כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
צילומים חדשים של מכטינגר, דיקסטרא, דבורין, פירסטנברג, אסף, גביש, קרי, באומן, אברמוב, נמני, בלסר, אטיאס, גיאור, פרידמן, ועוד. וגם טמבור בצהוב ורום מקובה.

צילומים חדשים של מכטינגר, דיקסטרא, דבורין, פירסטנברג, אסף, גביש, קרי, באומן, אברמוב, נמני, בלסר, אטיאס, גיאור, פרידמן, ועוד. וגם טמבור בצהוב ורום מקובה.
תאריך הכתבה: 09/03/2002



עמית מכטינגר שהיא כוכבת בינלאומית ומדגמנת על קו פאריס ניו יורק הגיעה ארצה לקמפיין פירסום של "נטורל פורמולה", שיערה הבלונדי ניצבע לכתום, סולסל כמו ביסלי בטעם גריל, ולאחר שצולמה חזרה לצבעה הרגיל ושבה לחו"ל. מכטינגר בת ה 25 גדלה במושב תלמי אליעזר ולומדת במקביל עיצוב פנים.

עמית מכטינגר


באותו קמפיין למוצרי שיער השתתפה גם ניקול דיקסטרא. ניקול תושבת הרצליה, בת 19, אוהבת לשיר, רוצה לטוס לחו"ל, אחרי הצילומים עשתה קרחת נוסח שייניד אוקונר. אומרים שהיא מדהימה. הצילום בבלונד בשביל מזכרת.

ניקול דיקסטרא


דנה דבורין וטל מוסרי שמשתתפים במחזמר עמי ותמי הגיעו ליום פינוק באקדמיה של ג'יג'י. דנה חזרה מחודש בהודו, סיפרה שפרשה מערוץ הילדים ומקווה לשחק בפני מבוגרים ולעשות פירסומות בטלויזיה. בהצלחה.

דנה דבורין וטל מוסרי


חני פירסנברג מהבורגנים ששרה "לא קלה דרכנו" הצטלמה כדוגמנית הבית של "סקאל ספורט" באיי סיישל. כדוגמנית לבגדי ספורט התלבשה בחליפת ריבוק. היא בת 22 וגם רוצה להיות זמרת.

חני פירסטנברג, לא קלה דרכנו



יערית, אושרית והדר הצטלמו לגוטקס, בתצוגת אופנה שערכה בהולנד שלוה בן גל לכבוד נישואי הנסיכה מקסימה עם יורש העצר ההולנדי בחסות אמנון ברזילי מליונר ובעל עסקים בהולנד ובישראל. בן גל לקחה להולנד את מלכת היופי רוית אסף, את נערת ישראל יערית ברזילי, ועוד. היא הציגה את המעצבים הבאים: פנינה טרנה, יאיר ג'רמן, נועם אבירם, אורנה בן עמי, חגית גולדברג, לוט, פפה ונטלי. בתצוגה השתתפו גם דוגמניות הולנדיות ומיס תבל ההודית: רישמה.

יערית אושרית והדר לשלוה בן גל



איה קרמרמן הייתה האשה היחידה שדיגמנה בסטואה בגעש את אופנת "כאוס" לגברים. היא הייתה יוצאת דופן.

איה קרמרמן יחידאית לכאוס בין הבנים


הדר, יערית ורוית אסף עם המעצבת חגית גולדברג בתצוגת אופנה של שלוה בן גל שנערכה בהולנד.

הדר יערית ורוית בדגמי המעצבת חגית גולדברג לשלוה בן גל


פעם אחרונה: רוית אסף באופנת פפה בתצוגת אופנה שערכה שלוה בן גל בהולנד. למה לא הזמינו את נוצץ?!

רוית אסף המלכה בהולנד



שוקי זיקרי המעצב הידוע מסרק, סליחה מעצב את שערה הנהדר של שרון גניש שניבחרה להוביל את קמפיין ורסאצ'ה העולמי. היאהגיעה ארצה בהוראת דונטלה, זו האחות של ורסאצ'ה ההוא, על מנת להסתפר אצל זיקרי. אין כבר ספרים בליגה של זיקרי באיטליה. נו, מה אתם אומרים?!

שוקי זיקרי ושרון גניש



לנה קרי הנהדרת, בצילום לבן. לפי מראה העיניים של נוצץ, היא לבושה יפה וכמעט חשבנו שזו אופנה. אלא שהסיפור היחצני שהתלווה לצילום שלמטה הודיע כי בתצוגת אופנה של רנואר, לנה קרי איבדה את החלק העליון, התעשתה ושמה עליה מחרוזת פנינים והקהל הריע.
לפני כשבוע נוצץ פגש את לנה קרי בלימוזינה מיוחצנת בגעש. ושאל אותה מה העניין הזה עם כל הנופלים והמציצים והשם שיצא לה שהיא תמיד, חושפת פלג גוף עליון. התגובה שלה היתה כעוסה ואפילו נעלבת. "מצחיק מאד" היא אמרה, וניסגרה בלימוזינה.
היה לנו בראש להתנצל בפניה, שבכלל לא איכפת לנו מהעניין של פלג הגוף העליון, ושגם לא איכפת לנו אם זה מיקרה או בכוונה, או מיוחצן או השד יודע מה. עכשיו כשקיבלנו את הצילום עם הפנינים, אנחנו לא יודעים מה לחשוב. מצד אחד לנה קרי מספיק יפה כדי שלא תצטרך מסע מיוחצן מטופש, מצד שני, אולי זה מסע יחצני מתוחכם, מצד שלישי אולי היא שלומיאלית, מצד רביעי, למי זה בכלל איכפת.

לנה קרי מחרוזת פנינים כחולצה



אנה באומן הצטלמה בעדשות כחולות במסע פירסום לג'יג'י. על פי הנימסר מהיחצנים שלה היא מתגוררת בניו יורק. נוצץ דווקא ראה אותה כל החודש שעבר בישראל בכל התצוגות הגדולות. היא כניראה נמצאת על מטוסים.

אנה באומן בעינים כחולות



גליה אברמוב הצטלמה לראש אינדיאני 2002. היא עומדתלטוס לניו יורק בפעם הראשונה בחיים. היא מוכנה להצטלם בפוזות חושפניות ונועזות, אם זה למטרת יופי.

גליה אברמוב חושפנית לראש אינדיאני




ריבי טל בת ה 22 ניבחרה לקמפיין בורגראנץ. יש לה חבר כבר חמש שנים, בטח התחילה לצאת עימו עוד בגן הילדים. היא אוהבת פאבים, מוסיקה טובה והנאות. יש אומרים שהיא דומה לג'וליה רוברטס.

ריבי טל מזכירה את רוברטס



אבי נימני, שחקן כדורגל מכבי תל אביב הגיע עם עוד שחקנים ל"סקאל ספורט" לחלק לאוהדים כדורי רגל חתומים. אבי רווק ומעריצה שמנהלת את החנות, אפתה לו יומהולדת. הוא הזמינה ליציע הכבוד. כמה באמת שווה עוגה?!

אבי נימני, רווק




סיפור מיוחצן: מורן אייזנשטיין, שירי בן ארי ואיגי וקסמן אירחו את אמהותיהן בתוכניתן Y בלילה בערוץ YTV. הן החליטו שכל אחת מהן תביא את האמא הפרטית שלה. מסתבר שהתפוחות לא נפלו רחוק מהעצים, האמהות שוות כמו הבנות, וכך בשדור חי בטלוויזיה הופיעה השישיה כשהבנות שואלות את אימהותיהן שאלות מביכות והאחרונות אינן נבוכות.
לדוגמא - מורן שאלה את אמא שרה היכן המקום הכי מוזר בו עשתה סקס???? אמה ללא בושה סיפרה שאביה (ז"ל) של מורן אהב לעשות סקס במקומות לא קונבנציונליים וכך יום אחד, בעודם נשואים יצאו לעשות סקס בגן הציבורי. אך אבוי במהלך התהליך תפס אותם שוטר, אותו הם הכירו, והנ"ל לא הבין את פשר מעשיהם מחוץ למיטתם הזוגית והחוקית. הם לא ממש הסבירו לו את העניין רק התלבשו ונסו לביתם. וכך הלאה.
איגי שאלה את אמא סימה איזו תכונה רעה ירשה ממנה ואמה ענתה שהיא ירשה את הנודניקיות אבל לא ממנה אלא מסבתה.
לסיום הבנות נהנו, האמהות עוד יותר ואף בקשו להחתימן על תוכנית המיועדת לגיל הזהב.

מורן, שירי ואיגי עם אמהותיהן



אופנת הגברים המובילה בישראל CASTRO MEN השיקה את קולקציית אביב קיץ 2002 בתצוגת אופנה חמה ולוהטת המועדון ה"דום" בתל אביב. את תצוגת האופנה הוביל, כוכב קמפיין הפרסום של CASTRO MEN דודי בלסר, ועוד 23 דוגמנים מהגברים היפים והחתיכים ביותר בארץ, ביניהם היו: רז מאירמן, יחיאל אלקבץ, אנחל, נדב כהן, גיא המאירי, איתי אטיאס, איב פינקל, ג'קי פבון, גיא אדלר, אורן סימנטוב, גלי צוררו, עידן סקורצ'יו, יאיר מרטון, גדעון יבלונקה, אופיר אלקובי, אבי פרנקו, רוי עדן, זוהר ליבה, ליאור פרידמן, רועי קומשוב, יואש ולירן זרקא.

קסטרו מן רז מאירמן

קסטרו מן ליאור פרידמן

קסטרו מן דודי בלסר




איתי אטיאס דיגמן למשביר לצרכן.

איתי אטיאס למשביר




גיא גיאור הרסני בחצי עירום ובתחתונים לבנים דיגמן לגולדן מן. גיא גיאור נבחר להוביל את מסע הפרסום של
"גולדן מן", מותג ההלבשה התחתונה החדש,
לאביב-קיץ 2002
למרות שאלו הם צילומי האופנה הראשונים של גיא גיאור, הוא אינו תגלית חדשה של עולם האופנה הישראלי. כילד בן 11, כיכב גיא בפרסומות רבות, שרובנו זוכרים עד היום, כמו קטשופ עומד על הראש (של "אוסם") ועוד.
בימים אלו, כמשוחרר טרי משרות צבאי כחיל קרבי, עושה גיא (21) את צעדיו הראשונים בעולם הדוגמנות, וכבר נבחר להוביל את מסע הפרסום ויחסי הציבור של מותג ההלבשה התחתונה החדש בארץ "גולדן מן", לאביב-קיץ 2002.
מי שתרצה לראות איך גדל הילד, תוכל לפגוש אותו פנים אל פנים, בבר "תירצה 17" בת"א, שם הוא עובד כברמן, או לחילופין, היות וגיא הנו מדריך טניס מוסמך, אפשר לקבוע אצלו אימון.

גיא גיאור לגולד מן




טמבור בצהוב:
לראשונה בענף הצבע דוגמיות סופרקריל 2000 – מיועד לקהל אשר אינו בטוח בבחירת הצבע. בטמבור מציעים ערכת הצביעה של הארי פוטר – מיועדת לקהל של הורים וילדים. מדבקות עם סיסמת הקמפיין יודבקו על מוצרי טמבור לקראת חג הפסח ויהוו לצרכנים זיהוי עם המסר הפרסומי וחוויית הסרט.
הקמפיין מציג את המסר המרכזי לפסח - עם גווני טמבור – יש עניין בבית. את הקמפיין תוביל הסיסמא : "בפסח תופסים צבע".
על סרט הפרסומת :
סרט הפרסומת מציג בית אשר נראה לכאורה רגיל כאשר ילדה (גיבורת הסרט) עוברת עם המצלמה בתוך חדרים בבית ומראה כל מני אנשים (שליח פיצה, ילד של השכנים, שוטר שבא לפנות את כולם) שנכנסו לתוך הבית מסיבות שונות ופשוט נשארו שם מאחר והיה להם טוב ונעים רק בגלל צבעי טמבור.
בסוף הסרט מכריז הקריין – "עם צבעי טמבור אל תתפלאו שכולם ירצו להישאר אצלכם בבית, ובפסח הזה תופסים צבע עם טמבור"
סה"כ תקציב מדיה פסח 2002 : כ- 4 מליון ש"ח !!!
מי מאחורי הקמפיין?
משרד פרסום- ראובני פרידן
קופירייטר- תמיר ברקמן
תקציבאי- שיבולת אלקובי
סופרוייזר - ישי מנדיל
ארטדיירקטור- שירז בר-שביט
מנהל קריאיטיב - ספי שקד
מפיקת משרד - יעל ביגון
במאי- דרור שאול
משרד הפקה- פרדיסו.

דוגמנית צהובה לטמבור




בעלי חברת יבוא המשקאות "הכרם" הם אח ואחות מדליקים. בשבוע שעבר הם השיקו יבוא חדש של רום קובאני קלסי ששמו "הוואנה קלאב". הרום הושק במסעדת "בריו דה קובה" בפינת מונטיפיורי יבנה בתל אביב. המסעדה מעוצבת, יקרה ויוקרתית, אנשי עסקים שמורגלים אליה מזמינים בה אלכוהולים באלפי שקלים, לפחות כך יצא שמה למרחקים. הרום שהשיקו באותו ערב היה נהדר. החטיפים הדרום אמריקאים שהגיעו עימו, היו מצויינים.
בצילום: אריאל אפשטיין בעלי חברת הכרם, יעקב שקד מסיגאר, אחותו של בעלי הכרם, מיכאל בן יוסף, עובד בכיר בהכרם, הבת המתולתלת של יעקב שקד. אחרי כל כך הרבה רום, מי זוכר? סיפרו על הרום שמוצאו מקני הסוכר, הציעו קוקטילים מרום והעבירו ערב לשתיינים עליזים.

החבורה שהשיקה את הרום החדש בישראל




 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי