כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
צילומים חדשים של שלמה ארצי, חני נחמיאס ומשה בקר, יהודה לוי, הגר תפוחי, גיא המאירי, לירון לב, ליאת אחירון, עדית פאנק, מירי זכרוני, חיים שטנגר, ועדי אייל. מה חדש אצל הסוסיאטי: שרה סלע, אלונה קליימן, אליז איינהורן, דוד חרמש, צביקה פיק, אחים עופר וג'קי פומס?

צילומים חדשים של שלמה ארצי, חני נחמיאס ומשה בקר, יהודה לוי, הגר תפוחי, גיא המאירי, לירון לב, ליאת אחירון, עדית פאנק, מירי זכרוני, חיים שטנגר, ועדי אייל. מה חדש אצל הסוסיאטי: שרה סלע, אלונה קליימן, אליז איינהורן, דוד חרמש, צביקה פיק, אחים עופר וג'קי פומס?
תאריך הכתבה: 28/02/2002



יחצני הזמר שלמה ארצי פירסמו צילומים חדשים שלו. הודעה למעריצים: ככה ארצי ניראה ממושקף בזמן האחרון. למתעניינים: ניתן להוריד צילומים מנוצץ. שמים את התווין על הצילום, מקליקים מימין ולוחצים על שמור תמונה.

שלמה ארצי מראה חדש וממושקף



תן עשרת אלפים דולר וקח הופעה: זוכרים את להקת אבבא המפורסמת שלא קיימת עוד, ובכן אם חשקה נפשכם דווקא בהם ובנוסח שנות השבעים אתם יכולים לשלם ולראות. איך? יש להם כפילים בחו"ל. ויש חברה ישראלית שמתמחה בהבאתם ארצה או בהבאת כל מה שתבקש. כך, להקת בוטלג אבבא הובאה לארץ על ידי חברת מוסיקה פלוס שבה יש מחלקה שנקראת קונספט פארטי . המחלקה מתמחה בהגשמת חלומות באירועים פרטיים ועסקיים. שלושה גופים פרטיים ישראלים הזמינו משך ארבעה ימים את הופעת כפילי אבבא. המחיר קצת יותר מעשרת אלפים דולר להופעה אחת לא כולל במה וציוד הגברה. כך הלהקה הופיעה למשל בחוות רונית בשמחה פרטית ובעוד מקומות. מי אמר שהישראלים מסתפקים באייל גולן?

להקת אבבא הכפילה, עשרת אלפים דולר להופעה פרטית




הכוכבים ליאת אחירון וליאון רוזנברג ודוגמני סוכנות "יולי ביקרו בבית איזי שפירא שברעננה. ביקרו: השחקנים ליאת אחירון מערוץ הילדים וליאון רוזנברג מערוץ YTV ביחד עם אנה באומן, גרייס מוזס, יעל גולדמן, קארין זפרני, איב וג'קי פבון.
הם שרו עם הילדים וקיבלו בחזרה המון אהבה. לא פחות משנתנו, ובדרך כלל מעט יותר, ולא נגיד הרבה יותר. כי השחקנים מתפרסמים בצילום, והילדים מקבלים שמחה בלב ויודעים לאהוב.
בית איזי שפירא הינו מרכז חינוכי טיפולי המעניק מגוון שירותים איכותיים לילדים עם נכויות התפתחותיות ולבני משפחותיהם. במרכז פועלים פעוטון, גני ילדים וכיתות לימוד לילדים עד גיל 12 וכן, מרכזים טיפוליים נוספים.

ליאת אחירון משמחת ילדים בבית איזי שפירא ברעננה




חני נחמיאס ומשה בקר ניראו כך בחזרות האחרונות להצגת הקמארי, טובים השניים. בטוח זה מעניין את קרוביהם. שיורידו צילום.

חני נחמיאס ומשה בקר בטובים השניים של הקמארי




דוד חרמש מנכ"ל אל על, וברכה בן אלי סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים הכריזו היום על קמפיין תדמיתי חדש: סיסמת הקמפיין : "אל על - לא רק בגלל הביטחון". דוד חרמש מנכ"ל אל על: "הביטחון היווה מאז ומעולם את אחד הנכסים העיקריים של אל על. דווקא בימים אלו שהנוסע מחפש קודם כל ובעיקר ביטחון, החליטה חברת אל על לצאת בקמפיין המחזק את נושא השירות, היציבות הלאומיות ותחושת השייכות". מסקרים עולה: 90% מנוסעי אל על מעריכים את רמת השירות הניתנת ע"י החברה כטובה עד טובה מאוד. 43% מנוסעי אל על בוחרים לטוס אל על משקולי ביטחון ובטיחות. נתון התומך באסטרטגיית הקמפיין: "אל על - לא רק בגלל הביטחון" הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, כולל פרסום בטלוויזיה ובעיתונות, ימשך שלושה שבועות.

קמפיין חדש של אל על



השחקן יהודה לוי (22) מאוהב באפרת. הוא מתכנן ללמוד פירסום ולנסוע לארה"ב, היא מתעניינת דווקא ללמוד משחק. איך זה שלא שמענו עליו יותר?

יהודה לוי ואפרת




הגר תפוחי חגגה יומהולדת 21, בספא המפנק של מרכז מ.ר.י. בבת ים. היא הצטלמה בחלוק ביחד עם לינור רייך. הגר גרה בהוד השרון עם הכלב שלה אסקימו. רייך לומדת לפסיכומטרי. ליומהולדת הגיע הדוגמן החטוב רן זגורסקי, השחקן דדי זוהר וזוגתו מאיה בן נון שעברו להתגורר ביחד. נחמד.

הגר תפוחי ולינור רייך במרכז מרי לבושות בחלוקים



הדוגמן גיא המאירי חתם הסכם על חברת "סליו" בסך 90 אלף דולר, במסגרתו יצטלם למסע הפירסום שלה בישראל. המאירי סיים תואר ראשון במינהל עסקים. הוא חולם לפתוח בר מסעדה בהרצליה פיתוח. הוא חבר של הדוגמנית בר רפאלי ושניהם מקפידים על פרטיותם.

הדוגמן גיא המאירי יקבל 90 אלף דולר לקמפיין



לירון לב כוכבת הסדרה "סיטי טאואר", המגלמת את מיכל, החלה ללמוד בימים אלו, בביה"ס לאנגלית "וול סטריט".
לירון שלומדת עיצוב תכשיטים, החליטה ללמוד אנגלית, למטרת המשך הלימודים בלונדון בעתיד.
לב הגיעה ל"וול סטריט" בלוויית החבר אמיר, שתמך בלימודים ואמר: עכשיו נוכל לקרוא ביחד ספרים באנגלית, ולא אצטרך לשמש יותר על תקן מתרגם".
לב המצטלמת בימים אלו להמשך הסדרה מגלה: "בעקבות הגילוי על האח החדש אדם, מיכל (לירון) הולכת ומידרדרת, קורסת למקומות הרסניים…ופורקת כל עול".
לירון המאושרת לעומתה, חגגה זה עתה שנה לחברות עם אמיר, מוסיקאי במקצועו, שהפתיע אותה ביום האהבה בקולר מזהב במתנה.

לירון לב הכוכבת משפרת את ידיעת האנגלית שלה




עו"ד חיים שטנגר כתב ספר שירים: מאות חברים, קולגות מעולם המשפט, אומנים ומשוררים הגיעו לאירוע ההשקה של ספר השירים החדש של עו"ד חיים שטנגר - "דובדבנים בשמש".
אחד אחד עלו על הבמה המשורר נתן זך, הסופר חיים באר והסופר והמבקר יורם מלצר ודיברו בשבחו של העו"ד שחוטא בכתיבת שירי אהבה יפהפיים. נתן זך אף תיאר אותו כ"עו"ד במקצועו ומשורר במהותו".
את האירוע החגיגי כיבד בנוכחותו המזכיר הראשון / נספח תרבות של שגרירות יפן בישראל, מר קוניאו אישידה.

עו"ד חיים שטנגר והמשורר נתן זך בחגיגת ספר השירה של שטנגר




עדי אייל מנכ"ל חברת מיחשוב חגג עם עובדיו:
"תעשו עסקים וילדים"; זו הייתה קריאתו של עדי אייל, יו"ר קבוצת מיחשוב ישיר ל- 300 עובדי מיחשוב ישיר תוכנה וג'ון ברייס מוצרים, שהתכנסו במלון דן פנורמה ת"א לציון המיזוג בין החברות ומינוי מנכ"לים משותפים לחברה.
אייל התייחס באמירה זאת ללידת ילדתו הרביעית (שלוש בנות ובן) ערב האירוע.
בתמונה: עדי אייל (במרכז), עם המנכ"לים המשותפים של מיחשוב ישיר תוכנה: אלדד בר-אדון (מימין) ורמי דניאלי (משמאל).

עדי אייל מחברת מיחשוב בחגיגה לחברה ולהולדת בתו




איך תרמו שרה סלע ואלונה קליימן למען ילדים פגועים?
שרה סלע הידועה בתרומתה רבת המעש לחיי הקהילה, ואלונה קליימן מהרצליה פיתוח ורעייתו של רוני, נסעו בקייץ האחרון ביחד עם עוד חברים לערבות מונגוליה. זה לבד שווה ידיעה כמו איך היה הטיול, כמה עלה, מי אירגן, שכרו מטוס? לא שכרו מטוס? וכך הלאה. אבל כשהן חזרו הן החליטו שאפשר לעשות משהו לטובת הקהיליה הישראלית מן המסע הזה. מחשבה אורגינלית ויפה. השחקנית ג'וליה רוברטס שטיילה באותם מקומות עשתה למשל סרט מחוויותיה. סלע וקליינמן הגדילו את הצילומים המרהיבים שצילמו שם, תלו אותם בשבת אחת בתערוכה בבית סותביס שבשדרות רוטשילד בתל אביב ומכרו אותם לכל מכריהם ידידיהם ומוזמניהם שהגיעו. הן גם הקרינו את הסרט של רוברטס.
הקהל התורם נהר, הצילומים נחטפו, ההצלחה היתה גדולה וכל הכסף הלך לטובת ילדים פגועי שיתוק מוחין (פי סי) ומועדוניות לילדי מצוקה. בנוסף לסיפוק ולהצלחה העצומה, שתי המארגנות מסרו הרבה תודות לאלפרד אקירוב, מייקל שטרן, רבקה סקר, שפרה שליט-אינטרטור ולקרן מרק ריץ' לחינוך תרבות ורווחה הנמצאת בלוצרן שוויץ. כל אלה סייעו להן.



ג'קי פומס קיבל באילת במלון הרודס, תואר אביר הכתר הבלגי. הוא התמנה לקונסול הכבוד של בלגיה באילת ובנגב. זה תואר מלכותי, יש רק כמה מאות אנשים בעולם שיש להם תואר כזה. הרבה חשובים מהקהיליה הבינלאומית והישראלית ירדו לחגיגה לאילת, לא, לא, אנחנו לא ירדנו. הקרואים וגם אלה שלא הגיעו כמו שמעון פרס שלחו מברקים ובירכו את ג'קי פומס שהוא איש בעל זכויות הסטוריות רבות בביסוסה של העיר הדרומית, והוא מה שניקרא "מאושיות העיר אילת". צוות "נוצץ" מאחל לפומס ולרעייתו מוניקה הרבה בריאות והצלחה, זוכר לו לטובה נעימותו הקבועה בעבר ובהווה, ויודע שכל גדולי האומה שמגיעים או הגיעו או יגיעו לאילת, עומדים עימו בקשר.




אליז איננהורן הידועה במעמדה החברתי ובקשריה המרובים, החלה בשיווק פרוייקט נדלני יוקרתי וייחודי בהרצליה פיתוח. שם הפרוייקט "וילה ויקטוריה" הוא נימצא בטיילת רמות ים. המדובר בבניין ייחודי לא ענקי ומפחיד, בתיכנון ארכיטקטני נעים ומתקדם. אליז איינהורן משמשת כמנהלת המכירות של הפרוייקט. היא לא התקנאה בגליה אלבין, שמשווקת את מגדל דונלד טרמפ בקנדה, אבל מן המקובלות שנשים שלהן קשרים עתירי מכרים נוטלות על עצמן פה ושם שיווק דירות או מיבני יוקרה. את הפרוייקט בונים האחים סביר לשעבר סבירסקי.


מירי זכרוני ביחד עם צדוק ארנון ודורון ערן ניראו בהקרנת הבכורה של הסרט הישראלי החדש "טאהרה". זהו סרט שעוסק במינהג ברברי של ברית מילה של נשים. משהו ארכאי, מקומם ודוחה. המישחק נהדר, הצילומים מרהיבים, הסרט הוא מלאכת מחשבת. אבל רק העניין הזה עם ברית המילה מובן כבר בהתחלה אבל הוא ניטחן וניטחן וניטחן בסרט עד שהסבלנות ניגמרת. כה חבל. כל כך הרבה אנשים מוכשרים חברו להעביר מסר שכבר עבר עליו הכלח. אצלינו יש כל כך הרבה צרות אז לך וחפש את הפרימיטיבים במדבר שעדיין מלים נשים. חבל.
בפתיחה היתה הזדמנות פז לראות את עמנואלה דבירי, את טיבי זכרוני שנשואה לעיתונאי המצליח גדי בלום וחיה במושב ומגדלת ילדים, ואת עדית פאנק. בימים אלה פותחת עדית תערוכה חדשה ושמה גשר והיא מוצגת בתיאטרון גשר שבאולם נגה ביפו. עדית פאנק היא ציירת מוכשרת שהתגברה על ליקויי שמיעה. היא יפה, מיוחדת, בלתי משתנה ואהובה על רבים.

עמנואלה דבירי, טיבי זכרוני, מירי זכרוני ועדית פאנק




בערב החגיגי שערכו לספרו של סיד קשוע, (הוא עכשיו הערבי התורן והסופר המצליח) אשר שם סיפרו הוא "ערבים רוקדים" בחנות פרוזה מודן ברחוב דיזנגוף בתל אביב, הרגשתי מה זה אירגון גרוע וראיתי איך האינטלקטואלים שעוסקים ברוח, לא צריכים לארגן אירועי חברה.
כך הגיעו לחנות הקטנה רבים מדי. אנשים עמדו בחוץ מאחורי דלת סגורה ולא שמעו כלום. בפנים כולם הסתירו לכולם. עד שהערב התחיל הוא כבר ניגמר. הודיעו שינאמו: מאיה דבש, דורית רביניאן, אלי הירש, דפנה ברעם, וסיד קשוע. אבל כל אחד מהם אמר מילה וחצי, משהו קצרצר. במקום שהיו צריכים דברת ארוכה, היה שקט קצר. אחר כך, כשכולם כבר כמעט הלכו הביתה, אחרי חצי שעה בקושי, ניזכרו וחילקו בורעקס.
אנשים עישנו באותו ערב כמו קטרים, כאילו אין פחד סרטן באויר. הרוב היו קרחים יפים עם משקפיים עגולים ומראה של אינטלקטואליים. כל הנסיון שלי להתחבר לתל אביבים האינטיליגנטים מלמד אותי שחבל על הזמן. עד שאתה מגיע הם כבר הולכים. הם לא חברים זה עם זה, הם בקושי מדברים אחד עם השני, הם לא נישארים אחרי סיום האירוע אפילו כמה דקות, הם מעמידים פני עסוקים ותמיד רצים לאיזה שהוא מקום, גם אם אין להם לאן ללכת.
סיד קשוע דיבר מעט יותר, אבל הסופר תמיד מדבר קצת יותר. הספר שלו מעניין למדי.


האחים עופר מוכרים בימים אלה שני פרוייקטים נדלניים יוקרתיים: האחד ניקרא: "שניים בגבעתיים", והוא שני מגדלי מגורים בגבעתיים שהפנטהאוסים שלהם הם גולת הכותרת. נותרו שבעה כאלה. המחירים הם בסידרי גודל של מליונים. מי שמביא תלוש שהיחצן רני רהב שלח לו, מקבל הנחה קטנה. צריך להתחיל להאמין בתלושים.
הפרוייקט השני הוא במרינה וילאג' שבהרצליה פיתוח. שוב פרוייקט שעולה מליונים. המימון: קלי קלות: שלושים אחוז במזומן, השאר במשכנתא בריבית מועדפת, החזר משכנתא מובטח לשלוש שנים על ידי החברה. כל התנאים הטובים הללו הם משום שהישראלים העשירים קונים בתקופה האחרונה נדל"ן בחו"ל ולא בארץ, כי אם יקרה פה משהו, העשירים יהיו הראשונים לברוח מהספינה הטובעת. לא כולם. רבים וטובים, תעשיינים ויצרנים, אנשים שהוריהם וסבותיהם נולדו פה, או אנשים שבאו ואף עשו חייל, מאמינים שאין לנו ארץ אחרת ושכבר עברנו משברים גדולים לא פחות, ושעוד יהיה טוב. גם "נוצץ" מאמין בכך, והוא בעד אמונה בעתידינו ובקניית נדל"ן בארץ.


בקופי בין יוכלו לדעת על מצב הבורסה. קפה עצבני:
רשת קופי בין ואילנות בטוחה בפרויקט ראשון מסוגו בארץ: עמדות ממוחשבות (קיוסקי מידע) אינטראקטיביות בסניפי הרשת. בעמדות מידע און ליין על שוק ההון על אילנות בטוחה ועל קופי בין : אילנות בטוחה – בית ההשקעות הגדול בישראל יציב ברשת בתי הקפה המובילה Coffee Bean & Tea Leaf עמדות מידע ממוחשבות (קיוסקים) שיכללו מערכות מולטימדיה אינטראקטיביות מקוונות, שיסופקו לקהל הלקוחות של הרשת אינפורמציה שוטפת על שוק ההון, חדשות כלליות, חדשות ספורט, ובנוסף יתפרסם מידע על השירותים הניתנים על- ידי אילנות בטוחה. בשלב הראשון תוצב עמדה אינטראקטיבית אחת בסניף אבן גבירול של Coffee Bean & Tea Leaf ובקרוב תושלם הפריסה לכל סניפי הרשת בת"א, במרכז שוסטר, ברמת החייל, הרצליה וברעננה. בתכנון העמדות נטלו חלק חברת כדורי וחברת בליבא, שנעזרו בלקחים שהופקו מנסיונות קודמים בפרויקטים דומים שבוצעו בעולם, בעיקר בצפון אמריקה. עיצוב העמדות אטרקטיבי ומותאם לקהל היעד ולסביבה בה יוצב. קטגוריות המידע הראשיות שיוצגו בעמדות יהיו: כתבות מידע על שוק ההון והכלכלה. סקירות אנליסטים של המחלקה הכלכלית של אילנות בטוחה . חדשות כלליות מאתר נענע. חדשות ספורט מאתר ONE.


איה אדמון חגגה עם עובדי משרד הפירסום יומהולדת. ככה הם ניראו, זה הצילום שהיא שלחה, ועכשיו לך וחפש אותה.

עובדי פירסום אדמון חוגגים, לך וחפש את איה




 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי