כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
הפרידה של אהוד ונאוה ברק. השבוע הגדול של היין והאופנה. מקסטרו ועד תשבי, מהוניגמן ועד קולומבוס. כל האורחים, כל הסלבריטים, כל הנהנים. השקט הזמני של אריסון וגלזר.

הפרידה של אהוד ונאוה ברק. השבוע הגדול של היין והאופנה. מקסטרו ועד תשבי, מהוניגמן ועד קולומבוס. כל האורחים, כל הסלבריטים, כל הנהנים. השקט הזמני של אריסון וגלזר.
תאריך הכתבה: 30/08/2003



זה היה השבוע של הפרידה המתוקשרת של אהוד ונאוה ברק. העיתונות ציירה אותה כרעייה למופת ואם לשלוש בנות. הוא הצטייר כאיש שחותך באכזריות ובקור, גם את חייו המשותפים. גם מוכר את ביתו החדש והמפורסם בכפר שמריהו. השמועות המריאו לשחקים: סיפרו שיש לו כבר אשה צעירה שממתינה בשער אבל איש לא ידע מי היא, והתנחמו שאם אכן ישנה אשה כזאת, התיקשורת כבר תגלה אותה.
הטון הכללי היה ש"מסכנה נאוה" ו"מה קורה לאהוד, והאם גם הוא עובר את מה שעוברים רבים מנשואי ישראל, תהליך של שחיקה ורצון לפתוח דף חדש."
יום אחרי הפרידה, אהוד ברק כבר סעד צהריים עם חבר ב"גיליז" - מסעדה אופנתית בנמל תל אביב. סביר להניח שמעתה נשמע קבוע איפה הוא אוכל, סועד, מבלה.
במקביל התקיים בנמל תל אביב פסטיבל החומוס. אנשים ישבו שעות בריכבם בפקקים בכניסה וביציאה מהנמל. משוגע מי שמגיע לחגיגות התל אביביות ההמוניות. רק ניגמר פסטיבל החומוס והתחיל פסטיבל האהבה. אין רגע עצוב.
בעניין אריסון גלזר שרר השבוע שקט תיקשורתי: אחרי שאיימו על השדכנית רות פרי שטענה כי היא שידכה ביניהם, שיתבעו אותה לדין, אחרי שאיימו על יוצרי מערכוני הבידור שהשתמשו בדמותם לסטירה כי גם אותם יתבעו, השתרר שקט. אף אחד לא רוצה להסתבך עם עורכי דין של אנשים עשירים. אריסון מוכיחה כי היא עיקבית ונחושה להגן עד כמה שאפשר על פרטיותה.
בנוסף לסיפורי הצבע הבלתי צפויים והמפתיעים היו לנו השבוע חגיגות אופנה ויין. כידוע: היין והאופנה קשורים זה בזה הן בעינוג שהם מביאים והן בתיזמון שלהם. חגיגות הבציר נערכות פלוס מינוס בסמוך לחגיגות האופנה. בשבוע בו הציגו ביקבי כרמל, הגולן ויקב תשבי יינות חדשים הציגו קסטרו והוניגמן את הקולקציות שלהם. היד עוד נטויה. חגיגות האופנה טרם הסתיימו. גם חגיגות היין טרם תמו.

מי שרצה לפגוש את משה נסטלבאום העומד בראש אגודת העיתונאים ביחד עם חברתו לחיים היה צריך להגיע לאירוע ההשקה של יינות תשבי החדשים. נסטלבאום, חובב יין, הגיע לארוחת ערב נהדרת שערכה משפחת תשבי ביקב שלהם שבזכרון יעקב. עוד הגיעו: עמוס רגב, מימי בן יוסף, אבי אתגר, אהרון לפידות, דן ארקין, עמי שקד, בן כפיר מאשקלון, דורון מ"פורום" אורט, יונתן הטייס המפורסם לשעבר בעל מטוס אמפיבי מאזור הכינרת, וחבורה נכבדה של עיתונאים ומחליטנים.
בני משפחת תשבי: האב יונתן, האם נילי, הדודה ציפי, הבן גולן והבת אושרת קיבלו בחמימות ובאופן אישי את אורחי היקב המשפחתי. היתה סעודה עם בשרים על האש וסלטים ניפלאים. הכל תוצרת בית. היתה גם הסעה מאורגנת מתל אביב לזכרון, עם המון צחוקים.

יונתן תשבי. בהקלקת הגדלה גם נילי תשבי והעיתונאי מימי בן יוסף.


במסעדת קולומבוס שבהרצליה פיתוח חגגו עשור למסעדה. גם השיקו תפריט לילה לצעירים. המסעדה שומרת על יציבות הן באיכותה, הן במחיריה והן בקהל סועדיה הקבועים השומרים לה נאמנות. למרות מימדיה הגדולים היא מפוצצת בערבים באנשים שאוהבים סעודה בסגנון דיינר אמריקאי. העיתונאית שוש מיימון צילמה כמה מהקרואים. על החגיגה ניצח יוסי פלורנטין המנכ"ל. איש יחסי הציבור היה רמי מלין. הגיעו: אמנון פאר, השחקן דבהלה רייזמן, האחיות רונית ואירית מטיאס, תקווה חוטר ישי, השחקנית צלילה ינאי שפר, ורדה אייל, איש העסקים יורם טלפיר ועוד קבוצת מקומוניסטים מהרצליה והסביבה.

יוסי פלורנטין מקולומבוס. בהקלקת הגדלה אמנון פאר ודבהלה רייזמן.


אופנת הוניגמן הציגה בהאנגר 11 את הקולקציה החדשה שלה. ג'ינס, בגדים לצעירים, פריטים זרוקים, אופנה צעירה ושובבה. לא נעדרו גם דוגמניות חשופות חזה. כי אין היום תצוגה שמכבדת את עצמה מבלי שיהיו בה ציצים חשופים. למה? ככה. בראיון שהעניקה הדוגמנית ליהי אלון היא התלוננה שיותר משהקרואים רוצים לראות אופנה, הם באים לראות ציצים. אלון הגזימה, אבל יש משהו בביקורת שלה.

אופנת הוניגמן, גם בהקלקת הגדלה.


הגדילה לעשות אופנת קסטרו. גבי ואתי רוטר, מנכלים משותפים קיבלו את פני הבאים. גם ההורים, מייסדי החברה, לינה ואהרון קסטרו – נכחו. היו משקאות טובים ופינוקי מאפה של בוקר.
תצוגת האופנה של קסטרו היתה "שואו" אמיתי: קהל יפה, אורות מרצדים, מוסיקה מחרישת אוזניים, אורחים מחו"ל, ציצים חשופים כמובן, מכוניות ספורט ומכוניות יוקרה שחנו ממש בכניסה להאנגר 11בנמל תל אביב, שם התקיימה התצוגה, וכמובן: רשימה מכובדת של אורחים. איש יחסי הציבור היה רני רהב וכמו תמיד התצוגה של קסטרו הייתה המושקעת ביותר, לפחות עד כה.
בין אלפי האורחים של קסטרו, היו:
דודי בלסר (המוביל את קמפיין קסטרו-מן – הפעם יושב וצופה בתצוגה מהשורה הראשונה), רומי אבולעפיה – מובילת הקמפיין של קסטרו שבאה צמודה לאמא רינת רז והסוכנת סיגל, פינצ'י מור, גילת אנקורי, אורנה דץ, עידן רייכל, חיים צינוביץ, שירלי גליק בהריון מתקדם, דנה אשכנזי, טל ותרצה ברודי, אפרת רייטן, חן גרוס, אורנה ג'מצי, אייל קיציס, אורית הבר, שרון איילון שלחה הפעם את אמא היקרה, גיא ברעם, גלית פרבר, שרל'ה שרון, המעצבת רזיאלה גרשון, ענת אנגל כרם, שולה רקאנטי, דנה הרמן, ומיכל ינאי ועופר רסלס שלא מפספסים אף תצוגה של קסטרו הגיעו קצת באיחור ולא מצאו מקום לשבת, וראו את כל התצוגה בעמידה.
על מסלול התצוגה עלו הדוגמניות המובילות בישראל: לינור אברג'יל, מלני פרס, איזבל אדלר, אינגריד פלדמן, מוריאל סגל, סיוון קליין, נופית שבח, איזבל אדלר, שלי חזן, סיגל כהן, פרננדה, דנה פליקר, מורן סטוויצקי , ג'ני צ'רווני, אסתי ממו, מלי לוי, יאנה ברגמן, סינתיה, מטר, ויקטוריה, סוזאן, זירקיה, מיכל ליפקין, אסתי אליאס, דניאל (סימס).

איזבל אדלר. בהקלקת הגדלה: סיון קליין.

נופית שבח. בהקלקת הגדלה: אסתי ממו.

אינגריד פלדמן. בהקלקת הגדלה: פרננדה.




 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי