כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
יומהולת לסוכן הדוגמניות. מי הגיעו לליאון ולשרון עשר. עדי אשכנזי בין משתתפי מסע ג'יפים לאוסטרליה. הנשיא מוקיר את שלי חושן. ממשמר המפרץ להילטון ת"א. משינה בהופעה. ימבורגר נפתח.

יומהולת לסוכן הדוגמניות. מי הגיעו לליאון ולשרון עשר. עדי אשכנזי בין משתתפי מסע ג'יפים לאוסטרליה. הנשיא מוקיר את שלי חושן. ממשמר המפרץ להילטון ת"א. משינה בהופעה. ימבורגר נפתח.
תאריך הכתבה: 11/07/2003





מורן אייזנשטיין. בהגדלה עם אלון דהן.

קים רוסליקוב וקובי פרץ. גם בהגדלה.

ניר שעיבי ורוברט בן שושן, גם בהגדלה.

רוברט בן שושן הידוע יותר כרוברטו , סוכן דוגמניות מוביל חגג יום הולדת 34 בביסטרו בר IT החדש בהרצליה פיתוח . ניר שעיבי מבעלי המקום, דאג לפנק ולבדר את כל החברים שבאו לחגוג , והיו הרבה כאלה .
המצעד החל בצמד חמד אריק משעלי ורפי אמזלג שעלו על הבמה וביקשו משעיבי "לבחון" את הקלידים , עוד עלו ובאו השחקנים ליאור אשכנזי , ענת וקסמן ואלון דהן, סער בדישי, אלי פיניש, שיר אידלסון , עודד מנסטר , רון שובל , שמעון בוסקילה והכדורגלן אבי סטרול .
אייל קיציס הגיע עם חברים והתמקם על הבר , מאוחר יותר נראה בשיחה אינטימית צפופה עם הזמרת הצעירה מאיה בוסקילה ( אחות של שמעון ) שהגיעה עם מורן איזנשטיין. מורן ישבה מהלך כל הערב בשולחן הצלמים והעיתונאים, ומאוחר יותר הגיע הידיד הנאמן אילון בן יוסף שלאחרונה נראה עם מורן כמעט בכל אירוע והשניים מקפידים להדגיש כי מדובר בידידות , עידן רייכל ואגם רוטברג המדהימה שהגיעה עם רוברט הישר מיום צילומים ארוך של הדרמה "אהבה מעבר לפינה" .
הזמרת מאיה בוסקילה עלתה לבמה לברך את רוברט ואף פצחה בשירה.
(רונית מטיאס)

עוד באותו ערב היתה לסלבס בעיה ממש גדולה, במועדון "השרון 10" שהפך לטרנד הכי לוהט בחיי הלילה שלנו חגגו את השקת שעוני "קנט קול" שהגיעו מניו יורק לישראל. כל הסלברטאיה הקבועה הוזמנה והתייצבה (האמת שהם יכלו להשאר מהפתיחה) פגשנו את לי וניר סביליה, אלונה טל השחקנית העולה, דנה אשכנזי והחבר דורון, קים רוסליקוב, הזמר קובי פרץ (בלבלי אותו), יאנה קלמן והבעל דור, אריק משעלי ורפי אמזלג, מורן אייזנשטיין, אילון בן יוסף ועוד.
(רונית מטיאס)

חשבתם שהיחצני"ם חסים עלינו ומתאמים אירועים...ממש לא, הישר ממועדון השרון אצנו רצנו לפתיחה המחודשת של "קפה ליאון". בית הקפה המיתולוגי ברח פינסקר פינת בוגרשוב. הקפה הזדקן אבל הקהל נשאר צעיר ויפה. הרבה סלבס לא פגשנו שם חוץ אולי מאנסטסיה מיכאלי היפה דוגמנית בעבר והיום מגישה בערוץ הרוסי שהגיעה עם בעלה, הזמרת היפה קאבה שמתחרה בכוכב נולד לא נפסיק לשיר . חוץ מזה היה קהל אנונימי ויפה שנהנה מקפה נהדר מהמכונה החדישה שנרכשה לאחרונה, מאפים שונים מתוקים ומלוחים. כשיצאנו בקושי זיהינו את מכוניתו של נתי שחנתה בסמוך. האורחים החליטו שהניא חלק מבית הקפה והניחו עליה כוסות,ספלים, צלחות ועוד. צחקנו אלא מה חשבתם שנתעצבן.
(רונית מטיאס)


נסעתי לצפון מערב הכינרת ליום המבחנים הסופיים שערכו מארגני איסוזו צ'אלנגר שמתעתד לצאת השנה לאוסטרליה. השתתפו חמישים מועמדים סופיים שמתוכם בחרו 18 מאושרים. המאושרים ישלמו עבור המסע ההרפתקני 7000 דולר למשתתף. רוב המשתתפים ביום המבחנים היו אנשים מיושבים באמצע החיים, בעלי יכולת פיסית ושבאפשרותם לשלם את המחיר הגבוה. אלה נתבקשו לבנות רפסודות, לנסוע בעיקבות מפת דרכים בים וביבשה ולהוכיח יכולת טובה. היה יום לוהט של כמעט ארבעים מעלות ליד הכינרת, המשתתפים קיבלו אוהלי סיירים קטנים לשינה, ארוחת הבוקר המוקדמת כללה קפה ופיסת עוגה. (קמנו באותו יום מופלא בשש בבוקר) בשעה שתיים בצהריים הגישו ארוחת צהריים נהדרת באוהל שבער כמו חממה. האויר לא זז ולהט. אם לשפוט לפי אותו יום, הנחשב כניראה לנוח מאד, הרי המסע הצפוי לא קל ואם היו לי מחשבות רצון להשתתף במסע האגדי, הם התפוגגו באותו יום.
מן הבחינה העיתונאית הבטיחו שביום המיונים ישתתף רוני ליבוביץ האופנובנק, אבל הוא לא הגיע. הצלמים הרבים שהגיעו מטעם מערכות אמצעי התיקשורת נישארו לכן כמעט מובטלים.
מצד הסלבריטאים הגיעו שרית וינו אלעד שהשתתפה במסע בשנה שעברה והגיעה עדי אשכנזי המצויינת מתכניתו של יאיר לפיד שיותר משדיווחה אחר כך על יום הבחינות למסע, סיפרה על תלאותיה האישיות שניגרמו עקב תקלה במכוניתה. מסיפוריה המצחיקים למדתי שהיא נוהגת במכונית מקרטעת שגרמה לה להיתקע בדרך עם הכלב שלה. אירוע לא מצחיק בקייץ ישראלי לוהט.
אני מצידי, לקחתי עימי, באישור כמובן, את נכדתי דנה בת השש ליום המיוחד הזה. בטעות הנחתי שזה יהיה יום הנאה מרתק לפחות למתבוננים, קטנים כגדולים, והתבדיתי. סברתי שיום הסבל הזה היה רק בראש שלי, אבל כששבתי הביתה מייד אחרי ארוחת הצהריים גיליתי בין השבים גם את עיתונאי הרכב הצעירים והחזקים שהגיעו עם שקי שינה ותכננו להישאר במקום ללינת לילה, חוזרים הביתה גם הם.
לא יודעת איך יהיו התנאים באוסטרליה. סביר להניח שהם יהיו הרבה פחות נחמדים מאלה שאורגנו לחוף הכינרת. כך או כך, מצאתי שאני בפירוש כבר לא מתאימה למסע הקשה. הלך לי החלום, כשהתפוגג לי הרצון להשתתף במסע הייחודי הזה וחבל, כי בני אדם זקוקים תמיד לחלומות, גם אם לא מתגשמים.
( לאה אתגר )

עדי אשכנזי, בהגדלה עם אשת יחסי הציבור דניאלה מבר תיקשורת.



אות המתנדב לשלי חושן:
ממשרדה של נילי טבצ'ניק מדווחים:
שלי חושן- מייסדת ונשיאת "אגודת יד ביד", קיבלה את "אות הנשיא למתנדב התשס"ג" על מפעל חיים ופעילותה למען רווחת ילדים במצוקה, מידי הנשיא- משה קצב. הילדה נוי גרינוולד, עלתה לבמה והקריאה מיומנה האישי את סיפורה הכואב והמרגש עד דמעות, אשר גרם לנשיא המדינה לעזוב את שולחן הנשיאות, ללכת לקראתה, לחבקה ולנשקה בהרבה חום ואהבה. הקהל הריע בתשואות רמות והזיל דמעות גם כששמע את נוי שרה את השיר "יד ביד אם רק תיתן לי יד".
הגב' שילה קרצר אשת שגריר ארה"ב, חלקה כבוד לשלי חושן וכיבדה אותה בנוכחותה באירוע.

נשיא המדינה, הילדה נוי גרינוולד ושלי חושן. גם בהגדלה.



ממשרדו של מוטי ורסס מדווחים:
סלבריטי נוסף בישראל והפעם בסוויטת הכוכבים של מלון הילטון תל-אביב. מדובר בשחקן ההוליוודי דיוויד שרבט ("מלרוז פלייס" ו"משמר המפרץ") אשר הגיע לביקור פרטי בישראל. "זהו עבורי ביקור רוחני" אמר למארחיו והבטיח לחזור במהרה. את מרבית זמנו בילה על שפת הבריכה בשמש הקיצית של חודש יולי. תצלום: דניאל כהן.

דיוויד שרבט ממשמר המפרץ ועוד, גם בהגדלה.



משינה במופע "אהבה על שפת הים":
ממשרדה של רונית ארבל מדווחים: להקת משינה 2תקיים שני מופעים ייחודיים שיתקיימו מחוף לחוף ומים אל ים מהצפון לדרום- מהים התיכון לים המלח.
האירועים יתקיימו בחוף אכזיב שבצפון ביום שלישי ה-12.8.03 ובחוף מינרל (ים המלח) שבדרום ב-14.8.03 . ההופעות יתחילו עם השקיעה ויסתיימו עם זריחת החמה.
זהו שיאו של מבצע לוגיסטי מהמורכבים שידענו בישראל במסגרתו יעבור כל ציוד ההפקה המורכב לאתרים שיבנו ויותאמו במיוחד לצורכי המופע הגדול והמיוחד של להקת משינה.
בשני החופים יוקמו מתחמי צ'יל אאוט, ברים, מתחמי שינה (אוהלים ושקי שינה), שמירת חפצים, הצללות וכיו"צ.
האירועים מתקיימים בחסות וברשיון המועצה האיזורית מטה אשר והמועצה האזורית מגילות. האירועים מאובטחים על ידי כוחות הביטחון, משטרת ישראל וחברות האבטחה.

משינה. בהקלקת הגדלה הלהקה כולה.


נפתח סניף חדש ומפואר לימבורגר בהרצליה פיתוח. להלן שני צילומים מן החגיגה ההמונית.

שתי דמויות בפתיחת ימבורגר, בהקלקת הגדלה עוד קרואים באירוע.



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי