כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
לקט רכילות מן התקשורת: אילן בן דב, ארז פילוסוף, מלאני פרס ואנחל בונני, לירון שטראובר, לאה אתגר, רוית אסף, יוסי ניצני ודליה מזור, עידית טפרסון, שמעון ודנה שבס, דנה ואיתי אטיאס, ברוריה אבידן בריר, סיון כהן ועוד.

לקט רכילות מן התקשורת: אילן בן דב, ארז פילוסוף, מלאני פרס ואנחל בונני, לירון שטראובר, לאה אתגר, רוית אסף, יוסי ניצני ודליה מזור, עידית טפרסון, שמעון ודנה שבס, דנה ואיתי אטיאס, ברוריה אבידן בריר, סיון כהן ועוד.
תאריך הכתבה: 26/03/2006



ליקטה: פנינה סלע

כל המי ומי גדשו בחמישי האחרון את האומן 17 בתל-אביב למסיבת קוקטיל פרטית של סמסונג עם די.ג'י ארמין ואן ביורן. בחסות הרבה אלכוהול תוצרת חוץ ומבחר טאפאסים. התרועעו שרי אריסון ועופר גלזר, עדי שטראוס, עמית ברגר, רוני פורר, ששי גז, ניר שרצקי וגלית פרבר, ארז אלוביץ' ושרון איילון, דושי לייטסדורף, ספי שקד, משה דדש ואלינור ושון קופלר. על כל הסלבריטאיה ניצח די. ג'י אילן, הלא הוא אילן בן דב, בעלי סאני יבואנית סמסונג, שנתן בראש עם סט של לא פחות מ-3 שעות. יש כבוד. (שליחות כלכלית, מוסף כלכלה, ידיעות אחרונות)

ארז פילוסוף, המשנה למנכ"ל וואלה וממייסדי האתר, אחד הרווקים היותר נחשקים בישראל, יישא ב-4 באפריל את ריקי ויגיסר לאישה. האירוע יחל בתשע בערב במועדון הדום בתל-אביב. (שם)

הספר החדש של לאה אתגר "אמריקה זה כאן" נימצא בחנויות. מסיבת ההשקה בקרוב. (נוצץ. שם)

חודשיים אחרי שנפרדו, מלאני פרס ואנחל בונני מגששים את דרכם באיטיות חזרה זה לזרועות של זה. (מלחשים ש..., לאשה, ידיעות אחרונות)

לירו שטראובר עבר לגור לבד, במגדלי רמת גן. השכנים שלו שם הם יעקב אילון והדי גור. (שם)

רוית אסף, מלכת יופי במילואים חגגה יום הולדת 32. ולחלק הביזארי: צחי נוי, שהנחה את האירוע, פרץ במחרוזת שירים מימי אסקימו לימון, ורוית בתגובה, השיבה לו במופע יחיד משירי צביקה פיק. (שם)

יוסי ניצני,ההוא שנתפס עם ריקי גל על ידי החבר הנרי אלבז, הצטייד במזור. דליה. (ליאורה, מעריב סופשבוע, מעריב)

שחקנית התיאטרון המוערכת עידית טפרסון ובעלה הגינקולוג המוערך אף הוא ד"ר מייקי שילון החליטו להוריד מסך. אבל לפני הקידה יש כמה מערכות. (שם)

שמעון ודנה שבס בהריון, הפעם בת. וגם דנה ואיתי אטיאס. (שם)

לאחר 47 שנה שבהן שימשה חוד החנית של "לאשה" הודיעה ברוריה אבידן בריר לקוראותיה שהיא מאפסנת את נעלי העקב בפרוזדורי השבועון. מה שהיא שכחה לספר הוא שבכוונתה לחצות את הקווים למערכת המתחרה ההיסטורית, "את". (בועז כהן, ציפורה, העיר, הוצאת שוקן, הארץ)

חמישי. וויסקי א- גוגו. אפרת בוימולד חוגגת יומולדת, פלוס 15 מחבריה, מינוס יודה לוי. באמנותי רונה לי שמעון מתרפקת קצת על רן דנקנר, אחר כך על ציון ברוך ואז, כשהיא קמה להראות להם את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב, היא מפספסת שוב ומחליקה. מזל שדוד דביר לא היה מוזמן (אדוה מלמד, סתם,עיתון תל-אביב, ידיעותאחרונות)

סיון כהן, כתבת הספורט של הוט. פצחה בעוד קריירה, ומעכשיו היא תנחה את מבזקי החדשות במגזין של נתן זהבי. (שם)


 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי