כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
תצוגת קולקציית חורף-סתיו של דיזל נערכה במועדון ה"דום".

תצוגת קולקציית חורף-סתיו של דיזל נערכה במועדון ה"דום".
תאריך הכתבה: 14/08/2001




מירי בוהדנה.

בערב גדוש סלבריטאים בסוף השבוע האחרון הושקה קולקציית חורף- סתיו של חברת האופנה האיטלקית "דיזל" במועדון "דום" התל-אביבי. בין הקהל נצפו : מנחי טלוויזיה אייל קיציס וטל פרידמן,כוכב ערוץ הילדים- טל מוסרי (שבא עם חבר מהולנד, שהתלהב ממופע הדראג, אותו נזכיר יותר מאוחר), הדוגמנית מירי בוהדנה (התייצבה עם יחצנית "לוק" בת כהן, ששמרה עליה כל הערב- כזוכר לכם האירוע נערך בשבוע בו אוימה ע"י אלמונים), צמד הקומיקאים אלי ומריאנו, גלית לוי (הפעם על תקן עיתונאית אופנה - בעיתון "אנשים"), הדוגמנית רונית ויגלר , גיל ססובר ורוני פטרבורג, השחקנית אסתי זקהיים, הדוגמנית מלני פרס (שדיגמנה) ובן זוגה הכדורגלן (ולעיתים דומגן) אסי דומב ,

מלכות הדראג במופע.

מיכל ינאי עם גיא ברעם, מקבץ החברים מסבוניה הלאומית: דן תורג'מן שפגש שתי בלונדיניות בכניסה אוחר כך המשיך עמן לבית קפה סמוך, שרון פרנס, ועדד מנסטר, , כדורסלן לשעבר דורון ג'מצ'י,סגן אלוף העולם בג'ודו אריק זאבי (בא לחגוג את זכייתו עם חברה)- ולרגע חלפה המחשבה אצל מפיקי האירוע להעלות אותו על המסלול והעניין כמעט סוכם גם עם הסוכן של הספורטאי - אך זאבי החליט ברגע אחרון שלא מתאים לו, , השחיין האולימפי איתן אורבך, הדוגמנית בר רפאלי, מלך חיי הלילה אורי שטארק (הגיע לקראת סיום התצוגה היישר למסיבה), בני בלוך, פינצ'י מור, הדוגמנית עדי נוימן מלווה באחיה, הדוגמניות שירלי גליק ואיה קרמרמן עם בני זוג,זיו לנגר, מ"לוק" ואחיו הצעיר עידו, ועוד רבים נוספים.

השחקנית אסתי זקהיים.

על המסלול צעדו למעלה מ-30 דוגמנים ודוגמניות, רובם מחו"ל. בי הישראלים בלטו: נופית שבח, שאו-טו-טו נוסעת לגדמן לפריז, מלני פרס, רן בן נר ועוד רבים נוספים. בתחילת התצוגה פרצה אל הבמה דוגמנית בעירום מלא במראה בתולי ונקי בהשראת קמפיינים של דיזל שבאה להמחיש את רוח הקולקציה החדשה-מסע במנהרת הזמן.

סגן אלוף עולם בג'ודו- אריק זאבי.

במהלך הקוקטייל עד התצוגה האורחים התכבדו בסושי מ"סושי בר" ועל המוסיקה ניצח במהלך כל הערב - בועז קופל. אושיית חיי הלילה בת"א= איציק ניני ביים את כל הערב. על ההזמנות הודגש בקשת המארגנים לבוא בבגדי דיזל, ולמרבה הפתעתם רבים מן המוזמנים נענו לבקשה זו.
בתום התצוגה לבמה פרצו ארבע מלכות דראג מקצועיות עם הלהיט "ליידי מרמלייד" מתוך "מולן רוז'" - שפתחו את הערב למסיבה פרועה שנמשכה עד עור הבוקר.



גיל ססובר עם חברתו - רוני פטרבורג.

פעם עיתונאית, פעם מעצבת שמלות כלה ופעם מעצבת-העל - גלית לוי.

השחיין האולימפי - איתן אורבך וג'ודאי אריק זאבי.

הדוגמן אלכס קליינהנס.

הדוגמן חביב אוזנה.

הדוגמנים נופית שבח וזוהר קושניר.



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי