כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
אופנוענים בהיכל נוקיה. קרן זהבי וסלקום. גלית ליפר ובושם דונה קארן. הכי סטייל זה לא להיות מוזמנים לחתונה של פנינה רוזנבלום. דליה זוננפלד ועלית שטראוס. לאוריאל פאריס מחדשת עור עם קריסטלים. גליה מאור מוכרת כרטיסים לצדקה..

אופנוענים בהיכל נוקיה. קרן זהבי וסלקום. גלית ליפר ובושם דונה קארן. הכי סטייל זה לא להיות מוזמנים לחתונה של פנינה רוזנבלום. דליה זוננפלד ועלית שטראוס. לאוריאל פאריס מחדשת עור עם קריסטלים. גליה מאור מוכרת כרטיסים לצדקה..
תאריך הכתבה: 23/01/2005



אופנוענים בהיכל נוקיה:
היכל נוקיה (זה שמו החדש של איצטדיון יד אליהו) אירח את התחרות האירופית הבינלאומית באופנועים ברכיבה חופשית. (פרי סטייל").
קדמה לאירוע קבלת פנים לידידי "יורוקם נוקיה" בראשות אילן גרינבוים ובניצוחו של איש יחסי הציבור רן רהב שהגיע לאירוע עם בנו. היה לילה סוער, בפתח שער מספר שש הקימו אוהל לבן וחמים מרוהט בלבן. שם חילקו מלצריות בשחור: ירקות קלויים, לחם משובח, חטיפים של סלמונים ושיפודי עוף ברוטב פירות יער. בר אלכוהולים טובים וקפה טעים עם עוגיות נחמדות.
בהיכל הספורט בנו מסלולי רכיבה עם מסלולי נחיתה לאופנוע. המסלולים היו מצופים עפר. עשרת הרוכבים הראשונים, מתחרים מכל העולם, עלו למסלולים וכל אחד מהן הדגים שש קפיצות אקרובטיות עם האופנוע. יש סיכון בקפיצות. בקטעים שראיתי אף אחד לא נפל או נפגע.
רוכבי האופנוע עשו להטוטים וקיבלו נקודות: להטוטים כמו להישאר עומדים ברגל אחת על האופנוע או לתת לאופנוע להמשיך לבדו לשבריר שנייה או להחזיק רק את הקצה של הקצה של האופנוע כשהוא תלוי באמצע קפיצה באוויר וכך הלאה.
פתחו את ההצגה בשורת ילדים וילדות זאטוטים על אופנועים. ההורים של הקטנים הלבישו להם קסדה ונתנו להם דחיפת התחלה. נחמד..
העלו לבמה גם רוכב ישראלי מלהיב בן 18. כל שאר המשתתפים פרט לישראלים, שוודים, איטלקים, גרמנים וצרפתים שימחו את הקהל וקצרו תשואות. היה המון רעש והאירוע היה מרהיב למדי. ניראו בו חובבי אופנועים כמו גדי סוקניק, עמוס לויטוב, ועוד שורה ארוכה של מעריצי הספורט הזה שישבו בקהל לבושים כאופנוענים.

אופנוען בן 18 מוקף ביפות בתחרות בהיכל נוקיה. גם בהקלקת הגדלה



קרן זהבי וסלקום:
שבוע ימים בלבד הספיק לזהבי במחלקת ניהול אישי ובינלאומי של "עלית מודלס" על מנת להוביל את קמפיין "סלקום" החדש שייצא בעוד כשבועיים.
הדוגמנית, קרן זהבי, אשר נקלטה לאחרונה ב"עלית מודלס", נבחרה להוביל את הפרסומת החדשה של "סלקום" שתצולם בסגנון "חלף עם הרוח" בניחוח שנות ה-50.זהבי, שהייתה אמורה להיות כבר בימים אלו באודישנים בלונדון, דחתה את נסיעתה לאור צילומי הפרסומת.

קרן זהבי. גם בהקלקת הגדלה.

קרן זהבי. גם בהקלקת הגדלה.



הדוגמנית גלית ליפר, על רקע תפוחי עץ דלישייס, המסמלים את הבושם החדש והעיר ניו-יורק, השיקה את הבושם החדש של DKNY דונה קארן ניו-יורק
BE DELICIOUS - DKNY דונה קארן ניו יורק מציגה בושם חדש ועסיסי מניו יורק, העיר גדושת האפשרויות. הבקבוק המעוצב כתפוח – הפרי שהוא שם נרדף לעיר ניו-יורק, נועד ליצור את הרקע לפיתוי מודרני, מתוק של חטא, תמים וסקסי, פשוט ומתוחכם.
הדוגמנית גלית ליפר נבחרה להשקת הבושם החדש בישראל על ידי חברת דונה קארן ניו-יורק, מתוך מבחר וגמניות ישראליות. באירוע ההשקה גלית ליפר לבשה שמלה בצבע יין בורדו של דונה קארן, התואמת לשמלה המופיעה בקמפיין הפרסום לבושם.
מחיר הבושם: מחיר מומלץ לצרכן: 310 ₪ (ל 50ml); 425 ₪ (ל- 100 ml)
על גלית ליפר:
גלית ליפר ירושלמית אמיתית, בת 22, סטודנטית לקולנוע במכללת הדסה, צמודה לחבר כבר שלוש שנים ואיתו גם מתגוררת יחדיו (הוא בן 29 עובד בתחום הפרסום). גלית השתתפה בקמפיינים של קדס, אופנת ספרינט, מיכל זיידן, והשתתפה בעבר בפרסומות לטלוויזיה של שירותי בריאות כללית עם דודי בלסר ועוד. בחירתה של גלית נעשתה על ידי חברת דונה קארן ניו-יורק DKNY להשקת הבושם החדש בישראל. גלית ציינה כי זהו כבוד גדול עבורה להיבחר על ידי חברה בינלאומית גדולה ולהצטלם ליד הפוסטרים של דוגמנית העל לואיס פדרסון המובילה את קמפיין הפרסום בעולם. על הבושם המעוצב בצורת תפוח גלית אמרה "שבתור אחת שאוהבת מתוקים, היא הכי אוהבת לאכול תפוחים צהובים מתוקים, ובעיקר לאפות איתם עוגות". על הגזרה היא שומרת בעזרת הספורט.

גלית ליפר ועידו פדהצור. גם בהקלקת הגדלה.

גלית ליפר. גם בהקלקת הגדלה.



מסיבת החתונה המיוחצנת של פנינה רוזנבלום. סוג חדש של "סטייל" הוא לא להגיע. תשאלו את מעצבי השיער.
מסיבת החתונה של פנינה רוזנבלום ורוני סימנוביץ שכללה לדברי היחצנית נעמי צ'רפק המייחצנת את האולם "הדר שרתון" בו נערכה החתונה, כ1000 (!) מוזמנים הופקה על ידי אירית רחמים.
לפי דיווח היחצנית כפי שהועבר לכלי התיקשורת: נברשות קריסטל ופמוטים הובאו במיוחד מחו"ל. מצעד האמנים שפנינה רוזנבלום בחרה בעצמה ושהופיעו: רוני סופרסטאר, ליאור נרקיס, חיים משה, צביקה פיק, שלומי סרנגה, סטלוס ואורן חן, סבלימינאל והצל, יואב יצחק, מושיק עפיה ורון שובל ועוד.
בתפריט המסיבה היו: עמדות טאפס בר בסגנון ספרדי עם מבחר דגים כמו קרפצ'ו, סלמון טרי בניחוח לימון, וגם עמדות של פריסת אנטריקוט מיושן שהושרה במרינדה או צלי הודו מעושן. 6000 פטיפורים הוכנו במיוחד.
בין כאלף האורחים: מושיק עפיה, ננסי ברנדס, עידן רייכל, גלית לוי (שעיצבה את שמלת החתונה), השר פואד בן אליעזר מלווה בכלתו שירלי, יובל כספין, ח"כ עוזי לנדאו, דן תורג'מן, יהודה לוי שהגיע עם אפרת בוימוולד, צילי נווה, רועי בר נתן, צביקה פיק שהגיע מלווה עם צוות תכנית הריאליטי שלו, ג'ודי ניר מוזס שלום, דץ ודצה, רינה פושקרנה, השר הטרי אופיר פינס וכמובן עוזי כהן.
עד כאן דברי היחצנית שאין מי שרוצה יותר ממנה לשבח ולפאר את פנינה רוזנבלום שהרי הגברת התחתנה, סביר להניח עם הנחות השמורות למפורסמים, באולם שהיחצנית רוצה ביקרו.
קראנו את רשימת הקרואים ולא נפלנו מהכיסא. ברשימה השמית של הסלבריטאים שצויינו, ספרנו כשלושים וכמה סלבריטאים, כל שאר התשע מאות ושבעים היו, כך ניראה, אנונימים.
באירוע החתונה, בפעם המי יודע כמה, היה גם סוג אחר של "סטייל": להיות בין אלף המוזמנים ולא להגיע, כמו שעשו, כך לדברי התיקשורת, שרון ופרס. וגם עוד יותר "סטייל" היה לא להיות מוזמן בכלל כמו שאירע לזוג מעצבי השיער ג'קלין ואביגדור ליכטנשטיין שידועים כאנשי חברה פופולרים ובנם נשוי לבתו של נוני מוזס. הם נימנו בעבר על החברים הטובים של רוזנבלום ועל פי דיווחים אחרונים של מדורי החברה בתיקשורת, הם הסתכסכו עימה.

עידן רייכל בהקלקת הגדלה עם עוד סלבריטאי.

דץ ודצה. גם בהקלקת הגדלה.

רינה פושקרנה ופנינה רוזנבלום ורוני סימנוביץ. גם בהקלקת הגדלה.



הקפה החדש של עלית. מי זו דליה מנדלמן-זוננפלד, המנכ"ל של חברת הפה של שטראוס- עלית, שנכנסה בימים אלה לתפקידה.
מאת חיים פלטנר:
שטראוס- עלית משיקה בימים אלה את קפה ארומה המגורען, בטעם חדש ופותחת שלב נוסף במערכה המתמשכת עם היריבה המסורתית שלה נסטלה - אסם. בשטראוס- עלית זוכרים ולא שוכחים את העובדה שנסטלה - אסם היא היחידה שהצליחה לחדור לשוק הקפה הישראלי ולערער על מובילותה של עלית בקטגוריית הקפה המגורען. במאבק בין ארומה של עלית לבין הרד מאג של נסטלה, גברה האחרונה. נסטלה מנסה בשנים האחרונות "לכרסם" באוכלוסיית שותי הקפה הנמס האבקתי, שנחשב בעבר לקפה הלאומי של ישראל, ולהעביר חלק גדול מהם לקפה המגורען והקפה המיובש בהקפאה שהיא מייצרת. בענף הפרסום מעריכים, כי במערכה בין שטראוס-עלית לנסטלה אסם, המתנהלת למעשה על ההגמוניה בשוק הקפה הישראלי, שתי היריבות כבר הוציאו במהלך השנים האחרונות עשרות מיליוני דולרים. נזכיר, נסטלה העולמית, השותפה באסם מאז 1995, היא יצרנית הקפה הגדולה בעולם, מה שמסביר את עוצמתה של ההתמודדות הזאת.
קבוצת שטראוס-עלית אמנם מובילה את כלל שוק הקפה בישראל, עם נתח שוק של כ-62%, אבל היא איננה יכולה להשלים עם הצלחתה של נסטלה אסם בתחום הקפה המגורען. במסיבת העיתונאים שנערכה לרגל השקת קפה ארומה החדש, הדגישה דליה מנדלמן-רוזנפלד, בהופעת הבכורה שלה כמנכ"ל חברת הקפה של הקבוצה, כי היעד הוא להגיע לנתח שוק של כ-55% ופירוש הדבר הדחתה של נסטלה אסם מן המובילות בקטגוריית הקפה המגורען. קפה ארומה החדש, שמשווק בשלושה טעמים ובצנצנת בעיצוב חדש , אמור לשמש חוד החנית במערכה המתמשכת כנגד המתחרה. טעמו של הקפה החדש פחות "חזק" מקודמו והוא פונה בעיקר לצעירים בגילאי 25-30. בהשקת הקפה החדש יושקעו בסך הכל כ-3 מיליון דולר, מתוכם 1.7 מיליון דולר יושקעו בקמפיין הפרסומי והשיווקי. הקמפיין יתנהל תחת הסיסמה "עלית קפה- בדיוק כמו שאני אוהב". מחיר מומלץ לצרכן 25.15 ₪. הניסיון מלמד, שתגובת נסטלה אסם לא תאחר לבוא.

דליה מנדלמן זוננפלד. גם בהקלקת הגדלה.


L'ORÉAL - PARIS פורצת את גבולות מדע הקוסמטיקה - החברה חונכת קטגוריה מהפכנית, ראשונה בעולם:
קטגוריית "הקוסמטיקה הדרמטולוגית" - מוצרים קוסמטיים המבצעים טיפולים כפי שנעשו עד כה על ידי דרמטולוגים ומנתחים פלסטיים.
הביאה לדפוס: לאה אתגר
המוצר הראשון בקטגוריה -REFINISH מסדרת DERMO-EXPERTISE - ערכה ביתית המבצעת MICRO-DERMABRASION – מחדשת ומלטשת את עור הפנים באמצעות מיקרו-קריסטלים.
דר' מרינה לנדאו דרמטולוגית ישראלית בעלת שם עולמי: "ליטוש העור באמצעות מיקרו-קריסטלים – אחת הטכניקות היעילות ביותר לחידוש והצערת האפידרמיס"
טיפול במיקרו-דרמבריישן לחידוש וליטוש עור הפנים מהקליניקה הרפואית – לבית שלך.
מהיום – חידוש וליטוש עור הפנים אצלך בבית, באמצעות אותם מרכיבים בהם משתמשים הדרמטולוגים.
ריפיניש - תוצאות מידיות ונראות לעין – העור חדש, כמו לאחר ליטוש – קמטוטים מטשטשים - הגוון אחיד וזוהר והעור חלק חלק חלק.... ובעל מגע של משי.
לוריאל פריז מציגה היום את אחד ההישגים המרשימים ביותר של מדע היופי – מהלך פורץ דרך וגבולות. החברה חונכת קטגוריה מהפכנית – קטגוריית "הקוסמטיקה הדרמטולוגית", חלום שהפך למציאות - מוצרים קוסמטיים המבצעים פעולות שנעשו עד כה על ידי דרמטולוגים ומנתחים פלסטיים. מהיום - אצל הצרכן בבית.
המוצר הראשון אשר משיק את הקטגוריה הואREFINISH מסדרת דרמו- אקספרטיז - ערכה אשר מבצעת בעור הפנים הליך של מיקרו-דרמבריישן – ליטוש וחידוש עור הפנים באמצעות מיקרו-קריסטלים- הליך המבוצע היום על ידי דרמטולוגים ומנתחים פלסטיים.
טיפול דרמטולוגי להצערת העור הפך לאחד הטרנדים הבולטים בעולם היופי. הדרמטולוגים אינם מסתפקים עוד בטיפול במחלות עור והרחיבו את מעגל המומחיות שלהם להתמחות באסתטיקה.
למעשה הודות להתקדמות שחלה בתחום הדרמטולוגיה האסתטית, ניתן היום להשיג תוצאות יוצאות דופן בהצערת מראה העור.

ל'אוריאל, ליטוש עור הפנים באמצעות קריסטלים. גם בהקלקת הגדלה.


גליה מאור ופרופסור דן שניט מבקשים מהציבור לרכוש כרטיסים להופעה של "שלום חנוך מארח את גידי גוב" ב 27 לינואר בהיכל התרבות בתל אביב, למען המועצה לילד החוסה שהם עומדים בראשה. טלפון 03 6475075



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי