כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
קסטרו מציג קייץ 2001, איפה נימצא דיסקו חדש בשם "הדום" בת"א, ומי החברים של משפחת קסטרו?

קסטרו מציג קייץ 2001, איפה נימצא דיסקו חדש בשם "הדום" בת"א, ומי החברים של משפחת קסטרו?
תאריך הכתבה: 26/03/2001



הייתי בתל אביב וראיתי את "הדום" הדיסקו החדש ברחוב הצפירה 11, נימצא ליד רחוב יד חרוצים. דרום העיר. הלכתי לשם לתצוגת האופנה שאירגן רני רהב לקסטרו גברים. הקהל נהר בהמוניו. תשע וחצי בבוקר. הבראנז"ה של עולם האופנה צעירה, נראית שחורה או אדומה, הליכה של ניגררת אך יפה. זו הייתה תצוגת האופנה השנייה שאירגן רהב עבור קסטרו במשך אותו חודש. התצוגה הקודמת הייתה של חברת קסטרו לנשים. הדוגמניות מדברות בעד עצמם. זו הייתה קולקציית אביב קייץ 2001, צבעוניות החומרים ופשטות הדגמים. קסטרו זו לא אופנה עילית יקרה. היא אופנה צעירה במחירים השווים לכל נפש. כשהיא מולבשת עיל הדוגמניות והדוגמנים מהליגה הראשונה של ישראל, הכל ניראה מרהיב.

קסטרו 2001

נחזור לתצוגת האופנה האחרונה של קסטרו שנערכה ב"הדום". האולם של הדום שחור ומשוייש בצורת אמפיתיאטרון שמתנכז לתעלה מרכזית. אולי בהשפעת תצוגת האופנה, כך ניראה לי האולם. גדול. אורות מרצדים. תקרה מוגבהת. אולם דיסקו מושקע יפה. מבחוץ שלט אדום מוגבהה. שאומר "הדום". זה שם אירופאי יומרני מאד. כנסייתי מאד. דרום תל אביב קונה כל מה שאפשר. נתנו משקה בכוס פלסטיק כולו קרח שטפטפו עליו וודקה. עולה לראש באופן מיידי ויוצר תחושה של קרירות. המוזג היה גבר יוניסקס בחצאית ארוכה עם תיסרוקת אפרו אמיתית.
לא נישארתי לתצוגת האופנה לגברים. הייתה מצוקת מקום ואוויר. לתצוגה באים גם החברים של משפחת קסטרו, הם רבים. משפחת קסטרו, גם ההורים אהרון ולינה, וגם הילדים אתי וגבי רוטר מזמינים בלי חשבון כל מי שאמר להם שלום בחיים, גר על ידם, או חייך אליהם. הם אנשים חברותיים. על חבריהם נימנים אברי מהגולף, ליזי דורון ודני, מיכל פורר, איה אדמון, ועוד. רבים באים ולכן, לאנשים אין מקומות ישיבה. לדעתי הרעיון להזמין רבים, הוא יפה, אך מצריך לעשות סידור עמידה. בנוסח של הפנינג אמיתי.

קסטרו 2001

לא נישארתי ויצאתי עם איה אדמון לקפה במקום הכי סמוך. יש רק בית קפה אחד קרוב ומפורסם.
זהו מקום ידוע ברחוב יד חרוצים. שמו "בר קפה" או שם כזה עם שלט ניאון אדום. מקום די פלצני, אכלתי שם פעם בערב. הילדים שלי בחרו. שניהם עורכי דין תל אביבים עם טעם טוב. רק הטעם האישי שלי השתנה. היה יאפי, היה יקר. אבל לארוחת בוקר מסתבר שהעסק שווה. הזמנו. היה נחמד. רק 29 שקלים. לחם ביתי עבה, טרי עם קרום קשה. חביתה טובה. עגבנייה טרייה. מעט טונה, גם גבינה לבנה. קפה טוב. לעומת קפה בזל בית הקפה השכונתי הקבוע שלי בתל אביב, היה ב"בר קפה" יותר נחמד. בבזל, לאחרונה הורידו במעט את רמת האוכל. הסלטים לעיתים מעלים מיים, והביסקויט על יד הקפה הפוך, נעלם, אולי מטעמי צמצומים. בבזל מחירה של ארוחת בוקר קרוב יותר לארבעים מאשר לשלושים שקלים. אף על פי כן אשמור נאמנות לבזל כי הוא ממוקם טוב, בצפון הישן והנעים של תל אביב, ויש בו את כל העיתונים כל יום בשפע ובחינם.


 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי