כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
בר רפאלי חוגגת יומולדת, מסיבת הקיץ של סוכנות הדוגמנות "עלית מודלס", אסנת וישינסקי, איסוזו צ'לנג' 2005, מגזין בגדי הים של "לוק" ו"בלייזר", ברוס וויליס מאוהב בישראלית, מלכות בלבן, תפוזינה עם פנים ג'ינג'יות חדשות, הדר קשת, ארין גרין.

בר רפאלי חוגגת יומולדת, מסיבת הקיץ של סוכנות הדוגמנות "עלית מודלס", אסנת וישינסקי, איסוזו צ'לנג' 2005, מגזין בגדי הים של "לוק" ו"בלייזר", ברוס וויליס מאוהב בישראלית, מלכות בלבן, תפוזינה עם פנים ג'ינג'יות חדשות, הדר קשת, ארין גרין.
תאריך הכתבה: 12/06/2005



בר רפאלי חוגגת יומולדת במסעדה של אחיה:
ביום שישי האחרון חגגה בר רפאלי יום הולדת 20 ב"זינק"- המסעדה בר החדש שפתח אחיה הגדול ניל בן פורת על שרידי מסעדת מזלונה בת"א. למקום נהרו יפים ויפות: חברים מהסוכנות שלה והסוכן האישי רפי עגיב,אריק זאבי שחזר מאליפות אירופה בג'ודו והגיש ליפה ברכה סודית, אמא אבא והאחים ועוד רבים וטובים שבאו לברך את בר לרגל החלפת הקידומת.
חיים אתגר מ"גיא פינס" שבא לסקר את האירוע המלכותי נתקף לפתע ברעב פתאומי וביקש משהו לאכול. בר היפה נרתמה מייד למשימה, נכנסה למטבח המעוצב והמאובזר והכינה לו (עם מעט עזרה מאחיה ניל כמובן...) פסטה ברוטב עגבניות ועשבי תיבול.
"חיים איך היה?"
"מממ... משובח... בהחלט יש פוטנציאל לילדה..."
אנחנו הינו ממליצים לא לעזוב את הדוגמנות עדיין....

חיים טועם. עם בר רפאלי בהקלקת הגדלה.

בר והספגטי.גם בהקלקת הגדלה.



מסיבת הקיץ של סוכנות הדוגמנות "עלית מודלס" ב"ארמדה" בנמל ת"א:
חגגו את תחילת הקיץ כל הדוגמניות "עלית מודלס" ביחד עם בעלי הסוכנות שי אביטל: קסניה קסטנוב (מלכת אירופה), אסתי ממו, טויה המונגולית, אסתי גינסבורג (מובילה את הקמפיין של "ברברי" העולמית"), סלמה חאל (הדוגמנית הבדואית הראשונה), הדר קשת וכו' .
בין המוזמנים הגיעו: חיים רביבו, בקי גריפין, אילון בן יוסף, יואב אליאסי (הצל), ליאור נרקיס, שרון אלכסנדר, אורי אוכמן, חיים צינוביץ, שמעון בוסקילה, אנחל בוננה, אניתה פללי, להקת "כלא 6", פיני חדד, אורי גבריאלי, נדב אבוקסיס, דניאלה דנילוב, מישל אדם (הבעלים של T.V. F), נרי צדקה, מישל בנבנשתי (רדיו דרום), שוקי זיקרי, ירין שחף, אורן (פרוייקט Y), מירון קיפרבנד והרשימה עוד ארוכה.
שחקני "מכבי ת"א", שעברו במקום והוזמנו למקום אחר, עצרו כדי לברר מה המהומה הגדולה. המסיבה הזוהרת מרובת היופי והסלבריטאים, נמשכה ונמשכה עד אור הבוקר וסירבה להגמר. הפיק את המסיבה יריב נתי. רק כאשר, בעלי ה"ארמדה" התחילו לנקות ולרמוז למבלים שזהו נגמרה החגיגה, הלכו כולם לישון.

מישל אדם וקסניה קסטנוב.גם בהקלקת הגדלה.

ליאור נרקיס.גם בהקלקת הגדלה.

יואב אליאסי וחיים רביבו. גם בהקלקת הגדלה.

חיים צינוביץ. גם אורטל חלפון בהקלקת הגדלה.

הצל עם יסמין מחמסה. גם בהקלקת הגדלה.

דרק שארק. גם בהקלקת הגדלה.

אניתה פללי בארמדה. גם בהקלקת הגדלה.

שרון אלכסנדר בארמדה. גם בהקלקת הגדלה.

שוקי זיקרי בארמדה. גם בהקלקת הגדלה.



אסנת וישינסקי במופע נשמה מוסיקאלי:
לאחר שנת היעדרות שלא מרצונה, חוזרת אסנת וישינסקי לבמה במופע חדש "שמש אחרת". המופע נכתב כולו בחצי שנה האחרונה, בנקודת השפל הנמוכה ביותר של אם ששכלה את בנה ומנסה להיאחז בחיים ובמקצועה כאמנית ויוצרת. המופע יכלול שירים אותם בחרה באופן אישי ואשר כל אחד מהם מייצג תחנת זמן בחייה.
במופע תשיר אוסנת בפעם הראשונה בליווי 4 נגנים ו 4זמרים, 15 שירים. בין השירים שזורים סיפורים קטנים, מצחיקים ומרגשים אשר מעבירים אותנו מסע המבוסס על ניסיון חייה ועל התובנות הנובעות מניסיון זה. זהו סיפור מסע אישי ואופטימי המדבר בין היתר על אהבת הארץ, השורשים הקושרים אותנו אליה, על אהבת האדם ועל המשמעות של להיות ישראלי. זהו מופע נטו בו אוסנת לא מסתתרת מאחורי דמויות פיקטיביות אלא עומדת גאה בחזית הבמה, לפעמים מצחיקה ולעיתים מרגשת ומגישה לצופים מופע שמתוך שורותיו ושיריו עולה ומתגלה השמש האחרת.

אסנת וישינסקי. גם בהקלקת הגדלה.



החלה ההרשמה למסע איסוזו צ'לנג' 2005 ארץ השנגרי-לה יונאן סין:
מסע הרכב האתגרי איסוזו צ'לנג', מזמין את הקהל הרחב, נשים וגברים להגיש מועמדות למיונים ולהתמודד על מקום למסע הקרוב, שיתקיים זו השנה השביעית, במהלך חודש אוקטובר 2005, במחוז יונאן שבסין. בניגוד לתחרויות מוטוריות ולמסעות אתגר אחרים המתקיימים באזורים שונים בעולם כל העת, איסוזו צ'לנג' הינו "חוויה של פעם בחיים" המשלבת אתגר עם חוויה גיאוגרפית ושמירת הטבע באופן בלתי תחרותי. על ההשתתפות במסע יכולים להתמודד גברים ונשים בגילאים של בין 25 – 65 המצויידים ברשיון נהיגה בתוקף ל- 5 שנים לפחות. המסע המתקיים, זו הפעם השביעית, ביוזמת "החברה הגאוגרפית" ויבואנית הרכב UMI -"יוניברסל מוטורס ישראל", בשיתוף גורמים בינלאומיים לשמירת הטבע. המסע נמשך שמונה עשר יום, ומשלב תרומה לשמירת הטבע יחד עם אתגרי נהיגת שטח, היכרות בלתי אמצעית, לימוד וחקר אחר אחד האיזורים המרתקים ובלתי מוכרים ביבשת אסיה, חבל יונאן שבסין, המכונה גם ארץ השנגרי-לה.
לקבלת טפסי הרשמה ניתן לגלוש באתר האינטרנט הרשמי של המסע, בכתובת הבאה: www.isuzuchallenge.co.il

איסוזו סין רכב. גם בהקלקת הגדלה.

רכב בנהר. גם בהקלקת הגדלה.



מגזין בגדי הים של "לוק" ו"בלייזר" הושק באירוע נוצץ ב"שלוותה":
אמש נערך ב"שלוותה" האירוע הנוצץ של הקיץ. 1500 מוזמנים הגיעו לראות לראשונה את המגזין הלוהט – מגזין בגדי הים של "לוק" ובלייזר", שיצא מחר, יום שלישי, 7 ביוני, לדוכני העיתונים ברחבי הארץ. גלית גוטמן ומירי בוהדנה, נבחרו לככב על שערי המגזין, (שער קדמי ושער אחורי) מלאני פרס מככבת בפוסטר אמצע נועז במיוחד, לצידן מככבות על גבי 100 עמודים, הכוכבות המובילות של סוכנות "לוק", בבגדי הים של קיץ 2005. באו לשזוף עיניים – ילנה ראלף "מלכת היופי של ישראל", שהעפילה בשבוע שעבר למקום ה-6 בתחרות "מיס יוניברס", אילנה שושן עם בנה, הצל, ציון ברוך שליווה את קרין מגריזו שצילמה מתוך האירוע תוכנית ספיישל של "ערב טוב עם גיא פינס" שתשודר ביום רביעי הקרוב, מיקי בוגנים עדיין בלוק הפרמננטי, קובי מחט, אושרי כהן, כוכבות "הדוגמניות": ויקטוריה, אנג'ל בשמלת תחרה נועזת, אינס, אבלין במראה חסוד! עם החבר ותוספות שיער, ליאת בלו, אינגריד פלדמן, איתי טרבלסי, הלן מסלה, ד"ר ג'קי סרוב, חן שילוני, אבי פרנקו, רון שחר ואורי אמנותי עם מלאני פרס המככבת לצידם ב"טלנובלה בע"מ", ואנחל, בן זוגה של פרס שהגיע מפריז, הילה בלילתי ואנה ברגנהאוז, שלוש הזוכות בתחרות "מלכת היופי של ישראל" - מורן ג'רבי, קרן שחם ורינת דוקרקר, נדב אבקסיס, איתי אטיאס, שרון איילון, בן וייל, גלית ליפר וארוסה הטרי, חני מאיירס, דנה דנטס, אילן בן דב, ימית הר נוי, מורייל סגל וג'קי פבון, נועה שיין, מאיר סויסה, דפנה רכטר, בקי גריפין, גלית לוי, דני מזרחי, נופית שבח ובעלה, ניבית בש, קרן ליכט וארוסה רון פדרמן, רז מאירמן ואשתו דנה, ריבי טל, איציק זוהר, טל בן חיים הישר אחרי המשחק באירלנד, ג. יפית, לינוי בר גפן, דין שטרן, סיגל אבין, יריב הורוביץ, בטוח שכחנו מישהו, אבל לא נורא...

ויקטוריה וליהי אלון. גם בהקלקת הגדלה.

אילנה שושן. גם עם בנה בהקלקת הגדלה.



ברוס וויליס מאוהב בישראלית:
עמית עציוני , דוגמנית בינלאומית בת 21 שנבחרה להוביל את קטלוג הקיץ של אופנת הריון " רמי לי" זכתה לאחרונה במסע חיזורים לוהט מצידו של לא פחות מברוס וויליס , כוכב הקולנוע ההוליוודי באחד מסיבוביה בעולם והפעם בפאריז . ברוס שהגיע לאותו מועדון לילה שבו שהתה עציוני נדלק עליה ממבט ראשון והחל לכרכר סביבה כל הערב . הוא התחנן לקבל ממנה את מספר הטלפון שלה ובסוף קיבל רק מייל . אגב עציוני שנמצאת עם חבר צמוד זמן רב , הזמינה את ברוס לקפוץ לישראל ולבקר אצלה כשיזדמן לו – נראה מה יהיה ....

עמית עציוני. גם בהקלקת הגדלה.



מלכות בלבן:
מלכות היופי של ישראל, חברו יחדיו לצילומים חגיגיים לקראת חג השבועות. ביום שטוף שמש, לבשו הבנות את בגדי הים, החוף והבית הלבנים של חברת "אינטימה" ונהנו מבילוי קייצי בים. בעודן נהנות בחוף הים, החלו הבנות לתכנן את חופשת החג הצפויה. קרן שחם, נערת ישראל סיפרה כי את חג השבועות היא מתכוונת לחגוג בארוחת חג טעימה ומשפחתית בבית סבתה.מורן ג'רבי , מלכת החן, מתכננת לבלות את חופשת חג השבועות בחוף הים בארץ או בסאן טרופה. רינת דוקרקר, נערת היופיעשרה, אמנם אלרגית לגבינות אך תחגוג את החג במסיבת סלסה סוערת.ואילו ג'ניפר בופ, חביבת
הקהל לא ממש תחגוג , משום שתישאר בתורנות בבסיס. צילום : יגל בר קמא

מלכות בלבן. גם בהקלקת הגדלה.



יפאורה תבורי מעלה קמפיין תדמיתי חדש לתפוזינה עם פנים ג'ינג'יות חדשות:
אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, אמר היום כי יפאורה תבורי יוצאת עם קמפיין פרסומי חדש ורחב היקף של תפוזינה לקיץ 2005 בהשקעה של כ - 1.5 מליון דולר. הקמפיין מציג את נערת תפוזינה החדשה- דמות ג'ינג'ית, יפיפייה וצעירה . לדברי פייגלין, הקמפיין תומך בערכי המותג ומחזק את החיבור הטבעי של תפוזינה לפרי, להרגשת החיוניות ולרעננות. הקמפיין החדש יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG תחת המסר: " תפוזינה- עושה רק טוב ". הקמפיין כולל סרט פרסומת שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24, למשך חודשי הקיץ. הקמפיין צולם בבודפשט עם הדוגמנית Monique Spronk (מוניק ספרונק), חברתו וארוסתו של הדי.ג'יי ההולנדי המפורסם-טייסטו.

נערת תפוזינה החדשה. גם בהקלקת הגדלה.



הדר קשת:
הדר קשת בת 18 מרמת גן נטולת חבר חודש בעלית מודלס הובילה ביחד עם אסתי ממו את הקמפיין של חברת יופידו מובילה את הקמפיין של דיסקראט 1השתתפה בהפקות אופנה ללאישה ולראש חובבת ים מסעדות.

הדר קשת. גם בהקלקת הגדלה.

הדר קשת. גם בהקלקת הגדלה.


ארין גרין:
ארין גרין, ל"עלית מודלס". בן 29 יליד מיאמי וכיום תושב תל אביבי מן המניין. ארין מעביר את זמנו בין בתי המשפט למסלול הדוגמנות ובקרוב מאוד ישוב למגרשי הכדורסל. ארין ביום עורך דין המתמחה בויזות לארה"ב, שחקן כדורסל מקצועי (הפועל בנימינה) שעקב פציעה (ניתוח בברך) יצא לחופשה וכעת חוזר חזרה למגרשי הכדורסל. ארין חזר אלינו לפני כמה ימים מיוון שם הצטלם לכמה קטלוגים ופרסומות טלויזיה לחברות סלולאר מקומיות. ארין ישוב ליוון בשבוע הבא על מנת להצטלם לפרסומת לבירה אמסטל. ברזומה של ארין גרין תמצאו קטלוג לנייק, , בירה גולדסטאר, בנק אוצר החייל, YES, בזק, ACE ,. הפקות אופנה בארץ ובחו"ל. למעוניינות הבחור פנוי... צלם גלעד סספורטה. תמונות באדיבות עלית מודלס

ארין גרין. גם בהקלקת הגדלה.

ארין גרין. גם בהקלקת הגדלה.

ארין גרין. גם בהקלקת הגדלה.



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי