כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
המליונר יוסי מימן חגג בפאר ואלכוהול רב עם כאלף קרואים כמו אהוד ברק, בני גאון וגליה אלבין. שרית חדד הופיעה. נפגעי ערוץ עשר לא הפגינו. במסיבה אחרת חגגו הזוג שנירר-שלמון עם אתניקס ועוד. ביקשו מהקרואים לתרום לסיירת דובדבן.

המליונר יוסי מימן חגג בפאר ואלכוהול רב עם כאלף קרואים כמו אהוד ברק, בני גאון וגליה אלבין. שרית חדד הופיעה. נפגעי ערוץ עשר לא הפגינו. במסיבה אחרת חגגו הזוג שנירר-שלמון עם אתניקס ועוד. ביקשו מהקרואים לתרום לסיירת דובדבן.
תאריך הכתבה: 18/04/2002



המסיבה של יוסי מימן:
פנינה סלע מדווחת: לאחר התלבטויות תיקשורתיות רבות החליט יוסי מימן לערוך את מסיבת יום העצמאות, שהוא נוהג לערוך ברוב פאר והדר. מלכתחילה חשב לערוך זאת בצמצום, רק לחברים קרובים. לאחר מכן חשב לערוך מסיבה ללא ריקודים, אלא שירה בציבור. דהיינו, באווירה אינטימית ובסגנון מסורתי. (כך פורסם בדף שצורף להזמנה). אולם בסוף נפל הפור, והמסיבה נערכה כפי שהיא נערכת מדי שנה בשנה. לפי פרסומים ניתן היה להבין כי מול ביתו תהיה הפגנה של נפגעי ומסכני ערוץ 10, שיוסי מימן נמנה עם בעליו. אבל החשש היה לשווא, כל הקרואים הגיעו ללא הפרעה. המסיבה נערכה במשרדיו- מגוריו המפוארים של יוסי מימן ברח' חבצלת השרון. הרחוב נסגר לתנועה ושומרים רבים אבטחו את הכניסה. כל האנשים נבדקו בעזרת גלאי, כדי למנוע תקלה לא צפויה.
בכניסה למסיבה כל אורח קיבל מתנה טי שרט לבנה עם הלוגו של דגל ישראל.
בחצר הוקמה במה ענקית עליה רקדו המוזמנים, בקידמת החצר הוקמה במה נוספת, מוגבהת יותר כדי שכולם יוכלו ליהנות מהופעתה של שרית חדד, שהופיעה לאחר חצות. הופעתה שילהבה את הקהל הרב שנכח. כולם רקדו ופיזזו יחד עמה.
במסיבה נכחו כאלף איש, הרבה יותר ממה שתוכנן מלכתחילה. קהל המוזמנים היה מגוון ביותר וכלל צעירים ומבוגרים כאחד.
הגיעו אהוד ברק, אופיר פינס, חיים ויוספה יבין. ועוד רבים ומפורסמים מן התקשורת. גליה אלבין עם ידיד, דודו טופז עם רוני חן, פינצ'י מור וחברה חנן, יאנוש בן גל שרקד ללא הפסקה עם זוגתו. בני גאון עם ידידה, רן רהב ואשתו הילה, פנינה דבורין עם בתה דנה. ד"ר ג'קי סרוב עם חברתו אלינור.
כן נכחו צעירים רבים, שהוזמנו על ידי בתו של יוסי מימן. למשל בנו של האלוף דני יתום שהיה מוזמן גם כן למסיבה עם אביו הביא עמו חברים צעירים. לקראת השעות הקטנות של הלילה כבשה החבורה הצעירה את הבמה, ולא פסקו לרקוד עד בוקר.
האוכל היה מורכב משיפודים, סלטים רבים ומגוונים, דוכני פלאפל חם ומהביל. הצגת הדוכנים הייתה מרהיבה, בכולם הוצגו ירקות בשלל צבעים בתוספת פירות העונה. מה שיצר קשת צבעים ונתן נופך ארץ ישראלי למסיבה.
השתייה בברים הייתה מורכבת ממשקאות קלים ומאלכוהול עם בחירה עצומה. מה שגרם למוזמנים רבים לאבד את ראשם, ולהרגיש קלילים וחופשיים. עובדה זו, ללא ספק, תרמה לעליצות הרבה, שהופגנה במסיבה. בפינה אחרת היה דוכן של קפה כדי לשכך מעט את הראש הכבד.
המסיבה הייתה מוצלחת מאוד, יוסי מימן הצליח השכיח לקרואיו את ההרגשה העצובה והקשה השוכנת בתוכנו בימים אלה.

המסיבה של צחי שנירר ולאה שלמון:
פנינה סלע מדווחת: צחי ולאה שנירר חגגו מסיבה כפולה לרגל יום העצמאות. הסיבה האחת היא יום הולדתה של לאה, והסיבה השנייה היא, כמובן, יום העצמאות. לאה שלמון החליטה לאמץ את סיירת דובדבן. במקום מתנות יומהולדת לעצמה, היא ביקשה מכל אורח להביא משהו לכבוד סיירת דובדבן ואכן האורחים נעתרו והביאו מתנות רבות, אותן ארזה ושלחה לאה שלמון בבוקר שלאחרי.
לאה שלמון החליטה להעניק למסיבה צביון ישראלי, לכן כל הבית קושט בדגלי ישראל. האורחים נתבקשו להגיע בלבוש כחול לבן, דהיינו, ג'ינס וחולצה לבנה. הכיבוד היה על טהרת המטבח הישראלי: חומוס ,טחינה, שיפודים, סלטים ועוד. במסיבה נכחו לאה ויורם גלובוס, הדר ודובי טייג, דנה ספקטור, שהגיעה בגפה היות שבעלה היה בחו"ל לרגל עסקיו. להקת אתניקס הגיעה בהרכב מלא למסיבה. זאב נחמה אמר שהגיע כחבר של השלמונים, לכן לא זכינו לשמוע אותו שר. נכחו גם רון לובש ואשתו ממקימי העמותה שעוסקת בהקניית השכלה לשכבות מצוקה. משפ' לובש מתכננת אירוע התרמה גדול כדי לגייס כספים לעמותה שבראשה הם עומדים, בשבוע הבא בT.L.v . הגיעו אורחים גם מחיפה, עיר מולדתה של לאה, וכן משפחת גרינברג מאחוזת השחר, כליל בגליל. המסיבה הייתה מסביב לבריכה בביתם הפרטי של שלמון-שנירר שבהרצליה פיתוח.
האווירה הייתה נעימה, אינטימית ומאד ידידותית.


 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי