כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
ברי ורוני ססלוב עושים יין. ארקדי גאידמק ויעקב הלפרין. נשים עושות אופנה. פרס הצרכנות. יצחק הרצוג וויליאם שטנר.

ברי ורוני ססלוב עושים יין. ארקדי גאידמק ויעקב הלפרין. נשים עושות אופנה. פרס הצרכנות. יצחק הרצוג וויליאם שטנר.
תאריך הכתבה: 06/06/2006



משפחת ססלוב, משפחת ייננים מקיבוץ אייל ערכה כמיטב המסורת את האירוע השנתי שכולם מחכים לו בכיליון עניים. רגע לפני, נערך אירוע מצומצם ואנין טעם בקפה-מסעדת "גבריאל" בתל-אביב.
השנה השיק ברי ססלוב את "ססלוב אדום מריאג' 2003", יין אותו הכין, כמו תמיד, מתוך אהבה ותשוקה רבה.
את היין יצר בכשרון רב, היין הוא חתונה הרמונית בין מרלו,קברנה סוביניון ושיראז, ומכאן גם שמו, מריאג' (חתונה בתרגום חופשי ).
בימים אלה שוקדת בתו, רוני ססלוב, על הכנת יין משלה. (רונית מטיאס)

ברי ססלוב ובתו עושים יין גם בהקלקת הגדלה.



הבוס של בית"ר ירושלים ואיש העסקים ארקדי גידמק, פגש את יעקב הלפרין מנכ"ל רשת אופטיקה הלפרין, במהלך טקס האוסקר של הכדורגל הישראלי.
השניים לחצו ידים, דיסקסו והלפרין הזמין את שחקני בית"ר ירושלים לעבור בדיקות ראיה חינם לקראת פתיחת העונה הבאה, כדי שלא יוכלו לתרץ שאינם רואים את השער.
הלפרין העניק לכדורגלנים המצטיינים שהגיעו לאירוע משקפי שמש של חברת .LEE COOPER (רונית מטיאס)

יעקב הלפרין וארקדי גאידמק. גם בהקלקת הגדלה.




שר התיירות יצחק הרצוג נפגש עם כוכב הקולנוע והטלוויזיה וילאם שטנר
WILLIAM SHATNER בירושלים.
שטנר הגיע לארץ ביוזמת קק"ל בארה"ב ובשיתוף משרד התיירות כדי לקדם את הפרוייקט שלו הוא מגדיש את חייו טיפול ברכיבה על סוסים לילדים נכים. לביקורו בישראל התלוותה אשתו אליזבת שמובילה פרוייקט זהה בצפון אמריקה.
שטנר: "הגענו לישראל, בכדי לעזור לילדים שנפגעו בתאונות ובחלק מהמקרים גם למבוגרים שנפגעו כתוצאה מתאונות או ממלחמות שתרפיה באמצעות סוסים מסייעת לשיקומם הנפשי והפיזי. ההיסטוריה היהודית היא בת חמשת אלפים שנה והביקור בישראל הוא בבחינת הרפתקה מרגשת, מיוחדת והיסטורית".
שר התיירות, הרצוג: "כולנו גדלנו עם קפטן קירק והחללית אינטרפרייז במסע בין כוכבים". כפי שאתה יכול לראות, ישראל היא לא גלקסיה נוספת ואני ממש גאה שאנשים כמוך, כמו אליזבת והצוות המלווה אותך נמצאים איתנו כאן. "כפי שאתם רואים אין נוף יפה ומקסים יותר מנופה של ירושלים אותו אתם רואים היום מקרוב".
הרצוג הוסיף כי שטנר הוא דמות ידועה הפועלת במעגלים רבים תרבותיים ופילנטרופיים.
שטנר יליד קנדה זכור במיוחד בתפקידו כמפקד החללית "אנטרפרייז" בסדרת הטלוויזיה והסרטים "מסע בין כוכבים" STAR TREK. בשנים 2004 ו-2005 זכה שטנר בפרס ה"אמי" על תפקידו בסדרות הטלוויזיה:The Practice ו-Boston Legal.
רשימת הסרטים וסדרות הטלוויזיה בכיכובו היא ארוכה ובהם ניתן למנות את:
הפולש (1962), גזר דין בנירנברג (1961), אלפרד היצ'קוק פריזנטס (1955),The Defenders (1961), The Outer Limits (1963), מסע בין כוכבים (1966) עם השחקן לנרד נימוי "דר ספוק".
בשנות ה- 70 עד היום: מסע בין כוכבים (6 פרקים), מיס קונג'יניאליטי ועוד.


חברת "ג'אמפ" בשיתוף מגזין "את" ערכו אירוע השקה לפרויקט מקורי של צילומי נשים אמיתיות, אשר צולמו ע"י עשרה צלמים וסטייליסטים מובילים בענף.
הגיעו להשיק כוסות שמפניה, לנשנש, לנשום אופנה ואומנות ולהסניף אוויר ים; גילת אנקורי, הפרזנטורית של אופנת מאוזנר שהכריזה קבל עם ועדה שלפני 25 שנה הייתה לה חצאית מדהימה של ג'אמפ ושאין לה בעיה להוביל את הקמפיין הבא של המותג (מיכל ינאי מאחורייך), נטלי עטיה מצוידת בצלם האופנה יריב פיין שהציג בתערוכה את עבודתו סרבו להצטלם ביחד על-אף שהם מקמבקים אהבה, סיגל גרוס פפושדו בטוטאלוק לבן , הדוגמן איתי טרבלסי באחור אופנתי, סיימון אלמלם, צלמת האופנה רוני כנעני, צלם האופנה גיא כושי, הסטייליסטית גיל זוהר, צלמת האופנה שרון דרעי והסטייליסטית אורי גלעדי. (רונית מטיאס)

נטלי עטיה בתערוכת נשים יפות ואופנה. גם בהקלקת הגדלה.



פרסי מצוינות בתחומי צרכנות נבונה לשנת 2006 חולקו באירוע ממלכתי בתיאטרון הקאמרי, במעמד סגן ראש הממשלה ושר התעשייה, המסחר והתעסוקה , השר אלי ישי, מר דודי ויסמן , נשיא קבוצת אלון ויו"ר רבוע כחול ישראל בע"מ, ראשי ערים, נציגי משרד החינוך, משרד התמ"ת והמשרד לאיכות הסביבה.
הפרסים הוענקו לתלמידים, ולבתי ספר מצטיינים ברחבי הארץ.
בטקס ציין סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת אלי ישי, שזה לו האירוע הממלכתי הראשון בתחום הצרכנות, כי הוא רואה את משרד התמ"ת כמשרד כלכלי חברתי אך גם כמשרד חברתי כלכלי.




 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי