכל לשמוע את כל הדיסק של מאיה בוסקילה.


שירי מיימון וירון ליכטנשטיין:
עכשיו אפשר לגלות, שמה שהביא את ישראל אל המקום הרביעי המכובד באירוויזיון הוא לא אחר מאשר קמע. את הקמע העניק לשירי מיימון מעצב השיער הצמוד ירון ליכטנשטיין מהרב אלעזר אלמליח מאדרת ובו ברכה מיוחדת לשירי מספר הזוהר.את הקמע בחרה מימון להטמין בחזייתה וזה לא ירד ממנה כל השהות בארווויזיון רק שהתקלחה. בקבלת הפנים שנערכה לכבודה של מיימון באולמי "הדר" בשרתון סיטי טאוור חשפה המיימונית כי ההצעות מחו"ל לא איחרו לבוא לאחר ההופעה המרשימה ואותן כבר מסנן לה האמרגן הצמוד. אבל למי שדואג, זה לא יקרה בקרוב. "התגעגתי לארץ ובינתיים אני נשארת פה", אמרה שירי. את כל חווית האירוויזיון סיכמה "לא האמנתי שאני יכולה להעביר עשרה ימים רק בתסרוקות, איפור ושירה". אבל, "זה היה המסע של חיי" ציינה שירי.

שירי מימון. עם ירון ליכטנשטיין בהקלקת הגדלה.



מירי בוהדנה והדוגמניות המובילות מצטלמות בבגדי ים:
סבב הצילומים למוסף בגדי הים של מגזין "בלייזר" וסוכנות "לוק", בכיכובן של הדוגמניות המובילות בישראל, תופס תאוצה. לאחר אימוני הכושר ואימוני השיזוף המפרכים, התייצבו הדוגמניות אצל מיטב צלמי האופנה המובילים, (יקי הלפרין,
אייל נבו, עידו לביא, אלכס ליפקין, יריב פיין ועוד) שנרתמו להפקת המוסף הראשון מסוגו בארץ, שיצא לאור ב- 7 ביוני, ב70,000 עותקים.
הראשונה היתה ליאל דניר, שהגיעה מפריז, רגע אחרי שנבחרה לככב בקמפיין של מעצב העל ג'יאנפרנקו פרה. דניר הצטלמה במשך יומיים על רקע סלעי ענק מקלקר, מיד לאחר מכן המריאה לכבוש את ניו יורק. ניבית בש כיכבה בהפקה נועזת במיוחד בחוף הים, מורייל סגל וגלית ליפר (נערת "יופלה" החדשה) הצטלמו בסוויטה מפוארת, מהצילומים של מירי בוהדנה הופק קליפ שיוקרן במלואו באירוע ההשקה. אתמול הדרימו למצפה רמון החיילת הטרייה גל גדות וחני מאיירס, שעשו הומאז' לצילומי בגדי הים של שנות ה-70, באותו הזמן,
אך בסטודיו ממוזג בתל אביב, הצטלמה מלאני פרס. מחר תצטלם גלית גוטמן (שישה שבועות אחרי לידה!!) להפקה גרנדיוזית ויוקרתית בסגנון "נשף בגדי הים", ואילנית לוי תצטלם על אופנוע הארלי דיווידסון.
בימים אלה, עובד גדי אלימלך הסטייליסט הראשי של המוסף, על הקונספט של הצילומים של ליהי אלון, שלוש הפיינליסטיות של הריאלטי "הדוגמניות" - ויקטוריה, ליאת בלו וליאת בן רשי, ריבי טל, אינגריד פלדמן ועוד.
מוסף בגדי הים, של "לוק" ובלייזר" יושק, ב-5 ביוני, ב"שלוותה" בנמל תל אביב, במסיבה נוצצת המיועדת ל-500 מוזמנים בלבד, ובה בה תיחשף לראשונה תמונת השער של המוסף.

מירי בוהדנה מוסף לוק ובלייזר. גם בהקלקת הגדלה.

מירי בוהדנה מוסף לוק ובלייזר. גם בהקלקת הגדלה.



נטוי'ן יוצאת לבורסה:
בטקס פתיחת המסחר שנערך היום במרכז המבקרים של הבורסה, לרגל רישומה של חברת "נטוויז'ן" למסחר בבורסה. הצטלמו מימין לשמאל: שאול ברונפלד, מנכ"ל הבורסה, דורית ברניב, מנכ"ל נטוויז'ן, עמי אראל, נשיא דיסקונט השקעות ויו"ר דירקטוריון נטוויז'ן, דורון בירגר, נשיא אלרון ופרופ' יאיר אורגלר, יו"ר דירקטוריון הבורסה.

דורית ברניב בבורסה. עם שאול ברונפמן, עמי אראל, דורון בירגר ויאיר אורגלר בהקלקת הגדלה.


הדוגמנית רותם סלע מדגמנת למעצב השיער קולי:
מעצב השיער המוביל קולי, משיק בימים אלה קמפיין המציג את אפנת השיער לקיץ 2005. עלות הקמפיין 25,000 דולר, והוא יכלול מודעות בעיתונות, עם דגש על עיתונות נשים, קטלוג חדשני, וקליפ המציג את הנעשה מאחורי הקלעים של צילומי הקמפיין. הקליפ יופץ ללקוחות העסקיים, ביניהם משרדי פרסום ויחסי ציבור, בתי הפקה ועוד.
בקמפיין המלווה בסלוגן - Beauty. It’s a beautiful thing מככבות שלוש דוגמניות – רותם סלע, קטיה קלצ'קין וטניה (תגלית של קולי) המציגות את אפנת השיער לקיץ 2005 על פי קולי.
קולקציית הקיץ של קולי, מציגה קו שיער המשלב מספר השפעות והשראות שביחד יוצרות את המראה הייחודי והעדכני המאפיין את קולי.
הקו החדש עוצב בהשראת האלגנטיות המדויקת והדרמתיות של שנות ה-20, המופרת על ידי המרכיבים הגוטיים של שנות ה-80- והשפעות אורבניות עכשוויות.

הדוגמנית רותם סלע מדגמנת לקולי. גם בהקלקת הגדלה.



רצים לדירה 2 בהנחיית עומר מי-דן:
"רצים לדירה – 2" סדרת הריאליטי המצליחה של "טלעד", חוזרת לעונה שנייה- נועזת יותר, מאתגרת יותר ושוברת מוסכמות. לאחר מיונים שנמשכו מספר חודשים, נבחרו 10 הזוגות שיצאו למסע מאתגר וסוחף, בסיומו זוג אחד יזכה בדירת החלומות, שמיקומה נשמר בשלב זה בסוד.
אם בעונה הקודמת זכינו להציץ לחייהם של 10 זוגות מאוהבים כמו שרק זוגות לפני חתונה יכולים להיות, אז בעונה השנייה, נכיר מגוון רחב של זוגות הנמצאים בשלבים שונים של זוגיות, וזאת תוך התייחסות הומוריסטית ומפוכחת על מוסד הזוגיות.
בין הזוגות המתחרים, ישנם זוגות שחיים כבר שנים ארוכות ביחד, הביאו ילדים לעולם ועדיין מצליחים לשמר את הרומנטיקה, ולצדם זוגות שנראה שהכי היו רוצים להיפטר מבן הזוג וכמה שיותר מהר.
זוגות שהשנים הרבות יחד כבר שחקו את הקשר והסדקים ניכרים מפרק לפרק.
תוך כדי לחצי התחרות האינטנסיבית נחשפת הזוגיות במערומיה. הזוגות רבים ללא הפסקה, מתכתשים, מתעמתים, אגרסיביים יותר אחד לשני ונטולי מעצורים לחלוטין והכל מול המצלמות.
את העונה השנייה ינחה עומר מי-דן, מומחה עולמי לספורט אתגרי, שינצח על מרוץ אינטנסיבי יותר, עם משימות אקסטרים קשות ומפתיעות שטרם נעשו בישראל.
יוצרי הסדרה: מיכל בן דוד וגבעון שניר
מפיקים אחראיים: איתן אבוט, מיכל בן דוד וגבעון שניר
מפיק ראשי: אריק קרמן
חברת הפקה: מימד תוכן

עומר מי דן. גם בהקלקת הגדלה.



חגיגת מסקרות בלוריאל פאריז:
לוריאל פריז יוצאת במהלך חודש יוני במבצע גורף על כל המסקרות של המותג.במסגרת זו ימכרו כל המסקרות המובילות בעולם של לוריאל פריז במחירים חסרי תקדים ובעשרות אחוזי הנחה. פסטיבל המסקרות כולל :
דאבל אקסטנשן - מסקרה דו צדדית המחזקת את הריסים ומאריכה אותם ב- 60%: 69.99 ₪ במקום 109.99 ₪.
לאש ארכיטקט - מסקרה המעניקה מראה דרמטי של ריסים מלאכותיים: מעבה, מאריכה ומעגלת והופכת את המראה לתלת מימדי 59.99 ₪ במקום 89.99 ₪.
פנורמיק קרל - מסקרה המעגלת ומפרידה את הריסים למראה פנורמי: 49.99 ₪ במקום 79.99 ₪.
אינטנסיפיק - מסקרה המעבה את הריסים: 44.99 ₪ במקום 89.99 ₪.

חגיגת מסקרות בלאוריאל פאריז. גם בהקלקת הגדלה.





 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי