כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
השקת פאר של אראמני. האחים בורוביץ קנו את אל על. דנה הרמן וויסקי בלנטיין. מריה סמנץ בקסטרו מוסקבה. מדורת השבט. שיר לדרך. מילי אביטל וישראל פלג. חברת הברום מסייעת. הכותל

השקת פאר של אראמני. האחים בורוביץ קנו את אל על. דנה הרמן וויסקי בלנטיין. מריה סמנץ בקסטרו מוסקבה. מדורת השבט. שיר לדרך. מילי אביטל וישראל פלג. חברת הברום מסייעת. הכותל
תאריך הכתבה: 15/01/2005



ג'ורג'יו ארמני השיק בושם חדש ששמו "אראמני מאנייה לנשים" אף על פי שמעצב האופנה אראמני לא הגיע לישראל להשקת הבושם שלו, הייתה בארוחת הצהריים שערכו לכבודו ולכבוד השקת הבושם תחושת הדרה וסגנון, כאילו הוא עצמו הגיע.
ערכו את הארוחה בביתם של אביבה ואילן פיבקו ברחוב הצדף ביפו. אף על פי שנידמה לי שהם כבר אינם גרים שם ממש והבית רק מושכר לאירועי יוקרה, הרי אי אפשר לקחת מן המיבנה את יופיו: מול הים, קשתות וקיימורים, בריכה על משטח עץ, יום שמש חורפית נעימה, ושולחנות ערוכים הכי הכי.
הגישו קרפצ'יו סלק עם גבינת גורגונזולה ואגוזים, שליש פוקצ'ה מעודנת. מרק פטריות בניחוח יער, פילה דגים עם פלחי מנדרינות ורוטב דומדמניות, תותים טריים עם קרם מסקרפונה ועוגת שוקולד עם קצפת הדרים, תה מנגוליה, חבצלת העמקים, וקפה. אסור לשכוח יינות משובחים. השף מנחם מנה היה האחראי למזון.
הניחוחות והצבעים של הארוחה הקלילה והמסוגננת הותאמו לריחו הגברי של הבושם החדש לנשים. גם הצבעים. חילקו פינכאות בשמים להרחה. סיפרו על יצירת הבושם הגברי והשובב לנשים מודרניות, חכמות ומצליחות. חילקו תכשיט לצואר בעיצוב אראמני, חילקו פרחי צבעוני לבנים ומרהיבים, דיילים גברים בשחור הסתובבו, וגם: העלו את צילומיו של ארמאני על הקירות. היה מאורגן היטב, נעים אלגנטי.
באירוע נכחה שורה של עיתונאיות ליגה ראשונה מעולם האופנה החברה והבישום. גם צמרת ל'אוריאל נכחה: נאוה רביד, אסף בן דב, גילי בן חור, דורית וידבסקי והיחצנית הנאה עדנה גרינשטיין ועוד ועוד.
מחיר הבושם בבקבוק של 50 מיליגראם הוא 465 שקלים.
היה יפה ומהודר. גם אם היה שם אראמני בעצמו, יורד מן הקירות, הוא לא היה יותר חי וקיים מזה שהצטייר שם.
לאה אתגר.

נאוה רביד ומייזי פינטו. גם בהקלקת הגדלה.

נאוה רביד. גם בהקלקת הגדלה גילי בן חור ואסף בן דב.

גילי בן חור. גם בהקלקת הגדלה נשים ומארחים בצהריים עם ארמאני.



אל על עוברת לאחים בורוביץ:
בטקס פתיחת המסחר לרגל השלמת תהליך הפרטת אל על ומכירתה לחברת "כנפיים" של האחים דדי ואיזי בורוביץ, השתתפו בעלי אל על החדשים ביחד עם הנהלת הבורסה. פרופסור יאיר אורגלר, יו"ר הדירקטוריון, המנהל הכללי שאול ברונפמן, המשנה למנכ"ל אסתר לבנון ורונית הראל סמנכ"ל בכיר.
עמוס שפירא, מנכ"ל אל על העכשווי, התפטר, אולי בשל ההפרטה והניהול החדש, לדבריו: התפטר מסיבות אמוציונליות. לישראלים כניראה צפוי שינוי: החברה הלאומית הופכת לפרטית. האחים בורוביץ שהיו מבעלי ארקיע, והתפרסמו בעיקר בהפעלת הקו לאילת, עלו ליגה ורכשו את חברת אל על.
הערה אישית: בשנים האחרונות העדפתי לטוס אל על כל אימת שהתאפשר לי. אהבתי את הדייקנות, האדיבות ותחושת הבטחון של הבית. אהבתי גם את הארוחות, המשקאות והסרטים שהוקרנו. בהשוואה לחברות טיסה אחרות עמדה אל על, על רמה מצויינת. בעיני היא עמדה בסטנדרטים מערביים ויותר.
יש לי לכן תקווה מסויימת שהבעלים החדשים ימשיכו לטפס קדימה מבחינת הן בטיחות והן פינוקי הנוסעים ולא יחסכו. מצד שני ברור לי שאל על הופכת לעסק פרטי והחוקים בעסק פרטי הם שונים. ואני טרם פגשתי בעל עסק פרטי שאינו לחוץ להרוויח. אף על פי כן גם כחברה פרטית יש לי עדיין משאלת לב אמוציונלית שהאחים הרוכשים בורוביץ יצליחו לשמור על אל על כחברה מצוינת ויפליאו אולי לקדמה עוד.
איזי בורוביץ, זה שיעמוד בראש אל על הוא פרופסור לכלכלה ואיש נעים, אינטיליגנטי ולא מתנשא. אחיו, דדי, איש חזק, נשוי לתמי מוזס, אחת מיורשות אימפרית ידיעות אחרונות ובעלת עיסקי תיקשורת מצליחים משל עצמה. ביניהם מגאזין הבידור "רייטינג". שני האחים שתולים היטב ומקובלים בעולם העסקים הישראלי, נחשבים לאנשי עסקים מתוחכמים ומבוססים עם מהלכים וקשרים בכל המקומות הנכונים.
אני מאחלת להם הצלחה ומקווה שאמשיך להעדיף כמו ישראלים רבים, לטוס אל על.
לאה אתגר.

איזי בורוביץ. גם בהקלקת הגדלה דדי בורוביץ, יאיר אורגלר, יו"ר דירקטוריון הבורסה ושאול ברונפלד, מנכ"ל הבורסה.

דדי בורוביץ. גם בהקלקת הגדלה שאול ברונפלד, מנכ"ל הבורסה, איזי בורוביץ, כנפיים ופרופ' יאיר אורגלר, יו"ר דירקטוריון הבורסה.



ויסקי בלנטיין חוגג בהרצליה עם דנה הרמן ועוד:
בערב לכבוד ויסקי "בלנטיין" היה מעניין: הרבה אנשים צעירים, שתו הרבה, עישנו הרבה, וישבו בכיף על חטיפי פרגיות וירקות באולם מסעדה בר ששמו "פיטצ'ור" וממוקם ברחוב המנופים בהרצליה פיתוח. הבטיחו הנחייה של דנה הרמן וג'ובני רוסו, אך רק דנה הגיעה.
יבואן הויסקי דיבר בשבחו של המשקה בבקבוק הקטן יחסית, כזה שניתן להחבאה ובמשך שנים שומר על תדמית איכותית קבועה.
לאורחים היקרים העניקו שי נהדר: בקבוק בלנטיין מסוג משובח "פיינסט", סט כוסות למזיגת ויסקי ותרמיל אופנתי. דנה הרמן, מגישה בטלוויזיה וכתבת במגזין החדש "גו", המובילה את הקמפיין, התקרבה מאוד לשלושת הדוגמנים המסוקסים במהלך הצילומים, שלא הפסיקו לשתות מהוויסקי המשובח.
באמצע הצילומים התברר כי נגמר המשקה, מאחר שכל צוות הצילום והדוגמנים חיסלו כמה בקבוקי ויסקי, ואנשי ההפקה נאלצו לרוץ ולהביא בקבוקים נוספים.
שנייה לפני שהחלו הצילומים התברר שג'ובאני רוסו, כדורגל מכבי חיפה, המוביל את הקמפיין עם דנה, נשאר בקרואטיה כי הוא מחלים מניתוח שעבר בברכו.
בחודשיים הקרובים יסתובבו הרמן ורוסו במוקדי בילוי ברחבי הארץ ויחלקו חופשות לסקוטלנד וכרטיסים להופעות של מוניקה סקס. לחיים.

דנה הרמן. צילום איתן טל. גם בהקלקת הגדלה.

דנה הרמן ודוגמנים. צילום איתן טל. גם בהקלקת הגדלה.



מריה, דוגמנית עולה בקסטרו:
בימים אלו בוחנים חברת "קסטרו" מועמדים להחליף את דודי בלסר ובקי גריפין לקמפיין קיץ 2005.
מריה סמנץ, זוכת התואר סגנית ראשונה בתחרות "עלית מודל 2004" כבר נבחרה על ידי "קסטרו" להציג את פניה המדהימות בסניף החדש של הרשת אשר נפתח במוסקווה, גודלה של תמונתה של מריה בחלון הראווה של החנות, אגב, לא פחות מ- ארבע קומות.

מריה לחברת קסטרו. גם בהקלקת הגדלה.


מדורת השבט יוקרן בפסטיבלים בעולם:
"מדורת השבט", סרטו של יוסף סידר, הזוכה הגדול בטקס "פרסי אופיר" 2004, נמכר לאחרונה להפצות מסחריות בברזיל, קנדה, מקסיקו, תאילנד ויוון. בימים אלה מתנהל משא ומתן לגבי מכירת הסרט להפצה במספר מדינות נוספות.
בנוסף, הסרט התקבל ל-8 פסטיבלי סרטים בינלאומיים שיתקיימו ב- 2005.

מדורת השבט. גם בהקלקת הגדלה מיכאלה חני ומאיה.



שיר לדרך: חנן יובל מנחה, עדי אזר ועופר גביש שרים וכותבים:
אירוע השקה לספר "שיר לדרך" מאת עופר גביש ועדי אדר בהוצאת "עם עובד".מנחה האירוע: חנן יובל. באירוע בוצעו שירים וסיפורים מתוך הספר על ידי עפר גביש והזמרות דפנה זהבי וגבי ארגוב וכן הופיעו אמנים אורחים ושחקנים. האירוע היה לכבוד יוצרי הספר: עדי אדר שתמונותיה המופיעות בספר,הוקרנו לאורך כל האירוע על גבי מסך, ועפר גביש שכתב את הסיפורים שמאחורי השירים. הספר "שיר לדרך, טיולים בשירים ובסיפורים", יצא בהוצאת "עם עובד" והוא מחבר בין המקומות, השירים והאנשים שכתבו את השירים.

גבי ארגוב. גם בהקלקת הגדלה דפנה זהבי ועופר גביש.



מילי אביטל בראש קמפיין אופנה חדש:
מילי אביטל תוביל את קמפיין חברת "היטש אנד או", כך מסר ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון הרשת. לדבריו, נבחרה אביטל הודות לשילוב ייחודי של אצילות, מצליחנות, אופנתיות, חדשנות, וזוהר הוליוודי בניחוח ישראלי.
"הבחירה באביטל, מקורית מחד גיסא ומתבקשת מאידך גיסא", אומר פלג, "שחקנית ישראלית בינלאומית מצליחה, המתאימה לערכים המובילים את הרשת מזה כשנתיים: אופנתית ואיכותית, מעודכנת וחדשנית, משפחתית, מטופחת ומוקפדת. אביטל, נמצאת בשלב מתקדם ומכובד בקריירה הבינלאומית שלה, ההשקעה וההתמדה שלה בקריירה, הנחישות והכישרון, מוסיפים לתדמיתה החיובית".
מסקרים שערכה H&O עולה תחושת הערצה כלפי אביטל בקרב הציבור הישראלי, כשחקנית אהודה ומוערכת וכשגרירה ייצוגית ומרשימה של ישראל בעולם.
פלג הוסיף כי רשת H&O מעריכה את תרומתה של הדוגמנית-שחקנית גלית גוטמן, שייצגה והובילה את הקמפיינים לרשת בשנתיים האחרונות, ועומדת לצאת לחופשת לידה בשבועות הקרובים. לדבריו, תחזק הרשת בשנת 2005 את המיצוב שבנתה בתהליך עקבי כרשת אופנתית וחדשנית המציעה ללקוחותיה פריטי אופנה יחודיים במחירים אטרקטיביים. הרשת ממצבת עצמה כחלופה המועדפת למשפחות צעירות ובכך מבדלת את עצמה מהרשתות המתחרות, כמובילה בקטיגוריית Value For Money.
רשת האופנה H&O כוללת 25 חנויות ברחבי הארץ, בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של מוצרי אופנה, הלבשה, ואביזרים. הרשת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.

מילי אביטל. גם בהקלקת הגדלה.



עובדי חברת הברום משקיעים בטיפוח נערות במצוקה:
בפתח 2005: עובדי הברום (ממגזר כיל מוצרים תעשיתיים), מכפילים את היקף ההתנדבות לקהילה ומאמצים 3 מרכזים לנערות במצוקה בב"ש.
המרכזים ממוקמים ב: שכונה ג', שכונה ד' ובשכונה י"א.
"הבית הפתוח" הוא מועדון טיפולי המשרת נערות בסיכון בגילאי 13-17, מרקע סוציו-אקונומי נמוך ובמצבי מצוקה שונים.
הנהלת החברה ונציג הנהלת כימיקלים לישראל, חברת האם, בליווי נציגי המתנדבים, סיירו השבוע במרכזים ולמדו מה הצרכים החיוניים הנחוצים לנערות. זאת כדי ליצור עבורן תחושה של בית חם.
החברה תעניק בשלב המיידי: אמצעי חימום, ריהוט סלוני, פינת אוכל וכיסאות, מקרר, טלוויזיות, ספרים, ומוצרי חשמל, ולא פחות חשוב, פעילות העשרה על פי רצונן של הנערות.
משמעות האימוץ, היא להתחבר לצעירות, ליצור עמן קשר בלתי אמצעי ובכך להוות עבורן מודל לחיקוי ולקשר.
אחד הנדבכים העיקריים בהליך האימוץ יהיה בראש ובראשונה- העשרה ופתיחת צוהר לעולמות שמרביתן לא מכירות.
המתנדבים נערכים לתרום מהידע האישי שלהם ומזמנם במגוון תחומים כמו למשל: חינוך מיני, תיאטרון, אמנות, בישול, וכן סיוע בלימודים.
עובדי חברת הברום תושבי ב"ש, שמשקיעים רבות מזמנם למען הקהילה התחילו השבוע בגיוס ובאיסוף של ציוד איכותי מחבריהם לעבודה שנרתמו למבצע.
יש לציין כי פרט לאיסוף תרומות, הנהלת החברה תשקיע מקופתה לרכישה של ציוד חדש כדי להנעים את זמנן של הנערות במצוקה.
קבוצת הברום, מגדילה השנה את התקציב השנתי למען הקהילה לכ- 500,000 ₪ ואף מרחיבה את הפעילות התנדבותית הענפה הקיימת מזה 4 שנים.


הכותל המערבי הוא אתר הביקורים הכי פופולרי בקרב תיירים המגיעים לישראל:
הכותל המערבי נותר על מקומו כאתר המבוקר ביותר על ידי התיירים המגיעים לארץ, למרות עליה באחוז התיירים הנוצרים וירידה באחוז התיירים היהודים. כך עולה מסקר תיירות נכנסת למחצית הראשונה של שנת 2004, שנערך על ידי חברת "גיאוקרטוגרפיה" עבור משרד התיירות, ושמתפרסם לאחרונה. במחצית הראשונה של 2004 עמד אחוז הנוצרים שביקרו בארץ על 33 אחוז לעומת 27
אחוז בתקופה המקבילה ב-2003 - ואחוז היהודים בעוגה התיירותית ירד ל-52 אחוז אשתקד (לעומת 57 אחוז בשנת 2003).



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי