כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
כל מה שהיה בתצוגה של הלבשה תחתונה של "לודז'יה רוטקס" וגיבור סברינה" לחורף 2001/2

כל מה שהיה בתצוגה של הלבשה תחתונה של "לודז'יה רוטקס" וגיבור סברינה" לחורף 2001/2
תאריך הכתבה: 24/08/2001



האירוע נערך במועדון "טראסק" בנמל ת"א תחת אצטלה של הגרסה הישראלית לסדרה הניו-יורקית המצליחה "סקס והעיר הגדולה". בתצוגה הוצגה אופנה סקסית, משעשעת ונועזת, מ"עולם התחתון" ומחדר המיטות של החברות הישראליות.

גלית גוטמן הציגה "פנים חדשות"
לאחר השינוי בתסרוקתה של גלית גוטמן הסעיר את כל המדינה החליטה דוגמנית העל הישראלית, שלא די בכך. בשבועות אחרונים, כאשר העונה הבוערת של הצילומים בעיצומה היא דווקא נעדרה מכל אירוע ותצוגה ולא נראתה בשום מקום, אפילו על תקן אורחת. גוטמן הודיעה שהיא חוזרת למסלול לאחר ששבועיים נאלצה לשהות בבית, משום שעברה "שיפוץ" לחזה היפה שלה בבית חולים בת"א.
את "הפרמיירה" ללוק החדש עשתה על המסלול עם דגמי החורף החדשים של גיבור סברינה ולודז'יה רוטקס.
עוד היו על המסלול:

אינגריד פלדמן, לנה קרי, ליהי אלון (שחברה- שי אביטל לא מתייצב לאחרונה לאף אירוע או תצוגה או מסיבה ביחד איתה – מה שעמלה תהיות לגבי עתידם המשותף), סיון רז, זוהר פרץ (שעד לא מזמן דיגמן בחו"ל לארמאני - התחיל את התצוגה בלבוש גטקעס וסיים בחידוש של "גיבור סברינה"- חוטיני לגברים , אינרגיד פאצ'לובה (ייבוא לתצוגה מצ'כיה), יאיר מורטון, שירלי גליק (שבאה בלי בת זוגתה הנצחית – איה קרמרמן, אך לא הפסיקה לדבר עליה ועל הסקופים מהתוכנית "ער טוב עם גיא פינס"), יוני ברוקמן, מישה ומראינה מחו"ל.

על התצוגה ניצח גולן נהרדע.



דוגמן תחתון.

דוגמנית בחלוק לילה.

גלית גוטמן בלבנים סקסיים.



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי