כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
איך מגייסים אסלות אמנותיות לשיפור איכות הסביבה? איך עורכים תחרות צילומים למוזיאון רמת גן? איך נערכים בהרצליה לעוד ערוצים? איך פיתחו בושם להגברת האון? איך מוכרים צעיף חורף בזול?

איך מגייסים אסלות אמנותיות לשיפור איכות הסביבה? איך עורכים תחרות צילומים למוזיאון רמת גן? איך נערכים בהרצליה לעוד ערוצים? איך פיתחו בושם להגברת האון? איך מוכרים צעיף חורף בזול?
תאריך הכתבה: 24/12/2001



אָסְלָהסְבִיבָה: 70 אמנים ישראלים מובילים יוצרים אמנות מאסלות: ביוזמת: "קבוצת באבע מייסעס" – אוצר: דורון פולק. חב' חרסה תרמה את האסלות לפרוייקט.

במסגרת הפרוייקט, אותו יוזמת ומפיקה קבוצת "באבע מייסעס" - עמיקם שוסברגר וטלי מרקוס ודורון פולק, 70 אמנים ישראלים מובילים נרתמו לפרוייקט אָסְלָהסְבָיבָה - אמנים למען איכות הסביבה - שבו ייצרו יצירות אמנות מאסלות. האסלה נבחרה כהומאז' למרסל דושאן ביצירתו "המזרקה", ובהקשר העכשווי - יצירת אמנות להגברת המודעות לאיכות הסביבה והאקולוגיה בעולמנו, למניעת זיהום מקורות המים, שמירת מאגרי המים והחיסכון במים.
בתחילת ינואר 2002 8.01. תתקיים השקת תערוכת אָסְלָהסְבָיבָה במשכן לאמנויות הבימה, ולאחר מכן ימוקמו יצירות האמנות בחללים ציבוריים ברחבי הארץ למטרת חשיפה ומודעות בציבור הרחב.
לבסוף, תתקיים מכירה פומבית בערב חגיגי ומתוקשר, כאשר מחצית ההכנסות מהמכירה יתרמו לטובת פעילות סביבתית והעלאת המודעות הציבורית למפגעים בסביבה. החצי השני יינתן לאמנים.
בנוסף, יופק סרט דוקומנטרי שיעקוב אחר תהליך היצירה וייתן חשיפה לבעיות האקולוגיות הנוגעות למקורות המים בארץ. ויוקם אתר מיוחד לפרוייקט שיהיה מקושר לעמוד השער של "וואלה".
go.walla.co.il/aslasviva
כמו כן תיערך תחרות ארצית על עיצוב אסלה אחת, המעצב הזוכה יזכה להשתתף בתערוכה עם יצירתו הנבחרת יחד עם האמנים המובילים בארץ במשכן לאמנויות הבמה.
יוזמים: קבוצת באבע מייסעס - עמיקם שוסברגר, טלי מרקוס אוצר: דורון פולק - פרוייקטיב
אמנים: יגאל תומרקין, אורי ליפשיץ, בוקי שוורץ, רפי פלד, ג'אק ג'אנו, דינה מרחב, פריד אבו שקרא, שוקי גריפית, ללוש עופר, מנשה קדישמן, דוד טרטקובר, עליזה אולמרט, בן קדישמן, דוד גרשטיין, מרטין אגמון, אופירה אבישר, גד אולמן, אבי שחם, שחר רעות, רפי קרסו, ורדה גבעולי, ישראלה הרגיל, סרג'יו לרמן, ענת ויוסי שמאי, טליה טוקטלי, טיטי חסון אלכסנדרוביץ', דני עשת, ליזה גרוס, ישראל רבינוביץ', רחלי הלר, רוני בן צבי, רונית אגסי, בל שפיר, נפתלי גולומב, ישראל רבינוביץ', שמעון אבני, ערן שקין, דפנה מרגולין, איתן קדמי, אודי אבן, קבוצת זיק, קבוצת סדום, נועם רבינוביץ, אסתי דרורי, אורן אהוד, יואב בן-דב, ברכה גיא, הדר מאור דגני, משה עמר, דרור קרטא, איתי גבאי, אמיליו מוגלינר, דוד ריב, איתן קדמי, דב הלר, דוד פאר, אביבה שמר, רוני בן-צבי, בל שפיר, רחל בוכמן, יורם אפק, ימימה ארגז, דניאל אשל, רותי כץ, מריים נייגר, פרדי פביאן, ריקי פוך, דורית פלדמן, משה עמר, מירית כהן כספי, אלי אלישר, יעקב ברנשטיין ואריאל בן-אריה.
על הפרוייקט
מצב משק המים הגיע לשעתו הקשה ביותר: שנים רבות של הזנחה, טיפול כושל וקוצר ראות, ומאגרי המים של ישראל שחצו את כל הקווים האדומים, כמותית ואיכותית. פועל יוצא של ההזנחה, הזו הוא מצבם החמור של נחלי הארץ, שבניגוד לחוק, רשויות מקומיות ומפעלי תעשייה מזרימים לתוכם שפכים אורגניים ותעשייתיים והופכים אותם למזוהמים. חלק חשוב במאבק נגד תופעות אלה, הפוגעות בחיינו ובסביבה, הוא רתימת המודעות הציבורית הרחבה לטובת לחץ ציבורי על הגורמים המזהמים.
לחץ שימנע תופעות של התעלמות מהחוק ופגיעה בערכי הטבע והסביבה, ובנוסף יגרום לשינוי בסולם העדיפויות הלאומי, כך שיופנו משאבים לשיקום הנזק שכבר נגרם. קבוצת באבע מייסעס מאמינה כי היצירה האמנותית והחשיפה הציבורית לנושא זיהום מקורות המים והחיים בארץ, באמצעות רתימת אמנים יוצרים לטובת המאבק לשמירת איכות הסביבה, תתרום רבות לעיצוב איכות ההחלטות הנוגעות לקיומנו ולאיכות חיינו והסביבה.
היזמים: קבוצת באבע מייסעס
עמיקם שוסברגר וטלי מרקוס חברי הקבוצה, יוצרים מתחום הקלנוע והטלביזיה, מאמינים ברתימת יכולותיהם המקצועיות לטובת רווחת הכלל והסביבה. מלבד העיסוק ביצירה קולנועית דוקומנטרית העוסקת בתחומים מגוונים שהם מתחומי העניין של חברי הקבוצה, תורמים חברי הקבוצה מזמנם ומרצם לטובת פרוייקטים סביבתיים המעלים מודעות ציבורית, ותורמים ליצירת סביבת חיים נקייה ובריאה יותר.
דורון פולק – פרויקטיב - מוזיאון האמנים, אוצר תערוכת "מחזור" – האיחוד האירופי, "אקו ארט" הנובר 2000, "ירוק במקום בטון" בית ביאליק ת"א, "מרקרס" הבינאלה בונציה.
חברת חרסה , יצרנית הכלים הסניטריים מקבוצת "מרחב" נרתמת למאבק לשמירת איכות הסביבה ונושא זיהום מקורות המים בארץ. במסגרת המאבק תורמת חרסה כ - 70 אסלות לפרוייקט אָסְלָהסְבָיבָה - אמנים למען איכות הסביבה.
מנכ"ל קבוצת מרחב, מר אביגדור כהן מציין כי, ההחלטה לקחת חלק בפרוייקט הנה במסגרת הרתמות קבוצת מרחב למאמץ הלאומי לחסכון במים ולהגברת המודעות לשמירת איכות הסביבה.
הפרויקט כולו בחסות המשרד לאיכות הסביבה ועיריית ת"א .






רשת שילב מכריזה על תחרות צילומים:

רשת שילב עורכת תחרות צילום בנושא רגעים ראשונים. הצילומים יוצגו בתערוכה במוזיאון רמת - גן, שלוש התמונות המרגשות ביותר יזכו את שולחן בפרסים
על תחרות הצילומים של שילב
רשת חנויות שילב מכריזה היום על תחרות צילומים בנושא רגעים ראשונים. רשת שילב מזמינה את הציבור להשתתף בתחרות. על מנת להשתתף בתחרות יש לצלם את היל/ד בתמונה המתעדת רגע ראשון בתהליך ההתפתחות כמו: חיוך ראשון, שן ראשונה, צעד ראשון וכדומה. את התמונה יש למסור בכל אחד מסניפי שילב ברחבי הארץ עד 31 בדצמבר 2001. התמונות הטובות יבחרו על ידי צוות שופטים מומחים ויוצגו בתערוכה מיוחדת שתיערך בחודש פברואר 2002 במוזיאון רמת גן לאומנות.
על הפרסים בתחרות
שלוש התמונות המרגשות ביותר מתוך כל התמונות שיגיעו לשילב יזכו את שולחן בפרסים. פרס ראשון: 2,000 ₪, פרס שני: 1,000 ₪ פרס שלישי: 500 ₪ בתווי קניה ברשת שילב.




שאול מגנזי, מנכ"ל האולפנים המאוחדים הרצליה,
מקבוצת "תיא תקשורת", הודיע היום על חנוכת שני אולפנים חדשים, בשטח כולל של 200 מ"ר במתחם אולפני הרצליה, בהשקעה של כמיליון וחצי דולר.
שאול מגנזי הוסיף כי התרחבות האולפנים המאוחדים לשני האולפנים הנוספים, 5 ו- 7, היא חלק מהיערכותה של החברה לעליית הערוץ המסחרי הנוסף והערוצים היעודיים. אולפן 7 ששטחו כ- 150 מר', הוא האולפן הדיגיטלי המלא והחדיש ביותר הקיים בענף.
אולפן 5 ששטחו כ- 50 מר', הוא אולפן הפונה לספקטרום רחב של מפיקים, מוצע במחירים אטרקטיביים במיוחד ומהווה פתרון הולם גם עבור הפקות דלות תקציב.
שני האולפנים החדשים, מצטרפים למערך הקיים של אולפני הרצליה, המונה שמונה אולפנים, בגדלים שונים, מן המשוכללים ביותר הקיימים בארץ.
האולפנים החדשים כוללים חדרי אירוח, איפור והלבשה.
פעילות האולפנים כוללת אספקת שירותים לערוצי טלוויזיה בישראל וכן לחברות הפקה פרטיות, כבית ההפקה הגדול והמוביל במדינה, בין היתר על ידי התקשרויות להפקת וייצוג ערוצים בישראל.
על אולפני הרצליה והאולפנים המאוחדים
השקעותיה של חברת תיא באולפני הרצליה ובאולפנים המאוחדים מוחזקות באמצעות חברת הבת ר.ת. אולפנים בע"מ.
אולפני הרצליה (חברה כלולה בשליטה של 50%) הינה בעלת הזכויות במקרקעין בשטח של כ- 44 דונם בהרצליה, עליהם בנויים המבנים המשמשים את האולפנים המאוחדים.
האולפנים המאוחדים בע"מ (בשליטה של 65%) וחברת הבת שלהם ICTV מפעילים שמונה אולפני טלוויזיה בגדלים שונים הפעילים יום יום ומאובזרים במיטב הטכנולוגיה, ניידת שידור דיגיטלית מהטובות בעולם, חטיבת פוסט פרודקשיין, בית הפקה עצמאי, היוזם, מפתח ומפיק תכניות טלוויזיה, סדרות וסרטים דוקומנטריים ומרכז שידור מהמשוכללים בעולם.
במתחם האולפנים ממוקמת חברת "רשת" זכיינית הערוץ השני אשר מרבית הפקותיה מבוצעות במקום.
תוכניות הילדים הפופולריות בהנחיית כוכבי ערוץ הילדים מופקות ומשודרות עוד מתחילת דרכן ועד היום באולפן ערוץ הילדים במקום.
חברות הפקה פרטיות וכל גופי השידור בארץ החל מהטלוויזיה הישראלית, דרך הטלוויזיה החינוכית, חברת הלווין "YES", זכייני הערוץ השני ("רשת", "קשת", "טלעד"), "ישראל 10" זכיינית הערוץ המסחרי החדש וחברות הכבלים, נמנים על לקוחות האולפנים בהתאם לצורכיהם השונים והמגוונים.
פעילות האולפנים מתאפיינת בעונתיות, לפיה ברבעונים הראשון והרביעי של השנה הפעילות גבוהה יותר, יחסית לרבעונים השני והשלישי, ובתקופה של חגים הפעילות נמוכה יותר, יחסית לימי עבודה אפקטיביים.
תיא תקשורת ממשיכה לפעול להמשך חיזוק האולפנים המאוחדים, כבית ההפקה הגדול והמוביל במדינה, בין היתר על ידי התקשרויות להפקת וייצוג ערוצים בישראל וכן על ידי השקעות תשתית בהיקף של כ- 6 מיליון דולר המיועדים לבניית אולפנים נוספים בהרצליה, רעננה ובתל-אביב.
על תיא תקשורת
תיא תקשורת עוסקת בהחזקה, ניהול ותפעול עסקי התקשורת של "קבוצת תיא" - אולפני הרצליה % 50, האולפנים המאוחדים % 65 , שידורי פרסומת מאוחדים 50%, גומי אינטראקטיב בע"מ 59% וחברת פרימוס עיצוב ואנימציה בע"מ 25%.
החברה פועלת בתחום תקשורת ההמונים האלקטרונית: המדיה הטלוויזיונית, באמצעות האולפנים המאוחדים, גומי אינטראקטיב ופרימוס והמדיה הרדיופונית באמצעות שידורי פרסומת מאוחדים.
תיא תקשורת בעלים COMMUNICATIONS LTD TAYA
56% תיא השקעות
18% גמול חברה להשקעות
27% בידי הציבור ("תיא תקשורת" נסחרת בבורסה תל אביב).
תיא תקשורת – בעלי תפקידים
עמי גניגר – יו"ר ומנכ"ל AMI B. GINIGER – CHAIRMAN & C.E.O
על תיא השקעות
מחזיקה בכ- 56% ממניות תיא תקשורת וכן בעלת מרכז תיא באיזור ההייטק של רעננה – בניין משרדים ומרכז מסחרי בגודל 17,000 מ"ר.
תיא השקעות בעלים
40% משפחת גניגר
20% בנק איגוד
5% קבוצת כלל
5% קבוצת בנה"פ
8.5% מרכז תיא – חברת בת
% 21.5 בידי הציבור. (תיא נסחרת בבורסת ת"א)




"און" - בושם ארומטי למשיכה בין המינים והגברת האון המיני
בושם ה"און" הוא הראשון מסוגו שהואגם מבשם וגם מעורר תשוקה מינית
בימי מתיחות בטחונית ושפל כלכלי שבו אנו נמצאים, גברים רבים מדווחים על ירידה ביכולת המינית והפחתה בתדירות יחסי המין.
חברת "נופר", המתמחה ביצור בשמים ארומטים החלה בשיווק "און" - בושם ארומטי להגברת המשיכה בין המינים, באמצעות ריחו המיוחד. הבושם מתאים לשני המינים.
השימוש בבושם האון מומלץ לפני יציאה לפגישה עם בני המין השני או לבישום הבית לפני ערב רומנטי. הבישום יתרום לשיפור מצב הרוח, להשתחררות של אנשים עצורים ובישנים, להתנהגות חופשית ונעימה יותר, לעוררות מינית ולהגברת המשיכה בין המינים.
בושם האון מתווסף למוצר קודם של חברת נופר - שמן און המיועד לאותה מטרה באמצעות עיסוי והרחה ומתאים אף הוא לשני המינים.
חוש הריח הוא החוש שגוף האדם מגיב אליו בדרך המהירה ביותר, משום שמולקולות הריח חודרות ישירות אל אותו חלק במוח, המפעיל את כל מערכות הגוף כולל האינסטינקטים והזכרון. חלק זה במוח שולט בעוררות המינית, בזיקפה ובאורגזמה.
בושם האון מכיל תמציות שמנים ממספר צמחים, ובהם:
יסמין - ידוע כמעורר מיני, נחשב ליעיל ביותר מבין השמנים האתריים למטרה זו.
סנדלווד - מתאים למצבי דכאון.
פטשולי - תורם להרגעה, מתאים למצבי מתח.
ורדים - שמן ורדים משמש נגד קרירות מינית ועיפות.
השילוב בין השמנים גורם לסינרגטיקה, כלומר הגברת סך כל הפעילות המשולבת של התערובת יותר מאשר כל שמן בנפרד.
ניתן לרכוש את "און" ברשת בתי המרקחת ובתי הטבע N.P.F ברחבי הארץ.
ישראל סולודוך, מפתח ה"און", טל: 052-441789




צעיף צמר אופנתי בקניית מוצרי קלגרון של מעבדות רפא: כל הרוכש 2 מוצרים ממגוון מוצרי "קלגרון" של "מעבדות רפא", יוכל לרכוש צעיף צמר אופנתי בתוספת של 3.99 ₪ בלבד
חברת מעבדות רפא תעניק לכל הרוכש שני מוצרים ממגוון מוצרי "קלגרון" צעיף צמר אופנתי בתוספת של 3.99 ₪ בלבד. משפחת מוצרי "קלגרון" כוללת טבליות למציצה בארבעה טעמים: מנטה, תפוז, תות ולימון. בנוסף, תרסיס המקל על כאבי גרון חזקים, באמצעות התזה ישירה לגרון בטעם מנטה, והחורף לראשונה גם בטעם דובדבן-לימון. המבצע מתקיים ברשת חנויות הסופרפארם ועד גמר המלאי.


 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי