כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
איך השיקה פנינה רוזנבלום מוצרים חדשים? איך הגיעו החברות של רוזנבלום, רובן יפות מפורסמות ועשירות?

איך השיקה פנינה רוזנבלום מוצרים חדשים? איך הגיעו החברות של רוזנבלום, רובן יפות מפורסמות ועשירות?
תאריך הכתבה: 31/01/2002



פנינה רוזנבלום היא שם מותג. היא יפה, היא עשירה, היא מצליחה, היא תמיד בדרך לאיזו פסגה אחרת וגם ראש הממשלה שלנו, אריאל שרון, נפגש עימה. היא גם סוחרת, היא לובשת מבליט, צבעוני ומושך תשומת לב, והיא קולנית. מנסיוני עימה, ובנסיוני סיפורי עבר הסטוריים ואישיים השמורים להזדמנויות אחרות, היא אוהבת את עצמה יותר משהיא אוהבת את הזולת וזה נורמלי. היא לא משכילה, היא די כדאיניקית, לא זוכרת חסד נעורים, וגם אם ימצאו לה אלפי אלפי תומכים, אני אישית לא הייתי משתגעת לראות אותה בהנהגת המדינה. בשאיפות האידיליות שלי אני רוצה לראות בכנסת אנשים שיש בהם שלמות ותכונות עשייה למען האחרים יותר מאשר לעצמם. לדעתי, יש בכנסת ישראל שלנו, גרועים וטובים מפנינה רוזנבלום, אבל זה לא אומר שאני הייתי רוצה לראות אותם בעתיד בכנסת, כי אני שואפת לראות בהנהגתינו טובים בהרבה גם מרוזנבלום.
השבוע בבוקר נעים, קיבצה רוזנבלום סביבה את הנשים היפות והעשירות והמפורסמות של ישראל. בסיוע אשת יחסי הציבור נעמי צ'רפק המוקפת עוזרות יעילות ויפות תואר, הזמינה רוזנבלום כמה עשרות נשים לארוחת בוקר בקפה פסטה שברחוב ספיר שבהרצליה פיתוח. רוזנבלום לבשה מכנסיים אדומים צמודים שהבליטו את רזונה, אבל גם הבליטו את פגמי הגיל שאינם פוסחים על אף אשה. יש במראה שלה שאיפה לשלמות, ומשום שהיא מוכרת לנו מוצרי יופי, הייתי מגדירה אותה כאשה יפה ומטופחת עד מאד.
באותו מעמד היא השיקה מוצרי יופי חדשים. כמו תמיד, צבע המוצרים שלה בעיקר וורוד. רוזנבלום יודעת לארוז אותם יפה, לקשט אותם בסרט כסף, בעיקרון היא חזקה מאד באריזות, היא משקיעה בהם, היא יודעת לשווק.
גם המחירים שלה אינם גבוהים. מחיר עיפרון איפור שלה הוא פחות ממחצית מעפרונות תוצרת חוץ, תחליב הרחצה שלה עולה כשליש פחות מאחרים, וגם הסטים לאיפור, מחירם נמוך מזה שאליו אנו רגילים בשוק האיפור המיובא.
לא בדקתי את הנושא, אבל מן המוצרים שבדקתי ושהעניקה במתנה לכמה מהקרואות, כי לדבריה לא היו לה די מוצרים כדי להעניקם במתנה לכל הקרואות, היא מייבאת את הסחורה למשל מטיאואן. היא אורזת אותה, קוראת לה בשם פנינה רוזנבלום, ובפירוש לא מסתירה ולא מתיימרת לייצר אותה בישראל. כך סט איפור ענקי ונהדר עם כל צבעי הצלליות, הסומקים, המכחולים ועם מראה שעולה רק 272 שקלים, מייוצר בטיאואן. הסט הזה היה באמתחת פלסטיק צבעונית, שהעניקו לי לקחת הביתה, במתנה, כמו שהעניקו לכמה מסויימות אחרות, שגרם למסויימות שלא קיבלו, לבקש גם הן ולהצטער מעט, וכמובן למי שקיבל זו הייתה מתנה שימושית יפה ונהדרת.
רוזנבלום הציגה את מוצריה שהיו ממש ארוזים נהדר ויפים. בין היתר הוצגו עפרון מייק אפ לפצעים ב 32 שקלים, עפרונות ללא חידוד לשפתיים ב 31 שקלים, רולאון לגבר ולאשה ב 25 שקלים, ג'ל קוצים ב 28 שקלים ועוד.
אחר כך קמה איריס ברנע מ"לגעת באושר" ואמרה לרוזנבלום שהיא רוצה להגיד לה כמה דברים. ברנע שנוטלת לאחרונה על עצמה תפקיד של מנהיגה רוחנית כאילו הייתה להבדיל איזה פרופסור ישעיהו ליבוביץ ז"ל, אמרה לרוזנבלום משהו כמו שעליה לטפח התנהגות טובה ורוחניות, ואחר כך הטיפה לרוזנבלום שעליה להתוות דרך בהתנהגות נאותה ואנושית ובמיוחד הטיפה לה על התנהגות התיקשורת והצביעה על שולחנינו. ההעמדה הזאת של השחקנית באופרות הסבון את מוכרת האיפור והקוסמטיקה והפיכתו למעמד בגנות או בשבח התיקשורת קוממה אותי. במסעדה נכחו וישבו הן בשולחני והן בשולחנות הסמוכים, עשרות עיתונאיות קלילות או רציניות. אפשר היה להגיד להן הכל, עיתונאיות הן עם שמורגלות בביקורת ובלקחת ללב. לא היה מקום לכן בעיני שאיריס ברנע תטיף לרוזנבלום בענייני תיקשורת. עשיתי טעות, זה לא היה עיסקי, ולא הייתה לי זכות, פתחתי את פי בנימהרות ועל כך אני מתנצלת בפני רוזנבלום שזה היה יום חגה, והערתי לברנע שאין מקום להטיף לרוזנבלום כשבחדר יושבות נציגות התיקשורת. אם היא רוצה שתטיף ישירות לתיקשורת. רוזנבלום עמדה זקוף ויפה, שתקה ואולי החווירה, כי קשה היה לדעת בגלל האיפור שלה. ברנע אזרה עוז גדול יותר וסיפרה שיש לה גם טור אישי ב"ידיעות אחרונות" והיא רוצה עולם טוב יותר (מה הקשר?), אמרתי לה שמאחר ויש לה כבר טור בעיתון פופולרי, ודאי יותר פופולרי מכל העיתונים הקטנים האחרים שיוצגו שם, אז שתשתמש בבמה התיקשורתית שלה להאדרת ערכיה ואין ספק שקוראיה יוקירוה. ברנע לא ויתרה והמשיכה באותו קו. ככה זה עם אנשים שנוטלים על עצמם תפקידי הטפה, שהם מאמינים במה שהם משמיעים.
היו שם נשים נהדרות, כולן לבשו ליגה ראשונה, היו מטופחות ליגה ראשונה. הבלונד שלט בכיפה שלרגעים הבלונדיניות שבהן, וביניהן לצערי גם אני, ניראו לי כולן אותו דבר, וזו כמובן רק טעות אופטית. מי ומי נכחו?
דניאלה אורן, בעלת משרד נסיעות שהתפרסמה בידידותה עם שגרירת מצריים הקודמת, נגואה בסיוני. מירי דותן אלמנתו של דודו דותן, תרצה ברודי אשתו של טל ברודי, ענת עצמון שחקנית, גליה אלבין המפורסמת, הזמרת שלוה ברטי, צילי נווה רעייתו של דני נווה, דנה וכסלר ספקטור, מלכת יופי לשעבר ואשה מדהימה ביופייה ובגובהה, אלישבע בובליל רעייתו המיוחדת של בעלי קלאב הוטל משה בובליל, רחלי דורי ממשפחת היזמים דורי ובעלת בית קפב חדש "סיגר" שמו, במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, אשת החברה הדר טייג, לאה גלובוס רעייתו של המפיק ובעל בתי הקולנוע יורם גלובוס, הזמרת אילנה אביטל, הזמרת גלי עטרי, מעצבת הפנים והארכיטקטית מלי לנגוצקי, ועוד עשרות נשים ונשות תיקשורת, צלמים וכדומה.
הגישו ארוחת בוקר נהדרת: סוגי קפה וחלב מוקצף לפי הזמנה. חביתות מצויינות. סלט קצוץ דק דק וגם סלט חסה טעים. טונה מתובלת ומועשרת, לחם מצויין, עוגות טובות מאד, הכל ביעילות די טובה ובכלים נעימים ונוחים.
אף על פי שכל נשות החברה וכל הנשים שאני מכירה ארזו מזמן את מעילי הפרווה שלהן או ניפטרו מהן, כי היום בשל הרגישות לבעלי חיים, לא לובשים יותר פרוות, ובאמריקה הקרה בחורף יותר מאשר ישראל, אתה יכול לחטוף מכות ברחוב אם אתה לבוש במעיל פרווה, הרי פנינה רוזנבלום לא עשתה חשבון לאף אחד. היא התגנדרה, לבשה והסירה מעיל פרווה נהדר חום בהיר שעשוי מכמה וכמה בעלי חיים מסכנים. עם המעיל הנהדר הזה היא באה והיא עזבה עימו, ואף אחד לא אמר לה שום כלום. כי היא פנינה רוזנבלום וזה לא העסק של אף אחד, מה היא לובשת.
בצילומים הבאים רואים את הנוכחות יושבות לשולחנות או עומדות ומסתובבות. כדי שלא לטעות, החלטתי לא לזהות מי היא מי מתחת לכל צילום. אפשר להקליק על הצילומים והם כמובן יוגדלו מאד. הקוראים שלי ובמיוחד הקוראות מוזמנים במדור ההערות בסוף הכתבה לזהות ולכתוב את המצולמות הלא מזוהות, לפי שמות. המזהה הגדולה ביותר של השמות שתכתוב אותם ותטלפן לי ל 052 508771, תקבל ממני במתנה את ערכת האיפור הצבעונית והגדולה "מייד אין טיאואן" שהעניקה לי באותו אירוע פנינה רוזנבלום. אני אגב, אתחיל להשתמש בה, גם אז היא שווה מאד. תגידו, אולי אני כבדה מדי, ולא צריך לקחת את פנינה רוזנבלום בכזאת רצינות כמו שלא צריך לקחת ברצינות רבה מדי את איריס ברנע? ואת כל החיים? ח..ח..ח..ה.
לאה אתגר.


חבורת רוזנבלום סועדת

חבורת רוזנבלום סועדת

חבורת רוזנבלום סועדת

דניאלה אורן ומוזמנות רוזנבלום

גליה אלבין, גלי עטרי ועוד

תרצה ברודי ודניאלה אורן

פנינה רוזנבלום וגלי עטרי, בהקלקה גם אלבין

פנינה רוזנבלום, אילנה אביטל וגלי עטרי

דנה ספקטור וכסלר, פנינה רוזנבלום ותרצה ברודי



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי