כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
מאישתר ועד עופר נמרודי בניו מודלס. יוסי פלד בנמל. לב לבייב. איזבל אדלר. חינוואי פותח. אורנה בנאי וניר צוק. שמעון ומלי גרשון. ליהי אלון. כדורגלנים וסושי. סוסקין. אופרה בפארק.

מאישתר ועד עופר נמרודי בניו מודלס. יוסי פלד בנמל. לב לבייב. איזבל אדלר. חינוואי פותח. אורנה בנאי וניר צוק. שמעון ומלי גרשון. ליהי אלון. כדורגלנים וסושי. סוסקין. אופרה בפארק.
תאריך הכתבה: 25/07/2003



הפנים החדשות של 2003:
מאת רונית מטיאס:
יאנה ברגמן בת 17 מבת ים ועמית סולומון בן 21 מחיפה הם הפנים החדשות והמבטיחות של עולם הדוגמנות הישראלי והבינלאומי לשנת 2003 . השניים נבחרו בטקס "ניו מודלס" טקס שנערך לראשונה ע"י המגזין "את".
במהלך החודשיים האחרונים לקחו המתמודדים פסק זמן משגרת חייהם והיו עסוקים בחזרות, מדידות, הקלטות שירה באולפן, שיעורי ריקוד ועוד.
24 המתמודדים הגיעו מכל קצות הארץ הצעיר ביותר בן-ת 17 הקשיש-ה ביותר בן-ת 24.
כפיצוי לעבודה הקשה במהלך סוף השבוע הם הלכו לים לתפוס צבע אחרון לפני הערב הגדול, הם בילו במסיבה , נחו וישנו.
את הערב המושקע הנחתה סיגל שחמון שהחליפה במהלך הערב 4 תלבושות שעיצבה לה המעצבת גלית לוי. גלית עיצבה גם את שמלות הפינלה ועוד קולקצייה שלבשו הבנים והבנו במהלך הערב. גלית הודיעה שהיא זקוקה לחודש מנוחה.
יומיים לפני הערב הגדול הם לא הסתירו את התרגשותם אולם כשעלו לבמה שפעו ביטחון רב. מאחורי הקלעים, אם אתם סקרנים, לא היו מכות, גם לא תלישת שיער אלא דמעות שמחה (של הזוכים) שהתערבבו בדמעות של עצב (של המפסידים) אבל הרבה פירגון. בין הקטעים של המועמדים הופיעו בטקס שרית חדד, אישתר, קובי פרץ, שלומי סרנגה, שלומי עפיה, ציפי שביט ומיקי קם.
ולזוכים של הערב, הפנים החדשות לשנת 2003 היא יאנה ברגמן דוגמנית באימג' מגיל 14, זה לא מפריע לה להיות תלמידה מצטיינת וגם לא להפקיר את החבר הצמוד סלאבה חייל בן 20 המשרת בקריה. יחד הם אוהבים ללכת לים.
הסגנית הראשונה שלה היא לילה מאלו בת 17 מרמה"ש וסגנית שניה חן שילוני בת 20 מגבעתיים,
הפנים החדשות לשנת 2003 הוא עמית סולומון חייל בן 21 משרת בחיפה ובמסגרת שירותו אחראי על צווי 8, הוא אוהב לשחק כדורסל וכן, גם הוא תפוס, יש לו חברה בשם בת אל, מלצרית בת 21. הוא אוהב לקרוא ספרים וכמובן לבלות עם חברתו.
הסגן הראשון שלו הוא נועם מרדו בן 23 מקרית טבעון והסגן השני צמד התאומים רועי ועומרי בן נתן בני 17 מכפר הנוער עינות.
הטקס "ניו מודלס" נערך ושודר בשידור ישיר מאולפני נווה אילן.
לכל 24 המשתתפים נפתחה פריצת דרך לעולם הדוגמנות.
הוכחה לכך שימשה מסיבת ענק שערכו להם בתום הערב במועדון "השרון 10" ערוץ E העמיד שטיח אדום ורק הגיעו המועמדים העמידו אותם בפוזות של כוכבים וצילמו אותם לכל אמצעי התקשורת. רק בבוקר היו אנונימיים ובערב הם כבר כוכבים. בצד דוגמני העתיד פגשנו את עופר נמרודי, חביב שמעוני, רוני שטן, בטי רוקאווי, אישתר, איציק זוהר ויניב לוזון, מוטי איווניר, דני סידס, ויק, איזבל אדלר, מירב יצחקי, מירית גרינברג, רוית אסף, אלונה טל, תמר ורון, שבי זרעיה, אילון בן יוסף, ליאור נרקיס, קובי פרץ, סיגל גרוס פפושדו ועוד המון סלבס שחגגו עד לפנות בוקר.

אישתר בניו מודלס. בהקלקת הגדלה: איציק זוהר ומוטי איווניר.

ויק בניו מודלס. בהקלקת הגדלה: רוני שאטן והזוכה יאנה ברגמן.

מירית גרינברג ממלצרת בניו מודלס. בהקלקת הגדלה: האחיות אירית ורונית מטיאס עם חן שילוני במרכז.



שרהלה שרון, יוסי פלד ואמנון פאר שרו בפתיחת המסעדה "ישראלה":
ישראלה היא מסעדה גדולה בכניסה לנמל תל אביב הישן. בערב הפתיחה הפתיע השף אליעזר לויא במעדנים ישראלים: קציצות כרישה ותרד ועוד שפע של חומוס, פלאפל, סלטים, פיתות וכדומה. הדוגמניות היו טובות מאד. במיוחד הקציצות החמות.
היה ערב קיצי לוהט. הנמל היה מפוצץ, שרהלה שרון התיישבה בפתח הנמל ושימחה לבבות. יוסי פלד שבא עם רעייתו הצעירה, ( למה תמיד יש לבוגרים ולמפורסמים נשים צעירות בהרבה?! ) התקרב למיקרופון ושר, יש לו קול די יפה, ביחד עם שרהלה שרון. אחריו הצטרף אמנון פאר שגם הוא היטיב לשיר. בין הנוכחים: עיתונאימזון וחברה החל מבני הזוג סירקיס ועד צחי אוריין. האורחים חבשו כובעי טמבל וקיבלו שירונים. נחמד. (ל.א.)

צילום של ענת מוסברג. שרהלה שרון ויוסי פלד שרים בפתיחת מסעדת ישראלה בנמל. גם בהגדלה.



ממשרדו של רני רהב נימסר:
קונסול הכבוד של רפובליקת קזחסטן, יו"ר קבוצת לבייב העולמית ויו"ר קבוצת אפריקה ישראל, מר לב לבייב ורעייתו אולגה ערכו קבלת פנים חגיגית לרגל כניסתו לתפקיד של שגריר רפוליקת קזחסטן החדש בישראל מר Kairat Abdrakhmanov . האירוע התקיים במלון קראון פלאזה בת"א.
מר לבייב אמר בנאומו כי הוא מברך את השגריר החדש לרגל כניסתו לתפקיד וציין כי קזחסטן היתה הרפוליקה האסייתית הראשונה ממדינות חבר העמים לשעבר שמינתה שגריר בישראל .
השגריר החדש מר Kairat Abdrakhmanov ציין כי הוא מודה למר לבייב על קבלת הפנים החמה שערך עבורו, וכי הוא נרגש לכהן כשגריר בארץ הקודש המפגינה כלפיו חום ותומכת ביחסים כלכליים ודיפלומטים עם ארצו.
בין המשתתפים באירוע היו השר לשיכון ובינוי , אפי איתם, שגריר ארה"ב בישראל , דן קרצר ורעייתו שילה ,
יו"ר מפלגת העבודה ח"כ שמעון פרס, ח"כ בניימין בן אליעזר, הגב' רעיה שטראוס בן-דרור ועוד.

לב לבייב ושמעון פרס בקבלת פנים לשגריר קזחסטן החדש קרט אבדרקמנוב. השגריר בהגדלה.



"ויו" view : נפתח מיתחם חדש לצעירים במרינה של הרצליה פיתוח. המרינה הופכת מידי יום למקום צפוף המושך אליו בליינים וצרכנים. "ויו" נפתח בתצוגת אופנה חגיגית בה השתתפו הדוגמניות איזבל אדלר ופרננדה הברזילאית שהופכת לישראלית.
שתי הדוגמניות עומדות להינשא ותהפוכנה לקרובות משפחה שכן פרננדה עומדת להינשא לגיא אדלר אחיה של איזבל.
עוד באירוע ההשקה נכחו: סבלימינל והצל, להקת הדג נחש, חיים צינוביץ ומורן אייזנשטיין לחוד, מיכל קפטה, לינור אברג'יל וציון מ"מה קשור", אילנה ברקוביץ ורם קאירי, חני נחמיאב ובתה, טל מן, גיא ברעם, ליהי אלון, אסתי ממו, שירלי גליק והבטן, ג יפית, מאיה ישעיהו ועוד.

איזבל אדלר לפתיחת וויו במרינה בהרצליה. גם בהקלקת הגדלה.



משפחת חינאוי פתחה סניף ברמת אביב ברחוב רודנסקי 5:
ממשרד גורמן תיקשורת מדווחים:
משפחת חינאווי משתייכת לאחת החמולות היותר מכובדות ביפו, עסקיה פזורים לאורך רחוב יפת, קדם ועכשיו הדור הצעיר מעז בפעם הראשונה לצאת מיפו ולהרחיק עד רמת אביב החדשה.
אם תשאלו בן למשפחת חינאווי כמה שנים הם ביפו? לא תקבלו תשובה עם תאריך, הם יודעים שאביהם מיפו, סבא גם מיפו והמשפחה כאן הרבה שנים לפני שהקימו את השעון בכיכר העיר. יפו זה חינאווי והמשפחה זה יפו.
המסלול היפואי של חינאווי נפרש בין התורים הארוכים שליד האיטליז עד התור הארוך שליד חנות המשקאות אם בדרך עליתם על מסמר ויש לכם תקר בגלגל, מוסך חינאווי יהיה שם לעזור לכם להמשיך בקניות. היום תמצאו גם תופעות מודרניות יותר כמו חינאווי – פתרונות אינטרנט לעסק, אין מה לדאוג גם חברה זו מנהלת את העניינים מיפו.
הכל התחיל לפני הרבה שנים עם חנות קטנה לממכר סוכר, שני אחים מכרו סוכר, נאג'יב וטאופיק. היום מחנות הסוכר התפתחו עסקים רבים, תמצאו ארבע חנויות בשר + עוד אחת חדשה ברמת אביב, שתי חנויות ענק לאלכוהול, מסעדה, מוסך וחברת הי טק ו.. אולי ממש עכשיו קם עסק נוסף.
האטליז הכי וותיק של חינאווי ממוקם ברחוב קדם הוא שם כבר למעלה מ- 70 שנה. את האטליז הבן שברחוב יפת הקימו ב-1984 אח"כ באה המסעדה המופלאה שברחוב קדם ועכשיו נפתח גם אטליז רמת אביב החדשה.
באיטליז שביפת 121 אפשר היה למצוא בעת ובעונה אחת את נבחרת הקצבים: האוטוריטה בענייני בשר , האב ניקולא לצדו במשך שנים עמדו הסתכלו, למדו והפנימו את התורה כולה הבנים בשארה ונג'יב, לצידם אפשר היה לפגוש גם את הדוד זוזו.
הם עשו לעצמם שם בעיקר בזכות הנתחים המובחרים של בשר טלה וכבש, נתחי הבקר המיושן כהלכה ושיפודי הפרגיות המופלאים. הדברים הנוספים שמחזירים את כולנו שוב ושוב אל אחת מחנויות המשפחה הם הידע העצום כל אחד בתחומו, זריזות השרות ו.. האדיבות.

בשארה באיטליז חינאווי. גם בהקלקת הגדלה.



ניר צוק, אורנה בנאי ובעלי חיים:
מאת רונית מטיאס:
בעוד שני הכלבים של צוק – ג'ינה ההאסקית הסיבירית וטומי המעורב, המכונה "בוטן – חגגו על מנת החטיפים החדשים של "בונזו" בטעם סטייק טי-בון וחטיפי נקניקיות, גלגלו אורנה וניר שיחה ערה על ידידיהם הטובים על ארבע. ניר סיפר, שרק לאחרונה זכו כלביו להכיר מזון אמיתי לכלבים. עד אז, פיטם אותם ממעדני המסעדה שלו – שוק טלה ואוסובוקו. הכיף נגמר, כשיום אחד נאלץ צוק להבהיל את בוטן דחוף לווטרינר בגלל התכווצויות בבטן, וזה נחרד כששמע על תפריט הגורמה של הכלב, בצירוף קוביות שוקולד לקינוח.
אגב, בבית הקפה "נועה" של ניר צוק ביפו, הדלת תמיד פתוחה בפני ההולכים על ארבע...
אורנה חונכת בימים אלה "לוק" חדש בגוון ג'ינג'י-ברונז, לרגל סרט דרמה שהיא מצלמת בימים אלה לערוץ 2, שם היא מגלמת תפקיד ראשי של בחורה סגורה ומופנמת, בדיוק האנטי-תזה ל"לימור". "השינוי בא ביוזמתי", היא אומרת, "רציתי להשתחרר מלימור ולגלם דמויות חדשות." אורנה התנצלה על שכלבתה האהובה סיגלית לא איתה, כי חתול שרט אותה בעין. ה'תאונה' קרתה בבית הוריה, כשהחתול של אחותה, שמקנא בסיגלית, ("כי היא נמצאת תמיד באור הזרקורים") תקף אותה. "סיגלית נבהלה, ובעיקר מאוד נעלבה, ואני לא תקפתי חזרה אלא פשוט התעלפתי לי בשקט", סיפרה בנאי. עכשיו סיגלית מטופלת בבית בטיפות, משחות, ובעיקר שיחות... (ואת זה לא תראו על המסך...)
"בסך הכל סיגלית מאוד עדינה", משתפכת אורנה. "היא דומה לי ברגישות יתר, ובטוב לב, אבל לעומתי היא די קלפטע, קצת פולניה, ולמזלי אני גם לא שעירה כמוה...

אורנה בנאי, הגור וניר צוק. גם בהקלקת הגדלה.



שמעון גרשון ואשתו מלי לוי מבססים את מעמדם כזמרי חתונות מתנדבים.
בשבוע שעבר הופיע הזוג בחתונתו של אמיר כהן, בנו של אביגדור כהן מנכ"ל קבוצת מרחב, הנמצאת בבעלות סמי סגול, שהוא גם מבעלי הפועל כתר תל אביב.
400 האורחים שהתכנסו בקאנטרי קלאס בצומת גלילות שרו לצלילי השיר "שמים כחולים". חלטורה או התנדבות...

שמעון גרשון, מלי לוי והחתן. בהגדלה: גם הכלה.



ליהי אלון, יעל גולדמן ועידו לב – שלושה בלימוזינה אחת.ממשרד אריאב בלהסן נימסר:
צילום: אשל עזר.
תראו מה קורה כשאוספים את שלושת היפים האלה לצילום משותף ...
מעצב השיער משה אוזן מפ''ת ל"לוריאל פרופסיונל" החליט לאסוף את היפים והנוצצים לצילום משותף ובאותה הזדמנות גם לעצב להם את הפריזורה .
ליהי אלון קיבלה חיזוק לגוונים ולצבע הבלונד – הצבע של הלב...
יעל גולדמן התחדשה בתספורת מדורגת ובגוונים חמים
ועידו לב קיבל טיפול ועיצוב למחלפותיו...

ליהי אלון. בהקלקת הגדלה גם עידו לב ויעל גולדמן.


קורס סיום מאמני כדורגל, חגיגת סושי:
ממשרד לב תקשורת נימסר:
חברת "טולוטו זהב " אירגנה את מסיבת סוף הקורס של מאמני הכדורגל הבכירים שנערך במהלך השנה במכון וינגייט.
שמוליק לוי, שחקן כדורגל בעברו ואיש עסקים בהווה נהל את האירוע ביד רמה { הוא גם השתתף בקורס} .
בין מסיימי הקורס ניתן היה למצוא את את עמיר תורגמן שהגיע מחובק עם אשתו לעתיד , אתי שרביט במראה סקסי של גופיה צמודה, אלון חזן, אלון מזרחי, אהוד כחילה , עופר שטרית, אסי טובי שאול סמדגה ועוד.
האירוע נערך במסעדת סושי בר "אונו" , מסעדה חדשה במתחם הבורסה.
עמיר תורגמן הוכרז ע"י כולם כתלמיד המצטיין, מה גם שבמקביל הוא לומד כלכלה לתואר שני באוניברסיטת ת"א- כך שלימודי הקורס היו "קטנים עליו" .
אלון חזן אמץ את תפקיד "אב " הקורס ודאג לשלומם של כולם במקרה ולא הגישו עבודה בזמן או החסירו שעות וננזפו על כך.
אלון מזרחי הבטיח במשך כל הקורס שהוא ימשיך להבקיע עוד הרבה שערים וימשיך לשמור על התואר " מלך השערים ".
שמוליק לוי –טולוטו זהב ,הפתיע את כל הנוכחים במנות סושי מדהימות לצד טמפורה ונודלס מוקפצים , הכדורגלנים הידועים באהבתם העזה לבשר דוקא כילו את כל המזון שהונח בצלחות.

אהוד וקרן כחילה באירוע סושי. בהקלקת הגדלה: שמוליק לוי ואיציק גויטן.



סוסקין במוזיאון הישראלי לצילום- גן התעשייה תל-חי, ומוזיאון תל אביב לאמנות.
אוצר -גיא רז , פתיחה- 2 באוגוסט 2003 (תל אביב 31 ביולי), נעילה- 15 בדצמבר 2003.
ממשרד תיקשורות של יעל שביט נימסר:
אברהם סוסקין (1881-1963) נודע כ"צלם של תל אביב" וכמי שצילם את האירוע ההיסטורי של הגרלת מגרשי "אחוזת-בית" ב-11 באפריל 1909, כשהנוף התל אביבי לא היה אלא רצועת ים ודיונות של חול. סוסקין, שהחל לצלם בארץ-ישראל לפני 98 שנה, לא זכה לתערוכה רטרוספקטיבית מסכמת של עבודתו. תערוכה זו שתוצג במקביל במוזיאון תל אביב לאמנות ובמוזיאון הישראלי לצילום בגן התעשייה תל-חי, הנפתחת 40 שנה לאחר מותו, והספר המלווה אותה, הם פרי ארבע שנות מחקר, של האוצר גיא רז אשר בדק כ-10,800 תשלילי הזכוכית שנותרו מארכיון סוסקין. רוב הצילומים מוצגים לקהל הרחב בפעם הראשונה.
מבחינת תקופת פעילותו כצלם (1909-1933) משתייך סוסקין ל"דור השני" של הצלמים בארץ ישראל; דור הצלמים בני העלייה השנייה, השלישית והרביעית, שביימו את תיעוד החלום הציוני במסגרת מפעל ההתיישבות של בניין ארץ ישראל. לאלה קדם "הדור הראשון" של הצלמים בארץ ישראל, שהיו בתחילה צליינים אירופים ולאחר מכן ארמנים, יהודים מומרים שהתיישבו בארץ ויהודים בני העלייה הראשונה.
אפשר לחלק את אוסף תשליליו של סוסקין לשלוש קבוצות מרכזיות: תצלומי תל אביב תצלומי ארץ ישראל ותצלומי הסטודיו . תערוכה זו מאירה לראשונה את מכלול יצירתו של סוסקין המקיפה שלוש קבוצות אלה וכן תצלומי מוסדות ותעשייה, תיאטרון, ספורט וטיולים.

סוסקין במוזיאון. גם בהקלקת הגדלה.



כמאה אלף הגיעו לפארק הירקון לצפות ולשמוע אופרה בחינם: לא ראו רק שמעו.
האופרה נבוכדנצאר בפארק הירקון כללה כ 250 שחקנים זמרים נגנים סוסים ועוד.
המופע עלה לעירית תל אביב כמליון שקלים. מעריכים כי כמאה אלף איש הגיעו להפנינינג.
צריך היה לראות קהל עצום כזה זורם לפארק הירקון ומתקבץ בעמק מוקף גבעה קטנה. כמות הכיסאות כ 12 אלף, הייתה מיזערית. הרוב הביאו כסאות, שמיכות ועוד מהבית.
במציאות, לא ראו היטב, המסכים היו קטנים, מרחוק היה קשה לקרוא את התרגום לשירים. מה שכן: שמעו היטב ונדחפו יפה. היה מרשים. אם צריך לקנות כרטיס לאופרה במשכן לאומנויות, הכרטיס עלה 260 שקלים לאדם. מה הפלא שקהל המונים זרם למופע חינם. (ל.א.)

נבוכדנצאר בנמל, גם בהקלקת הגדלה.



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי