עמוד ראשי  |  כתבה הבאה  |  כתבה קודמת  |  ארכיון  |  כותרות בלבד

 

אסתי לאודר השיקה בושם חדש

  נוצץי-י נכתב בתאריך ‏יום ראשון ‏03 ‏דצמבר ‏2006 17:15


הדוגמנית קים רוסליקוב בשמלה זהב מרהיבה המסמלת את הבושם החדש המכריז על אלגנטיות ועל חושניות מבהיקה השיקה את הבושם החדש של אסתי לאודר 'Youth Dew Amber Nude” בפאב 'ויינשטוק' שבנחלת בנימין בתל אביב.

על חטיפי עוף, קבאבים, רולים של טונה ושקדים לחים שהונחו בפני הקרואים בפאב וינשטוק חגגו כמאתיים קרואים את הופעת הבושם החדש.
עידו פדהצור מנכל החברה סיפר כי האופנאי טום פורד קיבל את השראתו להמציא מחדש סמל, הן באופן אישי והן באופן מקצועי בהתבסס על ההצלחה המיתולוגית של Youth Dew.


לדבריו וכפי שלימדה המצגת שרצה על הקיר: הניחוח של Youth Dew Amber Nude הוא פירוש מחדש של המקור עם השפעה מרכזית של הענבר, המכריז על אלגנטיות ועל חושניות מבהיקה. הריח רומז לאישה לחוש סקסית בעורה החשוף.בעודו שואב השראה מהתמצית המפתה של הניחוח המקורי, הבושם החדש הואר כדי ליצור צבע וריח ענברי זוהר – יופי נדיר ופיתוי מסתורי. הגוון הבולט ביותר נפתח בריח מנצנץ של פרחי ערבז ומגנוליה זוהרת, טבול בגווני ג'ינג'ר מגורר, גווני תה רענן, רמז של אשכולית בשרנית, והתאמה חלקה של עור חשוף, המחזקת את האיכויות הסקסיות של המקור.הלב הריחני החזק והמתובל של המקור שונה על מנת להעלות יותר זוהר ומודרניות. תערובת תבלינים מפתים עם החתימה המקורית של ציפורנים אדומות, יסמין וילאנג ילאנג – רק האלמנטים של הורד מומצאים מחדש כדי להדגיש את החושניות העזה של ורד שחור שנארג לתוכה.ברקע, צרי ענבר קורן, כאור רך על עור ערום, תופס את מקומם של גוונים כהים ומסורתיים יותר מהעבר.

עצים חלקים כגון עץ האלמוג שונו על מנת לחשוף גמישות חדשה וסקסיות אינטימית. במקום פטצ'ולי יבש הנמצא במקור, נעשה שימוש בלב פטצ'ולי לבהירות ולחידוש נעורים. אלמנט מבשם טבעי חדש, גון שוקולד שחור, מחליף את הווניל המקורי.

עוד על אריזת הבושם Youth Dew Amber Nude:טום פורד שאב את השראתו לבושם החדש Youth Dew Amber Nude מהבקבוק המקורי Youth Dew, ובפרט הזכוכית המחורצת המסעירה. עבור פורד, האלמנט העיצובי ה'מחורץ' הזה מביע את היוקרתיות של המותג אסתי לאודר, וכך הוא נהפך למאפיין העיצובי הבולט ביותר בקולקציית טום פורד של אסתי לאודר. כן שולבו שינויים עדינים, כגון חריצים עדינים וישרים יותר, אלה שולבו על מנת להעביר את המינימליזם החדש. המותניים החטופות הקלאסיות הקשורות בסרט זהב, גם כן סימן היכר של הניחוח המקורי, עודכנו עם סרט משי עבה בגון הענבר. המכסה שעוצב מחדש מציג שוב את אלמנט הפסים העדינים, עם צורת אבן החן הענברית המיוחדת המקשטת כל מוצר בקו.

האריזה החיצונית עבור הבושם היא קופסה יוקרתית במיוחד בשני חלקים. הבסיס עשוי מרדיד מתכת עטוף-זהב, המעניק תחושה עשירה, מיוחדת. החלק העליון, בעל תבליט הלוגו האלגנטי של קולקציית טום פורד של אסתי לאודר, עטוף בבד ענבר תואם.

הדימוי הפרסומי החדש, שנהגה והוכוון על ידי טום פורד, חולק כבוד לדימוי העירום המקורי שנוצר על ידי גברת אסתי לאודר בשנת 1953 עבור שמן האמבטיה Youth Dew.

קרולין מרפי, הדוגמנית של אסתי לאודר, מסמלת את ההתפתחות של Youth Dew כעירום מודרני וסקסי, עטוף באור ובמרקם ענברי.

על קים רוסליקוב:


רוסליקוב, בת 28, שהייתה נערת היופי עשרה אי שם בשנות ה-90, מראה לכולנו מהי פריחה מאוחרת. בחודשים בהם שהתה בתפוח הגדול הספיקה קים להשתתף בתצוגות של מעצבים כמו קלווין קליין ובהפקות אופנה למגזינים שונים. רוסליקוב, הפכה לכוכבת בנישה מאוד לא צפויה וחדשה מבחינתה - צילומי עטיפות ספרים של רומנים רומנטיים. זה התחיל כשצילום שלה עיטר עטיפה אחת ובעקבות ההצלחה היא הוזמנה להצטלם לתשע עטיפות נוספות. כרגע ההוצאה לאור כבר מתכננת סידרה נוספת בכיכובה.


לכניסה לגלרית התמונות לכניסה לגלרית התמונות המלאה
 

קים רוסליקוב | צילום: סיון פרג'

קים רוסליקוב | צילום: סיון פרג'

קים רוסליקוב ומאשה טרוינסקי

קים רוסליקוב ומאשה טרוינסקי

קים רוסנילקוב אלימור זילברמן ועידו פדהצור

קים רוסנילקוב אלימור זילברמן ועידו פדהצור