כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
עשירי ישראל שילמו 500 שקלים לזוג למען חינוך ילדים והגיעו בהרכב מלא: מ"הברון" רוני פורר ועד הבנקאי ליאון רקאנטי. רקדו ושתו חופשי במועדון בנמל. טיפקס הופיעה.

עשירי ישראל שילמו 500 שקלים לזוג למען חינוך ילדים והגיעו בהרכב מלא: מ"הברון" רוני פורר ועד הבנקאי ליאון רקאנטי. רקדו ושתו חופשי במועדון בנמל. טיפקס הופיעה.
תאריך הכתבה: 22/04/2002




אורלי ויינרמן סעודה ב 3000 שקלים

לאה שלמון וצחי שנירר

אורלי ורון לובש

ליאון רקאנטי בהקלקת הגדלה גם שולה

גלית ורוני פורר

טדי שאולי חוגג


עשירי ישראל הגיעו בהרכב מלא. איש לא נעדר. הרשימה הכמעט מלאה בסוף כתבה זו. הם רקדו ופיזזו, אכלו ושתו, כי הכל היה חופשי לקרואים ששילמו 500 שקלים לזוג. הבר עבד נון סטופ. אלה שלא רקדו פיזזו בקופצנות על המקום. להקת טיפקס הרקידה, ואי אפשר היה לעמוד בפני הקצב המדבק שלהם. אנשים התנשקו על שתי הלחיים, דיברו זה עם זה למרות הרעש הנורא ושמחו להיפגש אחרי תקופה ארוכה של צרות ומצוקות שאולי טרם הסתיימו. זה היה ערב יוצא דופן בהרכבו האנושי, בעליצותו ובתחושה שאם אתה לא שם, אתה לא חשוב, אתה לא תורם ובודאי אתה לא עשיר. הסיבה לאירוע היתה תרומות לקרן חינוך. מישהו הגריל למשל ארוחת ערב עם הכוכבת אורלי ויינרמן ב 3000 שקלים, והיו עוד הפתעות.
להלן הפרטים כפי שמדווחת פנינה סלע:
עמותת"Y R F להתחדשות בחינוך" ( YOUTH RENEWAL FUND)ׂ ערכה ערב התרמה במועדון T. L.V הנמצא במתחם גני התערוכה הישנים, נמל תל-אביב. הכותרת שנרשמה על ההזמנה הססגונית ציינה כי זו מסיבת מבוגרים למען ילדים "למען הזדמנות שווה ולטובת הדור הבא".
העמותה הוקמה בניו-יורק לפני 11 שנים, על ידי אנשי עסקים יהודים אמריקאים.
המשכה של העמותה היא כאן בארץ ופועלת כ- 10 שנים. אנשי העמותה בארה"ב ממשיכים כל הזמן לגייס כספים בכל רחבי ארה"ב.
מטרת העמותה היא לאפשר לילדים מאיזורי מצוקה בישראל, לממש את הפוטנציאל הטמון בהם באמצעות תיגבור לימודי, ולהעלות את סיכוייהם להשתלב בחברה הישראלית.
YRF מעניקה שיעורי תגבור במקצועות היסוד, אנגלית, מתמטיקה, עברית ומחשבים בשעות אחה"צ כהכנה למעבר מבי"ס יסודי לחטיבת ביניים וכהכנה לבחינות הבגרות. העמותה פועלת במקומות כמו: לוד, אור עקיבא, טירת הכרמל, מגדל העמק ועוד. עד היום השתתפו בפרויקטים של YRF כ 18,000 - תלמידים מכיתות א-י"ב. בעזרת כספי העמותה 70% מן הבוגרים לומדים במוסדות להשכלה גבוהה.
המסיבה החלה עם דברי הפתיחה של יאיר לפיד, שהוא חבר בוועדה, לאחר מכן נערכה מכירה פומבית בה הוצעו למכירה: ארוחת גורמה הבאה לביתך ע"י השף אייל שני, כרטיסים למשחקי כדורגל "מכבי תל-אביב" שנתרמו ע"י לוני הרציקוביץ שנכח, כמובן, במסיבה. השתתפות באימוני "בי"תר ירושלים" עם הנחייה מצדו של איציק זוהר שנכח במסיבה והגיע עם אשתו אילנה. ארוחת ערב עם אורלי ויינרמן שנמכרה ב3000- ש"ח למעריץ צעיר ולא מזוהה. ארוחה במסעדה יפנית ועוד. כל הפריטים נמכרו במחירים גבוהים.
הכיבוד היה על טהרת האוכל הסיני, במועדון הוקמו דוכנים רבים בהם הגישו בקופסות לבנות בסגנון TAKE AWAY חטיפי עוף עם אורז, וירקות מאודים. מלצרים עברו עם מגשים וחילקו בורקסים עם ירקות שורש. בר המשקאות היה חופשי, ואכן הקהל שתה ונהנה אחרי המרץ הרב שהשקיעו בריקודים וקפיצות לצליליה של להקת טיפקס- להקת כל הדורות.
לקינוח הוגשו לחוגגים תות שדה בציפוי שוקולד, כדורי שוקולד, פרפה בטעם קוקוס ומעדן של פסיפלורה.
במסיבה נכחו כ- 300 איש. רון לובש ואשתו אורלי שגם היא חברה בעמותה. טלי אורן, שי ברוומן, יעל ברק, טלי גוטליב, פועה גורדון, רן גושן, נילי גדרון, איתמר דוידוב, הרצל חבס, גלית טולדנו-האריס מנכ"ל העמותה, רון טיומקין, דו להט, תומר קריב, רועי שגב, סימונה שרם. כל הנזכרים לעיל הם חברי הוועדה.
נכחו גם לוני הרציקוביץ, יו"ר מכבי תל-אביב בכדורגל, שתרם כרטיסים למכירה הפומבית. גליה אלבין, אבי ברגר ממשרד רו"ח "קסלמן את קסלמן"
בעלי חברת השמירה שרמייסטר. יעקב בורק יו"ר של קרן הון סיכון EVERGREEN .
טדי שאולי שהגיע בגפו היות שחברתו הדוגמנית שהתה בחו"ל. רן והילה רהב, נתי רביץ ואשתו יעל. אודי אנג'ל ורעייתו ענת כרם. רוני וגלית פורר. מיכל ודוד פורר,
נמרוד דרייפוס, אסי דומב, יוסי אבקסיס. צח שנירר ולאה שלמון, הדר ודובי טייג. אורלי ויינרמן הפגינה הופעה נוצצת, כאשר לבשה שמלת נשף ארוכה וייחודית, חושפת חמוקיים בליווי צעיף נוצות לבן. יוסי ויליגר ( מעדני טונה) ואשתו מיכל, ניצה שאול שפיזזה על הרחבה במרץ. שמי וליליאנה מנצור שעיסוקם היה בקוסמטיקה, רוני שטן, רם בנין, ליאון רקאנטי ושולה, .הרווק הגבוה והמרשים איציק סיידמן המייצג את עיסקי רוטשילד בארץ ועוד ועוד.
לאחר ההופעה של טיפקס, נשארו רוב החוגגים ורקדו במרץ רב למוזיקה שהושמעה בידי הדי ג'י המדליק של המועדון. בסך הכל זו הייתה מסיבה מוצלחת מאוד, ונאספו בה כספים רבים הן ממכירת הכרטיסים והן מהמכירה הפומבית.


 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי