כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
מי הסלבריטאים שהגיעו לארוחת סושי ותערוכת שעוני דיור? הקניין הרוחני של ד"ר פינצי. פנים נוצצות, בושם חדש עם ריח מין. העירום של איזבל אדלר. הקניות של משפחת עינת ארליך.

מי הסלבריטאים שהגיעו לארוחת סושי ותערוכת שעוני דיור? הקניין הרוחני של ד"ר פינצי. פנים נוצצות, בושם חדש עם ריח מין. העירום של איזבל אדלר. הקניות של משפחת עינת ארליך.
תאריך הכתבה: 04/01/2004



הסלבריטאים אכלו סושי וראו שעונים:
כתבה וצילמה לאה אתגר:
חברת התכשיטים ה. שטרן החלה למכור שעוני "דיור" בחנויות ישראליות. תשקיע רבע מליון דולר בהשקת המותג. מחיר שעוני דיור מ 599 דולר ועד 3725 דולר.
את האירוע חגגו בתערוכה ובסעודת סושי במלון הילטון תל אביב. התערוכה שהיתה די קטנה הציגה את שעוני דיור החדשים ולוותה בהרצאה מפיו של ישראל קורט, מנכ"ל שטרן בישראל. גם רוני פורטיס מנכ"ל ההילטון תל אביב נכח. עם תום ההבסרים לתצוגה, הוזמנו הקרואים לסעודת סושי במסעדת יקימונו שבלובי של מלון הילטון.
אבי כהן מבעלי רשת יקימונו ניצח אישית על התיקרובת. מי שמכיר אותו יודע שאין מומחה ונדיב ממנו לאוכל יפני. הסעודה הייתה לכן בהתאם, מנות רבות וטעימות, שפע מאכלים יפניים ולא רק סושי וסשימי. בין הקרואים היו הליגה הראשונה של כתבי החברה והאופנה הותיקים החל מדליה בן ארי, דרך האחיות עירית ורונית מטיאס, ליאורה הכהן, פרחי מושביץ ועד מיקה רביד.
בין הסלבריטאים ניראו פנים חדשות כמו דנה הרמן מערוץ יס פלוס, ששואפת לגדולות, אנסטסיה מיכאלי מהערוץ הרוסי, סמדר גנזי בהריון מתקדם מאריה מליניאק, המעצב שי טובלה, אשת החברה הדר טייג, מעצבת שמלות הכלה גלית לוי, שרון מ"קחי אותי שרון" שעדיין פופולרית, ועוד שורה ארוכה של כוכבות ומפורסמות ממוצא רוסי (הן הרוב לאחרונה במיפגשי תיקשורת).
השעונים של דיור מעוצבים יפה, מרתקים עד נחמדים, הסעודה הייתה נהדרת: נגענו בפאר, ביוקר ובעושר, דפקנו קלוריות, התחככנו באנשים הנכונים ויצאנו משם מורמים ושמחים לשעה קלה. זה סוד החיים הזוהרים וזה הכל: לשעה קלה בלבד.

גלית לוי ואבי כהן. בהקלקת הגדלה: ישראל קורט, פרחי מושביץ ומיקה רביד.

הדר טייג ושרון. בהקלקת הגדלה: נתי רכטמן, האחיות מטיאס ואנסטזיה מיכאלי.

שי טובלה וסמדר גנזי. בהקלקת הגדלה: נערות בכניסה.

דנה הרמן. בהקלקת הגדלה: עיתונאיות: דליה בן ארי, ליאורה הכהן ועוד.



הקניין הרוחני של ד"ר יורם פינצי ז"ל:
כתבה וצילמה לאה אתגר:
שנים רבות היה ד"ר יורם פינצי הגורו של ה"פילינג העמוק" בישראל. נשים התקלפו אצלו מעור פנים ישן, יצאו מחודשות, והמכון שלו היה מקום עלייה לרגל למפורסמות, לבוגרות או ליפות של ישראל.
מאז ניפטר ד"ר פינצי, תיכננה רעייתו מוניקה להמשיך את שיטתו. בסיועה של אחותה ורופא שהכיר את שיטותיו, בשם ד"ר שוחט ניפתח המכון מחדש:
עכשיו עוסקים שם בקילופי עור בשיטת ד"ר פינצי. השיטה הייחודית בטוחה ואינה מקלפת את העור עמוק יותר משנידרש. לדברי העוסקים בה, השיטה מעלימה קמטים והמראה הסופי טוב כמו ניתוח כירורגי של מתיחת פנים.
המחיר לפילינג עמוק 12 אלף שקלים. המחיר לפילינג של סופשבוע 4000 שקלים.
לדברי המשתמשים בשיטה משך ההחלמה קצר, אין שינויים בצבע העור המטופל והתוצאות מאריכות ימים.
את הודעה על פתיחת המכון מסרה מוניקה, אלמנתו של יורם פינצי. לדבריה השאיר בעלה לה ולילדיה, קניין רוחני, והיא החליטה להרים את הכפפה ולהמשיך את שיטתו.
באירוע הגישו ארוחת בוקר יפהפיה במלון הילטון תל אביב. באולם נכחה צמרת כתבות האופנה, החברה והקוסמטיקה. היה אלגנטי, נעים וגם מלמד.

מוניקה פינצי. בהקלקת הגדלה: אחותה של מוניקה וד"ר לודמילה.

ד"ר שוחט, בהקלקת הגדלה: עיתונאיות בארוחת הבוקר בהילטון.



אטרקשיון- בושם חדש בשוק מבית לנקום. המחיר לבקבוק של 30 מ"ל 300 שקלים ולבקבוק של 100 מ" 600 שקלים. הריח בנוי על פרחי האירוס והפצ'ולי שהם ניחוחות מעצימי תשוקה ומשיכה בין גבר לאשה.
לאחרונה הבשמים החדשניים היוצאים לשוק נושאי ריח מעורר תשוקה או ריח בעל קונוטציות מיניות כאלה או אחרות. רק להריח ולהתרכז במחשבה איזה ריח זה מזכיר. בטוח שונה ומעניין.
המראה הנוצץ:
לקראת חודש ינואר 2004 הציגה מייבלין ניו יורק את המראה הנוצץ, יפה, עדין, מוזהב, מלווה נצנצים וצלילי פעמונים. נוצץ גאה לפרסם את הדוגמנית עם המראה הנוצץ, היישר מניו יורק.

פנים נוצצות. בהקלקת הגדלה: אטרקשיון, משיכה מינית לבושם חדש.




הדוגמנית איזבל אדלר עומדת להינשא. באותה הזדמנות היא גם מצטלמת בעירום נועז ומפרסמת את נעלי ניו ווסט כשהיא שרועה בתנוחת חיפוש נועזת. מה היא מחפשת בתנוחה הזארת? לדברי משרד היחצנות, היא מחפשת לעצמה נעלי כלה. גם זו דרך.

איזבל אדלר מחפשת נעליים. בהקלקת הגדלה: הנעליים והעירום.



עינת ארליך ערכה מסע קניות מתוקשר בחנות "הוניגמן קידס" עם שתי בנותיה ליבי בת הארבע ומיה בת השנתיים. לדברי היחצנית של החנות: ארליך הבטיחה למעריציה עונה שנייה לתכניתה "החיים הטובים" (מעניין מה עשו המעריצים בחנות???), הרייטניג שלה עבר 16 אחוזים. לא דווח לנו כמה עלו הקניות של ארליך ובנותיה, ומה הייתה גודל ההנחה, אם הייתה. חבל.

עינת ארליך עם הבנות ליבי ומיה. בהקלת הגדלה. אותו צילום בהגדלה.




 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי