כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
נחנך בית כנסת אביב לזכר האיש שנפל מסוס. מסע הנשים לאילת. מירי לוי והשעון. אלי אילדיס עושה קארטינג. יומהולדת מנדלמן. משפחת תירוש מדגמנת. ליהי קמחי. אליעזר לחנה מתפנק. מי זכה במאה אלף שקלים?

נחנך בית כנסת אביב לזכר האיש שנפל מסוס. מסע הנשים לאילת. מירי לוי והשעון. אלי אילדיס עושה קארטינג. יומהולדת מנדלמן. משפחת תירוש מדגמנת. ליהי קמחי. אליעזר לחנה מתפנק. מי זכה במאה אלף שקלים?
תאריך הכתבה: 04/10/2003



נחנך בית כנסת ע"ש משה אביב ז"ל שנהרג לפני כשנתיים ברוכבו על סוסתו. בית הכנסת במגדל ברמת גן שהוא הבניין הגבוה ביותר בישראל יכלול מינחת מסוקים ויאכלס כ 5000 דיירים. יפתח בעוד כשלושה חודשים.
בטקס נכחו משפחתו של מר משה אביב ז"ל : אלמנתו, רחל אביב , בנו, דורון אביב יו"ר ומנכ"ל אביב, בנותיו דפנה הרלב, סמנכ"ל הכספים דלית אביב- קרמר, מנהלת השיווק ודנה אביב .
כן הגיעו: סגן ראש הממשלה ושר החוץ , סילבן שלום. ראש עיריית רמתץ גן, צבי בר,כבוד הרב הראשי, הראשון לציון הרב שלמה עמר וכבוד הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר. סגן ראש הממשלה ושר החוץ, מר סילבן שלום מסר כי חנוכת בית הכנסת זה אירוע מרגש ועד כמה וכמה כאשר מדובר בבית כנסת על שם אביך שלך. כמוך דורון, גם לי ניתנה הזכות לקרוא בית כנסת על שם אבי המנוח בראש השנה שעבר בבאר שבע. אני בטוח שבית הכנסת הזה יתברך יזכה לבריתות ושמחות ומצוות ישראל.
פרוייקט מגדל משה אביב , הקרוי על שם מייסד החברה מר משה אביב, המגדל הגבוה ביותר במזרח התיכון, משלב מגורי יוקרה ומסחר. מגדל משה אביב מתנשא לגובה של מעל 252.25 מטר מעל פני הים ו- 235 מטרים מעל פני הכביש. עובדה זו מקנה לו את התואר "הבניין הגבוה ביותר במזרח התיכון והוא אף נחשב לאחד מבנייני הבטון הגבוהים בעולם. המגדל שוקל 160,000 טון וכולל 70 קומות (כולל 6 קומות חניה תת קרקעית), על פני 150 מ"ר : משרדים עד לקומה 44 , מגורים בקומות 55 עד קומה 66 ובהן 98 דירות. במגדל אביב 1,671 מ"ר שטח מסחר לאורך רחוב אבא הילל סילבר ו- 450 מ"ר שטח לבניין ציבורי שישמש כבית כנסת. מגדלי קירור ומנחת למסוקים בקומות 67 עד 69 .
אכלוס מגדל משה אביב בעיצומו ויצויין כי עם סיומו יאכלס הבנין כ- 5000 דיירים ומבקרים שיגיעו לאגפיו השונים באמצעות 24 מעליות במהירות של עד 7 מטר לשניה.
על השותפות העסקית בפרוייקט מגדל משה אביב
· 75% אוסיף השקעות
· 25% חברת אביב בבעלות משה אביב
· קבלן מבצע - חברת אביב
· שיווק - חברת אביב
אדריכלים - אמנון שוורץ ואמנון ניב.
רקע לזכרו של משה אביב
משה אביב נולד בשנת 1932 בעיר חאלב בסוריה. בשנת 1963 הקים משה את חברת "אביב ושות' בע"מ" – חברה קבלנית לעבודות ציבוריות ועבודות בניין. הפרוייקט הראשון שלו היה בכיכר המושבות בתל אביב ובמהלך השנים נבנה מוניטין של החברה כחברה אמינה ומקצועית. באוקטובר 2001 נקטעו חייו של משה בתאונת רכיבה טראגית בעת שדהר על סוסתו האהובה. משה אביב היה איש של חזון ומעשה אך בעיקר אדם משפחתי וחם.

בפתיחת בית הכנסת על שם משה אביב: נציגי המשפחה, שר האוצר והרב. גם בהקלקת הגדלה.



מסע נשים ברכבי שטח אל החופש הפנימי:
רשת מלונות שרתון מוריה וחברת "יונדאי" קיימו מסע נשים ברכבי השטח של "יונדאי" – "שרתון מוריה צ'לנג' - יונדאי".
במהלן המסע התארחו המשתתפות במלונות שרתון מוריה בתל-אביב, בירושלים, בים-המלח ובאילת. השתתפו בו 69 נשים שהוזמנו על ידי חברת "יונדאי" ורשת בתי המלון שרתון מוריה אשר הזמינה את הסוכנות המצטיינות להשתתף במסע. המסר שהוביל את המסע היה: "המסע אל החופש הפנימי".
מסע הנשים כלל נהיגת שטח ביום ובלילה והדרכות בנהיגת שטח בשילוב מגוון פעילויות ייחודיות הסובבות סביב נושא המסע שהוא החופש הפנימי. במהלך הנהיגה היו סדנאות ייחודיות של צבירת אנרגיה, התבוננות פנימית אחרת וחדשה, תרגילי מדיטציה בתנועה, איסוף כוחות, התבוננות וראיה חדשה.
זו השנה השניה שרשת שרתון מוריה מקיימת את "שרתון מוריה צ'לנג'" בשת"פ עם בועז מאירי, הבמאי והמפיק של הספורט המוטורי בישראל.
עם סיום המסע והגעתו לאילת קיבלו המשתתפות מדליות בטקס חגיגי שהתקיים במלון שרתון מוריה אילת. ארמון הרודס אירח את המשתתפות לארוחת ערב חגיגית ולינה במלון. במהלך הארוחה קיבלה סוכנת מאשת מתנה מיונדאי, קורס לנהיגת שטח ומשתתפת מטעם יונדאי זכתה בסוף שבוע בהרודס.
המסע יצא ממלון שרתון מוריה תל-אביב, בו הוזמנו המשתתפות לארוחת בוקר ושם גם נערך התידרוך. לאחר סיור במנזר בהרי ירושלים היתה ארוחת צהריים נפלאה, שהוכנה ע"י השף שלום קדוש, במסעדת הפרימוורה שבמלון שרתון פלאזה ירושלים. משם המשיך המסע במדבר דרך מעלה אדומים ונסיעת שטח בלילה במערת הקמח. רק ב-22:30 בלילה הגיעה השיירה לארוחת ערב ולינה במלון שרתון מוריה ים-המלח. למחרת בבוקר, לאחר שהמלון צייד את כל הג'יפים במים ובארוחת צהריים, התחיל היום השני בנחל פרצים ובדיונות שליד עובדה, ובשעות הערב הסתיים המסע באילת.

מסע הנשים ברכב שטח לאילת. דוחפות. בהקלקת הגדלה עוד משתתפות.



הכלב נשך את מירי לוי בישבן ויאנה קלמן העתיקה עבודה באנגלית:
נערת ישראל 2003, מירי לוי (בת 20), יאנה ברגמן (בת 20) זוכת התחרות ניו מודלס 2003, ותמי טסקר (בת 19) זוכת תחרות ערוץ האופנה FTV נפגשו בהשקת סדרת השעונים החדשה של Baume&mercier (באום אנד מרסייר) מבית ה. שטרן, שנערכה במועדון יוקרתי בת"א.
שלושת היפיפיות נפגשו בתצוגת השעונים, והעבירו חוויות מאחורי הקלעים: מירי סיפרה שכשהתלבשה להגיע לאירוע הכלב שלה מסוג פינצ'ר העונה לשם "באף" , נשך אותה בישבן, יאנה סיפרה שהייתה קצרה בזמן ובשיעור ספרות העתיקה את העבודה באנגלית שהייתה צריכה להגיש למורה בסוף היום. תמי סיפרה שהיא עומדת לטוס למילנו להשתתף בתחרות הגמר של – FTV ושחברי הקיבוץ גבעת חיים, שם היא גדלה ומתגוררת עד היום עם הוריה, הכינו לה את "תפילת התחרות".
מירי שהתלהבה משעון הצלילה החדש של Baume&mercier , התעניינה במחירו ושאלה למה לא חילקו לזוכות בתחרות מלכת היופי, מתנה שעון כזה?! נו באמת למה…?
באירוע נכחו גם טל מן, שבי זריעה עם חברתו היפיפייה אתי קסטרו (אחת מחמישיית "חמסה"), סנדרה רינגלר, סיגל פפושדו, גיא ברעם ועוד.

סנדרה רינגלר וידיד באירוע השעונים ובהקלקת הגדלה: עוד אורחים.


מפורסמים במסלול קארטינג חדש בקניון בהרצליה:
במירוץ הזה, לא נרשמה אף תאונה, וכל הנהגים חזרו בשלום הביתה, גם כאלה שבקושי מלאו להם 12 שנה. מדובר במירוץ שחנך את מסלול הקארטינג החדש בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, הארוך ביותר בארץ (500 מטר).
רבים ומפורסמים התכנסו לאירוע, שאירגנה עמותת "אתגרים" לספורט נכים אתגרי, בעיקר חובבי ספורט מוטורי ואנשי תקשורת חולי הגה, בהם עורך המגזין "אוטו" דני פרומצ'נקו והמגישה מירב מילר (ערוץ 1). את הנופך הקומי סיפקו שרון טייכר וצחי נוי, ועם ועדת הקישוט נמנו הדוגמנית בשירות פעיל שירי בן-ארי והדוגמנית בדימוס חני פרי.
את המקום הראשון מבין העיתונאים כבש נציג "ידיעות אחרונות" אורן אגמון, אבל שיא המתח נרשם דווקא במקצה מספר 6, שבו התחרו דני קושמרו מערוץ 2 ומשלחת מכובדת מערוץ הספורט, ובראשם אלי אילדיס. אנד דה ווינר איז: דווקא הנציג של הערוץ הבלתי ספורטיבי בעליל, שגמא את המסלול ב-40 שניות בלבד לסיבוב.
קושמרו, איך עשית את זה?
"כישורים מולדים".

מירב מילר בקארטינג. בהקלקת הגדלה: אלי אילדיס ובנו.




כוכבי עבר הגיעו ליומהולדת 53 של עמי מנדלמן. הייתה רוח נוסטלגית:
לאחר שרקד על מדרגות הרבנות, הביא פרח אדום, טנא ירוק ואכל פת במלח, חגג עמי מנדלמן, כוכב העבר המיתולוגי של רביעיית "הכל עובר חביבי", את יום הולדתו ה-53.
חגיגת יום ההולדת נערכה במועדון הסטייג' התל אביבי, אשר החל בליין ערבים רטרו אקטיביים, בערבי ד' של השבוע.
אבי קורן, הנחה את הערב בהומור ובחן רב ושימש גם כמקרב ומאחד לבבות- והיו שם הרבה שזקוקים לאיחוד...
רותי נבון ובעלה לשעבר דויד קריבושה נפגשו לאחר שנים רבות מאוד בהן לא דיברו, עלו על הבמה והנעימו את זמנם של הנוכחים עם השיר "גשם בעתו", כשנבון על מיתרי הקול, וקריבושה על הפסנתר.
אל נבון הצטרפו לאחר מכן שולה חן (פרודתו של אבי קורן), צדי צרפתי ועירית ענבי, אשר נתנו שואו מחודש ל"הללויה"- תיקון היסטורי למה שאירע ב- 1977 בין "הכל עובר חביבי" ל"חלב ודבש"...היה ממש דוז פואה!!!
אחרי 10 שנה של נתק, החליטה שלומית אהרון לכבד את המעמד המיוחד והצטרפה לעמי מנדלמן במחרוזת שירים נוסטלגיים מהימים עברו.
רבים וטובים מאמני ישראל הותיקים והמשובחים הפגינו את כישוריהם: ששי קשת ריגש את הנוכחים עם "פנקס הקטן", קובי אושרת ניגן ושר, עירית ענבי נתנה קולה בזמר, בליווי נגינתו של אלדד שרים, דני שושן הופיע...
כל הנוכחים, אשר רובם כיכבו במדורי החברה של "העולם הזה" המיתולוגי, הרגישו לערב אחד שוב כמו בימי הזוהר הברנז'איים של שנות השבעים, בהם הכל היה תמים ומוכר. מסיבת יום ההולדת זכתה לתשבוחות רבות והכל טענו כי המסיבה הנוסטלגית היתה מוצלחת.

עמי מנדלמן ויונה אליאן. בהקלקת הגדלה: מנדלמן וצדי צרפתי.



האם כל צאצאי משפחתה של מנכלית משרד החחינוך עוסקים בדוגמנית? עכשיו גם הצעירה: דנה תירוש.
לדנה תירוש, בת 17, מרמת השרון, סוכנות DM ,יש את כל הסיבות בעולם לחייך ולתפוס "פוזה".
לפני כחצי שנה היא התחילה את צעדיה הראשונים בדוגמנות, כהמשך וכדור צעיר לבית תירוש, ממנו יצאו הדוגמנים המצליחים רותם ואיתי תירוש-צאצאיה של מנכ"לית משרד החינוך רונית תירוש.
תוך חודשיים הספיקה דנה לבנות רשימה של 12 פרויקטי אופנה, ביניהם - לככב בתצוגות מובילות, קמפיינים וקטלוגים רבים.
אלא שהבגרויות שינו את לוח הזמנים ודנה החליטה להקפיא את כל הקריירה הנוצצת לטובת הלימודים. כשקיבלה את ציוניה (הגבוהים) של הבגרויות – לפני כשלושה שבועות, החליטה שזה הזמן לחזור – וכמה זה קל כשיש את הנתונים – גובה 1.71 מ', והיקפים 90-60-90 בדיוק ומעוררי קנאה וכן – המצלמה אוהבת אותה.
החזרה אכן הייתה קלה מהצפוי, ודנה צולמה לשני קמפיינים ארציים, – I CLEAR, וכן צולמה לצד הדוגמן המוביל -ניר בוארון לקמפיין קאנטרי הוד השרון, בנוסף, שבוע שעבר מיסללה במשך 3 ימים ברציפות בתצוגות למותגים בקניון רמת אביב לצד מובילים בתחום, ביניהם : רז מאירמן, ימית הר נוי, קים אינגלסקי, נופית שבח, קרן שלימוביץ ועוד.
כן צולמה לערוץ 10 לתכנית של אקזיט ותספר למלי לוי ועופר שכטר על כל מה שדוגמנית עושה שהיא קמה בבוקר ועל מה היא חולמת כשעוצמת עיניה לפני השינה.

דנה תירוש. בהקלקת הגדלה: דנה תירוש בביקיני.



יוסי ביטון איפר את ליהי קמחי בת 16 עם תפוח לחגים:
אמן האיפור יוסי ביטון מחיפה המאפר הראשי של טקס נערת השנה לשנת 2003 בחר בדרכו המקורית לברך את בוא השנה החדשה ועמל למעלה משלוש שעות לאפר ולצייר תפוח מסממני החג על פניה וחלקה העליון של מי אם לא
ליהי קמחי בת ה- 16 ממושב מעלה אפריים שבבקעת הירדן שנבחרה ל"חביבת הקהל" ולסגנית ראשונה במסגרת טקס נערת השנה.
אין ספק שעם קבלת התארים תהיה לה שנה טובה.

ליהי קמחי. בהגדלה עם איפור והתפוח לחג.



אליעזר לחנה זכה ביום פינוק של "אנטי אייג'ינג'":
אליעזר לחנה, מגיש תוכנית הספורט היומית ב-103 אף-אם, כבר לא יכול לטעון לתואר הלוזר של תשס"ג. רגע לפני שתשס"ד פרצה לחיינו התייצב לחנה להשקת "40 פלוס ארטרי-קר", מוצר אנטי-אייג'ינג חדש להורדת כולסטרול ולמניעת הסתיידות עורקים. במסגרת האירוע נערכה בין המוזמנים הגרלה של יום פינוקים ומסג'ים במלון חמישה כוכבים, אבל כשקיבל לידיו מספר השתתפות, סינן לחנה בפנים עגמומיות כי חבל על הטרחה, הוא ממילא מעולם לא זכה בכלום. בסוף, כמו שנהוג לומר, המציאות טפחה על פניו, עם הרבה ניחוחות של שמן לבנדר.

אליעזר לחנה מתפנק. גם בהקלקת הגדלה.



מי זכה במאה אלף שקלים וגם ייסע לליברפול:
שחקני הכדורגל בוני גינצבורג ואבי כהן, שהיה גם שחקן בליברפול העניקו צ'ק על סך 100 אלף שקלים לליאור זהר על זכייתו במבצע הקיץ הענק של קרלסברג "הגול הגדול".
במסגרת המבצע, ליאור זכה בטיסה ואירוח VIP בליברפול במשחק כדורגל במגרש אנפילד האגדי. ליאור ירד למגרש במהלך מחצית המשחק והצליח להבקיע גול מול שוער הקבוצה ובכך זכה בפרס הגדול של המבצע – 100 אלף שקלים.
בתמונה:
אבי כהן, בוני גינצבורג וליאור זהר מחליפים סיפורים מהחוויה החד פעמית שעברה על ליאור. אבי כהן דיבר על האווירה "המחשמלת" הסוררת באיצטדיון הענק כאשר אלפי צופים מריעים וצועקים את שמך... אבי ובוני הסכימו פה אחד כי ליאור היה בר מזל בכך שהצליח להכניס את הגול שהביא לו את הפרס הגדול של קרלסברג.
את החגים אבי ובוני יעבירו כל אחד בביתם, אבי בר"ג ובוני ברמת-חן, בקרב המשפחה הקרובה.
אבי ובוני מכירים כבר שנים רבות – הם שיחקו ביחד בנבחרת ישראל ובמכבי ת"א.
בשנת 79' אבי היה נציג ישראל בקבוצת ליברפול וגם כן שיחק במגרש אנפילד, עשר שנים לאחר מכן, בוני נסע לשחק בקבוצת גלסגו האנגלית.

בוני גינצבורג ואבי כהן. בהקלקת הגדלה עם הזוכה במאה אלף שקלים.




 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי