כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
לקט רכילות מן התקשורת: אילן בן דב, הנרי ז'יסקר דסטאן, שרון סטון, לב לבייב, ליהי אלון, גילי כהן, סמדר גנזי, אילנה אביטל, לי גת, מאטיס כהן, מוניק בן מלך, ליאת בלו ועוד.

לקט רכילות מן התקשורת: אילן בן דב, הנרי ז'יסקר דסטאן, שרון סטון, לב לבייב, ליהי אלון, גילי כהן, סמדר גנזי, אילנה אביטל, לי גת, מאטיס כהן, מוניק בן מלך, ליאת בלו ועוד.
תאריך הכתבה: 11/03/2006



לא פחות מ-250 שקל לכרטיס, ובלי חינמים והנחות בכלל- זה מה ששילמו כל מיני מביני עניין ביום שישי למסיבה של היינקן פרייבט בנמל תל-אביב. המסיבה הסודית נערכה במועדון הויסקי-גו-גו, ורק 350 יחידי סגולה התקבצו כדי לשמוע את המגה די.ג'י ג'ון דיגוויד בפרייבט. התקרחנו על הרחבה: אילן בן דב, ארז אלוביץ' וזוגתו ההריונית שרון איילון, עידו נוייברגר, דושי לייטסדורף, יואש בן אליעזר, צחי ארבוב, אבי זיתן וקרן מושעי. היה לוהט. (שליחות כלכלית, מוסף כלכלה, ידיעות אחרונות)

הנרי ז'יסקר דסטאן, בנו של נשיא צרפת לשעבר ונשיא קלב מד העולמית. הגיע לביקור בישראל והתעניין בעיקר בחיי הלילה המקומיים. מהמסיבה שנערכה לכבודו במלון מרידיאן בים המלח הוא נסע לתל-אביב, שם סידרו לו אירוח בחדר הפרטי של מועדון הוויסקאיה. משם הוא נסע יחד עם דוד פתאל, בעלי מלונות פתאל, למועדון הוויסקי –גו-גו בנמל, וחגג עד השעות הקטנות של הלילה. (שם)

הזמרת הפעוטה ליאל תכהן על תקן החלק האמנותי בארוחת הערב שמארגנים רונית רפאל ויונתן ליידטרסדורף לאחת, שרון סטון, לכבוד יום הולדתה ה-48. לארוחה יוזמנו 48 איש בלבד, לציון 48 שנות קיום, בעלות מזערית של אלף דולר לזוג, שייתרמו למרכז פרס לשלום. אחרי הארוחה תתקיים מסיבה רבת משתתפים שעלות הכניסה אליה תהיה 100 דולר לאדם. מי שמעדיף להתרשם מסטון מרחוק ישמח לדעת שלכבוד בואה החליטו בנובל קוסמטיקס, יבואנית דיור לישראל, להקדים ולהעלות את הקמפיין שהיא עשתה לחברה. הכי זול. (שם)

500 ידוענים השתתפו בסוף השבוע באירוע הפתיחה של בניין המגורים היוקרתי של אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב ושעיה בוימלגרין במנהטן. פנים הבית עוצב על ידי חברת ג'ורג'יו ארמני ושמותיהם של כמה מהמפורסמים שהציציו לראות הבליחו במדורי הרכילות המקומיים. באירוע שאירגן מתווך היוקרה הישראלי לשעבר מייקל שבו, נראו גם חסידים בבגדים טובים לצד נשות חברה בלבוש נוצץ. השחקנית נעמי ואטס, השחקן ליב שרייבר, אמנדה הרסט ולורן דופונט. בכניסה עמדה סוללה של עיתונאים וצלמי רכילות שציפו למפורסמים. (חיים הנדוורקר, ניו יורק, הכל אישי, דה מרקר, הארץ)

ליהי אלון מגששת עם המפיק המוזיקלי גיא ליכטנטל. (מלחשים ש..., לאשה, ידיעות אחרונות)

האקס המיתולוגי של ליהי, היחצ"ן גילי כהן, מיצה את הקשר עם ח"כ גילה גמליאל, אחרי שלושה חודשים. (שם)

לסמדר גנזי יש אהבה חדשה: קוראים לו אריק קסטיאל, והוא עובד בעיריית אשדוד. סמדר: "מדובר בקשר טוב ויפה". (שם)

אילנה אביטל, שעברה לרמת השרון בעקבות האהבה (לחבר יוסי חדד) חגגה יום הולדת 46. בין האורחים: רגב הוד ודדי זוהר. (שם)

לי גת, האקסית של עמרי שרון, סיימה את עבודתה במטה יוזמת ז'נבה והפכה להיות הדוברת האישית של אוריאל רייכמן, מועמד קדימה למשרת שר החינוך. מעניין אם גם זה מופיע בצהובים של עמרי. (ליאורה, סופשבוע מעריב, מעריב)

הנכדה של סבא טמפו, פצחה בהליכי גירושים אחרי פרידה מתישה מבעלה מאטיס כהן, שבמהלכה גיוונה קצת את הדיכאון בסיועם של השר הכלוא ד"ר גונן שגב, שבימים ההם עוד היה חופשי, ואיש העסקים הנוסק יגאל אהובי. עם התקשורת היא העדיפה יחסים פחות חמימים. (שם)

המייקאפיסטית מוניק בן מלך וראיס שדרות אלי מויאל סגרו על הקיץ. בן מלך מברוק? "כשיהיה תאריך אתה הראשון שתדע.". (בועז כהן, ציפורה, העיר, הוצאת שוקן, הארץ)

ליאת בלו, האקסית הטרייה של אורן תורג'מן, האקס של חן שילוני, עושה את זה עם גיא אריאלי, האקס של ניקול דיקסטרא, האקסית של ג'קי פבון. הנה איך כולם היו עם כולם. (שם)


 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי