כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
לקט רכילות מן התקשורת: פמלה אנדרסון, רונית רפאל, שרון איילון וארז אלוביץ', אלי פפושדו, סימה בכר, דודו טופז, סיגל גרוס פפושדו, בטי רוקאווי, רם אורן, נחום מנבר, לאה אתגר, מירית עופר, נינט טייב ועוד.

לקט רכילות מן התקשורת: פמלה אנדרסון, רונית רפאל, שרון איילון וארז אלוביץ', אלי פפושדו, סימה בכר, דודו טופז, סיגל גרוס פפושדו, בטי רוקאווי, רם אורן, נחום מנבר, לאה אתגר, מירית עופר, נינט טייב ועוד.
תאריך הכתבה: 19/03/2006



ליקטה: פנינה סלע

עוד מישהי שעשויה לנחות כאן בקרוב היא פמלה אנדרסון האחת והיחידה, שתקבל השבוע הצעה שאי אפשר לסרב לה במונחים ישראליים: מיליון שקל עבור הגעה לישראל, לא מדובר בשליחות למען השלום נוסח סטון, אלא בטקס השקה של מוצר אנטי-אייג'ינג של חברת ג'יג'י קוסמטיקה. בג'יג'י החליטו כי אנדרסון שווה את ההשקעה, אף על פי שבמונחים אמריקאיים לא בטוח שהיא כזו מרשימה: 200 אלף דולר על ביקור בלבנט. (עופר פטרסבורג, שליחות כלכלית, מוסף כלכלה, ידיעות אחרונות)

כוהנת הקוסמטיקה רונית רפאל ובעלה יונתן לייטרסדורף מצפים, לביקור החסידה. שוב, קצת יותר משנה אחרי שהביאו לעולם את בנם המשותף ג'וליאן, רפאל נמצאת בחודש הרביעי. לבני הזוג עוד 2 ילדים, אחת שלו ואחד שלה. שיהיה במזל. (שליחות כלכלית, מוסף כלכלה, ידיעות אחרונות)

עוד זוג נוצץ שהחליט לשוח את ידו בארגון מסיבת פורים הוא ארז אלוביץ' ושרון איילון. אלוביץ' ואיילון חגגו ביום שלישי את פורים בבר סמפל בנחלת בנימין, כשבתכנית האמנותית די.ג'י צ'ופי ותחרות תחפושות, הכניסה, אגב, עלתה 50 שקל, כולל משקה. (שם)

איש העסקים אלי פפושדו החליט לקחת את המשפחה לחופשת סקי בעיירה קורשבל בצרפת. אז הבן יואב בא עם האישה ספיר קאופמן והנכדים, והאקסית סיגל גרוס הגיעה עם הילדה המשותפת אליענה, וכולם בילו בנעימים. ומי נשארה בבית? החברה הנוכחית, אורלי באומן הקטנה, לא נורא. (שם)

לאחר שנפרדה מבעלה, סימה בכר תיאלץ להיפרד עכשיו גם מהסוכן. בכך הפרה את החוזה לאחר שסירבה להשתתף בתחרות מלכת היופי לנשים נשואות העולמית, בה זכתה בשנה שעברה. (ערן סויסה, מלך הביצה, מעריב)

דודו טופז מתכנן את חג הפסח עם שלוש נשותיו ושני ילדיו במיאמי. (שם)

מייקל לואיס מהטלנובלה "האלופה" הגיע לפתיחת הדאנס בר החדש של ננסי ברנדס עם סיגל פפושדו הידועה כטורפת קטינים. היא כמעט בת 38, הוא בן 18. סיגל: "הוא מדהים, אבל אנחנו רק ידידים. הוא ילד. אני מכירה את המשפחה שלו". (מלחשים ש..., לאשה, ידיעות אחרונות)

בטי רוקאווי חגגה יומולדת 52 והזמינה 60 חברות לארוחה עם שף פרטי, ביניהן גליה אלבין, חנה לסלאו ורנא רסלאן. בטי ביקשה לא להביא מתנות אלא סכום של 50 שקל, שייתרם למסיבת בר מצווה שהיא עורכת לקבוצה של נערים באשדוד. אבל רנא רסלאן לא התאפקה, והביאה מתנה מרשימה: כיסא מסז'. (שם)

אשתו של הסופר רם אורן, ניצה, רקחה מסיבת הפתעה לבעלה במלאת לו 70 שנות. ההפתעה: שף שמבשל יחד עם האורחים. (שם)

אחרי ייצוג אישי פלוס של אסיר האורניום המועשר נחום מנבר, נצפית עו"ד גלי סגל לאחרונה יותר ויותר בחברתו של קליינט אחר שלה, מסוקס וצעיר יותר, השחקן גדי סבן, גם כן דף לא לגמרי חלק, שהורשע במעשה מגונה בכפייה בשירותי הטי-אל-וי. (ליאורה, מעריב סופשבוע, מעריב)

לאה אתגר עלתה על הטרנד, נסעה לכתוב ספר בבדידות באמריקה, ושבה כשבאמתחתה רומן פרי עטה ששמו "אמריקה זה כאן", יענו שהחיים הטובים זה אצלינו. ואם היא לא יודעת על מה היא מדברת, אז מי כן. (שם)


מירית עופר, אמא של ליאורה (עופר) ואשתו הראשונה (מתוך שלוש) של יולי, חגגה 70. אז הביאו לה אמן אורח, הקוסם ליאור סושרד, כי אמן הבית (והחתן לשעבר) הזמר אודי אנג'ל, היה תפוס באותו ערב. (שם)

אחד השכנים של נינט טייב מוכן להישבע שבשבוע שעבר הוא קלט את יהודה לוי יוצא מביתה בשמונה בבוקר עם כוס קפה ביד. זוהר יעקובסון, הסוכנת של לוי: "אין תגובה". (בועז כהן, ציפורה, העיר, הוצאת שוקן, הארץ)


 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי